Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לא מזמן סט AS6.1 + סאב 1260 VBR מסדרת VIBE נתונים על אלו אפשר לראות ב:

 

http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=AS6.1

 

http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=VBR1260

 

יש לי גם מגבר של לאנזר בינוני

 

http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=VIBE420

 

HU

sony xplod קורא MP3

 

אתם בטח חושבים שאני משוגע כי אני קונה לאנזר ,אבל!!! באוטו הישן היו לי 2 רמקולים של לאנזר מאחור חזקים + סאב לא הכי משהו ואהבתי את מה ששמעתי (על טעם וריח אין מה להתווכח) בקשר לזה שזה מיוצר בסין זה שטויות, אם קצת מאמץ מי שרוצה להשיג יכול לקנות את הסדרות שעוד מיוצרות בארצות הברית כמו הסט שמוזכר למעלה והמחירים בכלל לא יקרים !!! יחסית למה שמקבלים!

 

אז ככה חשבתי להמשיך את האבזור עם

 

עוד מגבר עד 1300-1500

 

ופה מגיעה ההתלבטות מכיוון שראיתי שהרבה אנשים פה יורדים על לאנזר בצורה אכזרית אולי כדי ללכת על משהו אחר

 

אני חשבתי על VIBE-421 של לאנזר כמובן...

אבל אני פתוח להצעות או שיהיו כאלו שיצדיקו את הבחירה שלי...

 

בכל מקרה אחד המגברים צריך להתאים לסאב שאני לא יודע כמה R.M.S אז תעזרו לי ותגידו לי כמה הסאב ?

והמגבר השני צריך להיות מתאים לסט + חשבתי גם על אליפסות לאחור כדי לנצל את המגבר...

שאלה 3 ? האם אני אצטרך קבל ?

×
×
  • תוכן חדש...