קניתי לא מזמן סט AS6.1 + סאב 1260 VBR מסדרת VIBE נתונים על אלו אפשר לראות ב:
http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=AS6.1
http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=VBR1260
יש לי גם מגבר של לאנזר בינוני
http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=VIBE420
HU
sony xplod קורא MP3
אתם בטח חושבים שאני משוגע כי אני קונה לאנזר ,אבל!!! באוטו הישן היו לי 2 רמקולים של לאנזר מאחור חזקים + סאב לא הכי משהו ואהבתי את מה ששמעתי (על טעם וריח אין מה להתווכח) בקשר לזה שזה מיוצר בסין זה שטויות, אם קצת מאמץ מי שרוצה להשיג יכול לקנות את הסדרות שעוד מיוצרות בארצות הברית כמו הסט שמוזכר למעלה והמחירים בכלל לא יקרים !!! יחסית למה שמקבלים!
אז ככה חשבתי להמשיך את האבזור עם
עוד מגבר עד 1300-1500
ופה מגיעה ההתלבטות מכיוון שראיתי שהרבה אנשים פה יורדים על לאנזר בצורה אכזרית אולי כדי ללכת על משהו אחר
אני חשבתי על VIBE-421 של לאנזר כמובן...
אבל אני פתוח להצעות או שיהיו כאלו שיצדיקו את הבחירה שלי...
בכל מקרה אחד המגברים צריך להתאים לסאב שאני לא יודע כמה R.M.S אז תעזרו לי ותגידו לי כמה הסאב ?
והמגבר השני צריך להיות מתאים לסט + חשבתי גם על אליפסות לאחור כדי לנצל את המגבר...
שאלה 3 ? האם אני אצטרך קבל ?