Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי טויוטה קורולה שנת 2005

היום בבוקר אשתי נכנסה לרכה וגלתה שהרכב מניע ללא הקשת הקוד

כמו כן נראה כי לוח המקשים לא דלק ולא הגיב.

שאלתי כיצד עובד המנגנון?

ושאלה נוספת אינני יודע אם זה מקורי של הרכב או הותקן ומבקש עצה האם לגשת לכל מתקין או למוסך מרכזי?

כמו כן אשמח להמלצה על בעל מקצוע הוגן ומקצועי באזור רחובות במידה שאצטרך

פורסם
שלום לכולם,

ברשותי טויוטה קורולה שנת 2005

היום בבוקר אשתי נכנסה לרכה וגלתה שהרכב מניע ללא הקשת הקוד

כמו כן נראה כי לוח המקשים לא דלק ולא הגיב.

 

הרכב הגיע במקור עם קודן של "גילקאר". טלפן אליהם ובקש שיפקססו לך את דף ההוראות (לשינוי קוד, מצב מוסך ועוד). לפי ההוראות תוציא את הרכב ממצב מוסך, שאליו עבר משום מה.

 

בהצלחה

יהודה

פורסם

אתמול נסענו שוב והקודן התחיל לעבוד כאילו לא קרה כלום.

מהו מצב מוסך והאם כדאי לגשת לבדוק את מערכת הקודן או שמדובר בתקלה רגעית?

לבעל הרכב הקודם זה קרה גם כן מספר פעמים

פורסם
שלום לכולם,

ברשותי טויוטה קורולה שנת 2005

היום בבוקר אשתי נכנסה לרכה וגלתה שהרכב מניע ללא הקשת הקוד

כמו כן נראה כי לוח המקשים לא דלק ולא הגיב.

שאלתי כיצד עובד המנגנון?

ושאלה נוספת אינני יודע אם זה מקורי של הרכב או הותקן ומבקש עצה האם לגשת לכל מתקין או למוסך מרכזי?

כמו כן אשמח להמלצה על בעל מקצוע הוגן ומקצועי באזור רחובות במידה שאצטרך

שלום לך

אני ממליץ לך שתיגש לחברת גיל קאר בת"א אם אתה רוצה את הכתובת אז תשלח לי מייל אני יעזור לך

חברת גיל קאר היא המורשת היחידה בארץ לרכבי טיוטה ובטוח כל מה שיש לך אביזרים ברכב הם של החברה ויש להם את המומחים שלהם תיגש לשם ותסביר להם ובטוח לא תצא לא מרוצה המס" שלהם הוא 037918888.

 

בהצלחה אחיי

פרדי.

×
×
  • תוכן חדש...