Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי חשוב שיהיה אמין בטיחותי, אחזקה זולה (תיקונים+דלק)

 

אני המלצתי לה על מאזדה 3/מיצובישי לאנסר/הונדה סיוויק/אקורד (2006!!) - עונה על כל הקריטריונים + היא תהנה מהאוטו

 

(כאשר הפייבוריט שלי זה הונדה אקורד)

 

אמא שלי די סגורה על יונדאי גטס ואני בוכה לה שלא תעשה את זה - בבקשה תכתבו פה את דעתכם על האוטו הזה

פורסם

סקודה אוקטביה

אתה יכול לקחת שנת 05+ במחיר של 60 בערך

 

שכחתי לציין שלא רשמת יותר פרטים על הרכב שאתה מחפש

רכב למשפחה? מה חשוב לך ברכב וכדומה....

קובי

פורסם

איזה פרטים לרשום?

הרכב מיועד לאמא שלי (משפחתי)

 

חשוב לה מה שרשמתי: אמינות, בטיחות, אחזקה זולה

לי באופן אישי חשוב מאוד שיהיה ספורטיבי. אבל הדעה שלה קודמת אני רק מבקש..

 

כמו כן מערכת טובה יהיה נחמד (מאוד) ולכל מיני גאדגטים/ריפוד עור/כיסא נוח כמובן שלא אגיד לא..

 

כמו שאתה מבין יונדאי גטס נוגד כל אינטרס שלי

ותאמת גם לא ממש משרת את האינטרסים של אמא שלי

 

אבל תרשמו פה את דעתכם על האוטו הזה

(היא אשכרה מעדיפה יונדאי גטס 2008 על הונדה אקורד 2006)

פורסם

סליחה על ההצפה אבל ראיתי שיש הרבה התלבטויות בין מאזדה 6 להונדה אקורד.

רציתי לדעת מה ההבדל בינהם מבחינת איבזור ואיפה סיוויק נכנסת בתמונה (איך היא יחסית לשתיהן)

פורסם

שוב סליחה על הספאם אבל נוסף פרט חשוב

 

*** לא אוטו גדול/מנהלים***

היא מוכנה משפחתית אבל שלא יהיה גדול..

החלקום על אקורד הלך

פורסם

כמו שאמרתי לך לדעתי לכו על הסקודה אוקטביה

זה רכב אמין מאוד, מנוע כמו של פולסוואגן- רק שהסקודה נחשבת במכוניות צ'כית ובגלל זה הטיפולים שלה זולים יותר משל פולסוואגן.

 

יש לרכב ביצועים דיי טובים תבדוק את האוטו ותראה מה דעתך

קובי

פורסם

אני לא ממש מבין מה הולך כאן.

מהו התקציב לרכישת הרכב? 30K הבדל זה המון.

שב עם אימך והחליטו איזה דרישות יש לבעל המאה והדעה מהרכב.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...