Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם התיקון שביצעת לא יחזיק מעמד זמן רב וצפה לנזילה.

מחזק, לא בגלל שהתיקון עצמו יפתח, כי ראיתי צינורות מתחת עם חור שנאטמו כך שנים.

כיוון שמניסיוני ברגע שצץ חור אחד הדבר מעיד על מצב הצינור בכלליות. וחיש מהר תמצא את עצמך עם חורים נוספים.

 

חבל להמר על המנוע שלך. במיוחד שהרכב שלך עם תיבה אוטומטית וקולר מקורי=אם חסר נוזל קירור, גם קירור תיבת ההילוכים נפגע ומשם לגיר חדש המרחק קצר

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כיוון שמניסיוני ברגע שצץ חור אחד הדבר מעיד על מצב הצינור בכלליות. וחיש מהר תמצא את עצמך עם חורים נוספים.

 

חבל להמר על המנוע שלך. במיוחד שהרכב שלך עם תיבה אוטומטית וקולר מקורי=אם חסר נוזל קירור, גם קירור תיבת ההילוכים נפגע ומשם לגיר חדש המרחק קצר

 

Jenek - הכוונה :idea:

 

הצינור שתיקנתה כנראה כבר חלש , ובעתיד יהיו עוד חורים ונזילות - החלף את הצינור לצינור חדש .

אתה לוקח סיכון , נזילה לא צפויה , יכולה לגרום להרס המנוע ותיבת ההילוכים האוטומטית .

 

לגבי הטרמוסטט - הוא חליפי טוב , ומתאים למנוע שלך - כפי שכתב מוסך רון .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
עתיד, לא ממש הבנתי אותך, זה היה רמז?

התכוונת לתרמוסטט תחליפי, או שכדאי להחליף את כל הצנרת?

 

מה שניסיתי לרמוז כאן ע"י השאלות ונאמר מפורשות ע"י אחרים:

בסופו של יום ביצעת קומבינה במקום להחליף את הצינור ,התקנת תרמוסטט ונוזל קירור לא מתאימים כלומר בדיוק ההפך ממה שהומלץ כאן. (בינתיים תיקנת את נושא התרמוסטט)

אני ממליץ לא לחסוך באחזקת הרכב הזה, הרכבים הללו יפגינו אמינות מעולה אם לא תחסוך עליהם בקטנות. אבל קומבינה פה, עיגול פינות שם , והדרך לקטסטרופות כמו ש"עתיד" ציין, סלולה.

הצינור נאכל מלכתחילה כתוצאה משימוש בנוזל קירור לא מתאים / מי ברז אז מעבר לG12PLUS מתבקש. (אני במקומך הייתי עושה ניקוי לכל מערכת הקירור לפני הכל)

 

נ.ב. בעניין WHALER, הרכבתי כזה אצל רון לפני כשנה וחצי (וגם לא מעט חברי פורום נוספים) , והוא עושה את העבודה נאמנה אז אין מה לדאוג בעניין הזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני רוצה לחדד פה כמה דברים.

לא מדובר בקומבינה, אלה "עזרה ראשונה" כדי להגיע למוסך.

לגבי נוזל קירור, הבנתי שמדובר ביצרן גרמני מהשורה הראשונה,

אם הדבר לא לך, לא בעיה לרכוש את הנוזל המקורי.

 

כמה נוזל צריך לרכוש להחלפה מלאה?

5 ליטר נוזל במערכת כולה


×
×
  • תוכן חדש...