Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Intel BLKD945GCLF2 Atom 330 Intel 945GC Mini ITX

Intel® Atom™ Processor 330 1.6GHz Dual Core 1MB (64-bit)

G Skill. DDR2 1024MHz 800MHz CL 5-5-5-15

Intel Graphics Media Accelerator 950 (S-video ) 224MB

Realtek* ALC662 audio codec (5.1 channel HD audio)

Seagate Model ST9160310AS 5400.5 SATA 3Gb/s 160-GB

Sony Nec - Optiarc AD-7670S 8X DVD Burner

HEC 8K01 100W

"Car PC Power Supply mini ITX ATX 12V 120W DC-DC M2

"

GPS USB Dongle for Mini Laptop ND-100

USB Radio

Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle

Wifi Wireless LAN 802.11b/g 54Mbps USB 2.0 Dongle

 

 

זה לביינתים השינוי הקטן שעשיתי,

אני חושב על כרטיס קול, מה אתם אומרים הכי שווה במחיר בסביבות 150 ש"ח?

 

נראה לי שיש לך עוד הרבה מה ללמוד ולקרוא לפני שאתה קופץ לביצוע

 

הספק שקנית מאוד בעייתי

דבר ראשון החיבור היחיד שיש לו זה הatx - אין לו מולקסים

דבר שני אין לו בקר כיבוי והדלקה - בעייה ענקית

דבר שלישי לא נראה לי שבכלל הוא מייצב מתח כניסה , לפי הנתונים שלו הוא מקבל 12v יציב

 

זכרונות

אני לא רואה סיבה לקחת סטיק של ג'יגה בודד כש2 ג'יגה עולה עוד איזה 10 שקלים ואפילו עם תזמונים יותר נמוכים

תמיד אפשר להגביל את הזכרון בווינדוס אם זה פוגע לך בhibernation

 

צורב דיוידי

אתה צריך לחקור את הנושא ולראות אם אין הבדל בין כונן חיצוני שמיועד להיות נייד לבין פנימי

מבחינה הגיונית יהיה הבדל בספיגת הזעזועים ובעמידות לטמפ' אבל אין לי ממש נסיון בנושא אז תחקור ותבדוק..

 

מארז

לא מכיר אותו אבל יש פתרונות יעודיים לתחום הזה ואולי שווה לבדוק אותם בנוסף ( או פתרונות ביתיים שפשוט נוסו ונמצאו כמתאימים על ידי משתמשים )

על פניו המארז נראה נחמד

הספק שיש בתוכו מיותר וצריך לראות אם אפשר להוריד אותו ולקצץ במחיר

צריך לבדוק את כל הזרימת אוויר בתוכו ולראות אם הוא מתאים לשימוש בתנאי הטמפ' של הרכב

צריך לבדוק מה קורה עם כרטיסי pci ( לא עושה רושם שהם יצליחו לעמוד שם ) - לראות שאם משתמשים בriser הם לא מפריעים לשום דבר

 

gps

אם אתה רוכש אותו עכשיו אז יש אופציות יותר מוכרות ( חפש את האשכול של אדי - lanosforce )

 

רדיו

אותו דבר - חפש את האשכול של אדי

 

כרטיס קול

תלוי בצרכים שלך

ב150 שקל פנימי האופציה הכי טובה היא soundblaster audigy 2 zs

 

ADVANT -

ממליץ גם לך להכנס לאשכול של אדי נתנו שם מידע לגבי הרדיו

לגבי הhqct

http://mo-co-so.com/cart/catalog/Radio_Tuners_and_Accessories-15-1.html

זה מאוד קל אז משלוח לא אמור לעלות הרבה

אבל בכל זאת הייתי חושב על הhd כאופציה הרבה יותר איכותית והאמת גם יותר זולה

 

Joecamel -

הוא מאוד יכול להתאים לcar-pc

אבל לצרכים ספציפיים ומוגבלים

המעבד חלש

אתה מוגבל לכרטיס קול הפנימי או לכרטיס קול usb

והוא לא זול - בסביבות ה300 דולר

 

אופציה נחמדה אבל מאוד מוגבלת ולא משתלמת לדעתי

מצד שני הוא יכול להרכיב את אחד הcar-pcים הכי קלילים ומהירים להתקנה שיש היום

פשוט לארגן מתח , מסך , לתקוע אותו איפשהו ( אפילו בתא כפפות ) ויש לך מחשב

 

משהו ששמתי לב אליו עכשיו הוא שיש למחשב הזה רק hdmi שזה מאוד בעייתי ותצטרך או מסך תומך או קופסאת המרה

בנוסף איך שזה נראה תצטרך בקר כיבוי והדלקה אם אתה רוצה שהוא ידלק ויכבה לבד בהנעה

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

הזיכרון זה תוספת של 100 שקל ואני מעדיף שלא כי אין בשביל מה אחרי הכל זה כולה XP עם תוכנת RR,

בעניין המארז לפי מה שקראתי הוא מאלומיניום .. ואני באמת אבדוק את העניין של הPCI ניראה לי שזה כן יכנס אחרת זה ממש פאק כי זה מארז מיוחד ל MINI ITX

הGPS וכל שאר הסטיקים אני מביא אותם בפחות מ200 שקל בייחד ..

כמו שאמרתי אני מנסה שהמחשב יהיה כמה שיותר זול..

בעניין הכרטיס קול אני באמת יקח אותו ניראה לי רק נמדוד גדלים שנראה שהכל נכנס..

 

ומזה hibernation ??

פורסם

"Joecamel"

ממש לא, הוא לא בנוי למתח של רכב, אין שמה אזכור לגבי דיסק קשיח.

 

"arielights"

המחשב הנ"ל אכן מוציא סאונד, כדאי לך לנוסת קודם בלי כרטיס חיצוני, תמיד ניתן לשדרג את הכרטיס.

שורה תחתונה, הוא מוציא רעשים, הצליל לא ברור והרמה ממש נמוכה.

 

היבנרנט:

ניתן למצוא אחלה של מידע והסברים בצורה הכי ברורה בויקיפדיה

בקצרה, מצב שינה המחזיר את המחשב לנקוה האחרונה בה הוא היה, עם 0 צריכת חשמל בזמן "ההמתנה"

פורסם
הזיכרון זה תוספת של 100 שקל ואני מעדיף שלא כי אין בשביל מה אחרי הכל זה כולה XP עם תוכנת RR,

בעניין המארז לפי מה שקראתי הוא מאלומיניום .. ואני באמת אבדוק את העניין של הPCI ניראה לי שזה כן יכנס אחרת זה ממש פאק כי זה מארז מיוחד ל MINI ITX

הGPS וכל שאר הסטיקים אני מביא אותם בפחות מ200 שקל בייחד ..

כמו שאמרתי אני מנסה שהמחשב יהיה כמה שיותר זול..

בעניין הכרטיס קול אני באמת יקח אותו ניראה לי רק נמדוד גדלים שנראה שהכל נכנס..

 

ומזה hibernation ??

100 שקל??

בכמה אתה קונה את הג'יגה?

 

מה זה הgps וכל שאר הסטיקים?

מתאם bt עולה 10 שקל כולל משלוח

מתאם רדיו usb עולה 60 שקל כולל משלוח

הgps שהומלץ עולה קצת פחות מ200 שקל כולל משלוח

 

אם זה כל הסטיקים שדוברו , תשלם עוד 50 שקל

 

ADVANT -

המחשב הזה כן בנוי למתח של רכב

ובטח שיש אזכור לדיסק קשיח , הוא יכול גם להגיע עם ssd אם אתה רוצה

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

×
×
  • תוכן חדש...