Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

כאשר שמים את הג'ל זה מגיע לכתפיים של הצמיג, ולהם יש בנהיגה ספורטיבית תפקיד חשוב. וכן, אני מדבר מניסיון. אחרי פעם אחת שהרכב הרגיש מאד חלק עם הג'ל/סליקון הפסקתי לשם אותו. בנהיגה רגילה ברור שלא יהיה הבדל כי הכתפיים לא בשימוש.

לבחור מההודעה למעלה, אכן זה הפורום של 306gti6.com. תעשה חיפוש בפורום לפי SMART ויהיה לך קל מאד למצוא אותו.

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מדהים.

אהבתי את העבודה ומפרגן לך.

במקרה אני מחפש עבודה בארה''ב :p:lol:

עוד יבוא היום וגם לי יהיה Ford Mustang 67'

חסר לי רק כסף זמן מקום כלים וידע.

פורסם

ואוו, עבודה מדהימה.

גם אני מאוד מיתעניין בדייטלינג ( עבדתי בשטיפה שנתיים), בכול מקרה הווקס הפלסטלינה האחרונים שקניתי היו מהאתר EBAY של החברה MOTHERS, הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה, אבל עכשיו נגמר לי החומר ואני רוצה לקנות ווקס חדש, אבל לא מי EBAY אני רוצה לקנות מאתר שמוכר רק חומרי ניקויי אני זוכר שהיה לי אתר כזה במועדפים אבל עשיתי פורמט, אשמח אם מישהו יכול להביא לי קישור לאתר שמוכר חומריי דייטלינג איכותיים, (כמובן שיהיה משלוח לארץ).

תודה. 8)

פורסם
MAYRUN - פרט קצת יותר על הסימנים:

סימנים כתוצאה מהחומר ששמת על הרים?

איזה סוג רים זה (כרום או רגיל )?

סימנים שאינך יכול להרגיש עם ידיך - מתחת לשכבת הכרום או הצבע?

זפת, מלט או סתם ליכלוך שהתקשה?

 

זה החישוק.

הסימנים היו עליו כשקניתי.

איך אפשר לתקן את זה?

 

wtctmkzwmnym.jpg

 

וכאן מדברים על הסט של SMART

 

אפשר גם להזמין מהאתר היצרן

פורסם
מאתר היצרן אפשר להזמין רק לארה"ב. היכן ניתן להזמין את המוצרים גם לישראל?

יש חברות שילוח מארה"ב לארה"ק, אתה שולח לחברה, והם ממשיכים את הטיפול עד לבית בישראל.

----

פורסם

שלום לכולם.

כודם כל עבודה מעוד יפה בקשר למנצרנה פוליש שעולה 300 דולר לקג אני יכול להגיד לך או שמרביצים אליך הרבה כסף או על תתרגז זה לא אמת כי קג של חומר מנצרנה עולה כ 40 יורו ל צרכן למה אני עומר את זה כי אני יבואן של חומרי קוסמטיקה ב ישראל באיזה שהוא שלב רציתי ליבא מוצרי מנצרנה לארצ אך מחיר יקר לא מצדיק את השקאה יש חומרים יותר טובים יותר נוחים לעבודה ו לא פחות חשוב יותר זולים.

בקשר לדיטיילרים בארץ חברה זה לא נכון שאין לנו חברה מקצועים חס וחלילה אני לא רוצה לפגוע ב דיטיילר שלנו אני מדגיש ביצוע עבודה מעוד מקצועית אך יש לנו חברה שמבצעים עבודה לא פחות טובה עם אני יצליך לשתול תמונות התם תבינו לבד בארצ לעשות טיפול דיטיילינג מלא זה נאה בין 800 ל 1500 ש"ח לאוטו זה ללא טיפולים מיוחדים כמו ציפוי נאנו מטרי לצבע.

 

תודה לכולם.154048969

24072009019.jpg

24072009012.jpg

P7030068.JPG

23092009222.jpg

23092009225.jpg

23092009248.jpg

24092009250.jpg

24092009283.jpg

פורסם

זה רק אוסף קטן של תמונות יש לי עוד ים של תמונות על תבינו אותי לא נכון זה לא פירסום כלל לא אך הכונה היא ש אנשים תמיד חושבים על מכיר אך אף אחד לא חושב על תוצאות של לאחר מכן בגלל זה לא מביעים לארץ דברים טובים כי אין מי שיכנה זה הבעיה שאני נתקל בה אני לא יתחיל להגיד איזה חברה כי זה ישמה כי פרסום פשות אנשים לא מבינים כי דברים זולים פוגעים ברכב לא מיד אך זה מגיע ואז לא מבינים למה זה כורה לאוטו שלנו.

ואד אז פשות אנשים שמייאבים לארצנו דברים באמת איכותיים פשות מבסיקים ליבא את המוצרים באמת טובים כי זה פשות לא משתלם אז חברה זה לא אומר שצריך לרוצ ולקנות משחות ב 100 דולר אך לא צריך גם לחפס בזיל הזול כי איכות לא יכולה ליות זולה אים רק לא לבגוע באיכות של מוצר.

פורסם

MAYRUN - יש לך סוג של רים בעייתי כמעט כמו כרום :)

הבעייה עם הרימים האלה היא שהם נפגעים מהר יותר (כמו רימים של כרום) עם מגע של חומר אגרסיבי או אסיד.

יכול להיות שמישהו השפריץ על זה חומר אגרסיבי עם אסיד ונתן לזה לשבת הרבה זמן על הגלגל.

כמו שנירקום אמר - אתה צריך להיזהר עם חומרים אגרסיביים לסוג רים זה ולהשתדל לא לעבוד מול השמש כדי לא

לגרום להתייבשות החומר על הרים.

אני מקווה שתוכל עדיין להוריד את הכתם הזה.

 

*קנה חומר ניקוי אגרסיבי ונסה לעבור בעדינות עם מטלית רק על הכתם ולנסות לשבור אותו לאט.

אל תפעיל כח, קח את הזמן ונסה להוריד אותו.

*אם זה לא יורד תבצע את אותה פעולה עם קמפאונד - COMPOUND ושוב - רק על הכתם ולאט!

*אם זה לא עוזר תצטרך לעשות פוליש לרים באמצעות כדור גלגל שמחברים למקדחה. עם פוליש או קמפאונד. (לא יקר)

 

0706tr_03_zmothers_wheel_polishings.jpg

 

ואם זה לא עובד קח את זה למקום מקצועי כדי שיצבעו לך רק את החלק הזה עם אייר ברוש.

 

SM - תלוי מה אתה מחפש - Meguiar's מעולים!

 

ROMANZ - תודה רבה. עבור לאמצע השירשור לקבלת מידע מפורט על המחיר!

אומנות ההיי אנד דיטיילינג


×
×
  • תוכן חדש...