Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

The Italian Monster has arrived


Leonm13
שימו לב! השרשור הזה בן 5505 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שאמר אדון לאנוס, שאפו!!!

ובקשר לרכיבי המחשב אני יכול לציין שמהתרשמות מהבחור המדובר (לאון) ברמת השרשור והפורום (לא היכרות אישית), אני חושב שכולנו נסכים שאם רכיבי המחשב לא יספקו אותו הם יאלצו לפנות את מקומם במהרה.

את אותו הדבר אני חושב על כל רכיב אחר שלא יעמוד בבקרת האיכות הקפדנית של הבחור, כולל הרכב עצמו.

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

במקרה של ליין ה TH. אם תשים לב מה רשמתי בפוסטים הקודמים - לכל מגבר יש את ה DAC שלו וההמרה נעשת במגבר.

הביט1 מבצע את העיבוד בלבד בתצורה זו ויש לו רכיב DSP מתקדם מאוד (יותר משל המתחרים).

במגבר יש ממירי DAC איכותיים ביותר.

 

בסטאפ הזה הביט1 לא יעשה הרבה כרגע, עקב הקרוסים הפאסיביים. רק TA (אולי).

יש גם סיכוי גדול שאני אוציא אותו מהסטאפ, כי ישנן מגוון פונקציות בקרוס הפאסיבי - אבל עד שאני לא אשמע אני לא יכול לומר זאת בוודאות.

Sound Monitor DTA-500X + CDT-450X

Audison THESIS HV VENTI @ High-End Custom X-over

Audison THESIS THX3 @ Audison THESIS Sax & Voce & Violino

Audison THESIS Uno @ 2X Audison THESIS Basso

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מציק אבל לא ברור לי משהו..

 

הכניסה למגברים היא דיגיטלית ? (COAX, SPDIF)

 

ה BIT ONE מבצע את כל העיבוד ואז מוציא למגברים 4WAY באופן דיגיטלי ? (COAX, SPDIF)

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכניסה לביט 1 היא אופטית.

 

מעבר לזה יש רשת בקרה למגברים שמתחברת בחוטי עם שקע זהה לזה של חוטי רשת שאתה מכיר מעולם המחשוב.

 

הבקרה משורשרת מהביט 1 למגבר למגבר בצורה טורית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מה ששאלתי. לאון אומר שבמגברים יש DACים - משמע, להבנתי, שישנן כניסות דיגיטליות שעוברות המרה לאנלוגי במגבר עצמו - משמע שהמגברים צריכים לקבל דיגיטלי מה BIT ONE.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הם מקבלים אות דיגיטלית מהBIT1 דרך הרשת שציינתי בתגובה הקודמת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שכבל רשת הוא אנלוגי..?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וקבל דיגיטלי קואקסיאלי הוא גם אנלוגי? מה קוראים אותו SPDIF

 

בכל מקרה הטווח של כבלי הרשת הוא בתוך תא המטען - זו לא אותה הצרה שיש לך עם כבל RCA לעומת כבל אופטי...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא לחסוך את ה BIT ONE ואת ה ROLAND וללכת על כרטיס קול אולפני של RME (מהסוג שמשמש להקלטת המוזיקה במרבית האולפנים..) שיודע להוציא 4/5/6 יציאות קואקסיאליות ולעשות את החיתוכים במחשב.

 

אני אסביר - במחשב לרכב, מרבית העבודה היא קונפיגורציה של התוכנה - אם הקונפיגורציה "יושבת" טוב, להוציא את האות דרך ה RME זה עניין של חצי שעה וללא שום מאמץ מבחינת המעבד (כל לחץ העיבוד מופעל על הכרטיס קול)

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שהסברתי בעבר בשרשור הזה:

הכרטיס קול מעביר מידע דיגיטלי בלבד, ללא כל שינוי - bit matched playback. כפי שה stream המקורי בנוי, ללא כל שינוי ובמעקף מלא של המיקסר של ווינדוס.

 

ה BIT1 מתחבר לכרטיס באמצעות ממשק אופטי. הפרוססור מבצע כל מה שצריך בטווח הדיגיטלי ומוציא 7 stream דיגיטליים למגברים. (על גבי כבל STP Cat7)

כל מגבר מבצע את ההמרה באמצעות ה DAC הפנימי שלו - ה DAC המתקדם ביותר של wolfson.

השלטה על הווליום נעשה בטווח האנאלוגי בתוך כל מגבר - פוטנציומטר היי-אנד של BB שנשלט דיגיטלי , אך בפועל מגביר אנאלוגית.

 

אני מתכוון לבדוק אם אני אגיע ל STAGE מושלם ללא הביט1 ואז אני אוכל להוציא אותו מהסטאפ. במידה ולא אז הוא ישאר.

בכל מקרה הוא עובד רק דיגיטלית ויש לו DSP איכותי ביותר (יותר טוב משל ה ODR - ע"פ דגם ה CHIP הפנימי)

כל נושא ההמרה נעשה במגבר אז אין השפעה.

 

במידה ואני אתחבר ישירות למגבר, יש לו גם כניסה אופטית, עפ ממשק S/PDIF איכותי ביותר של BB.

הוא מעביר את ה STREAM ליתר המגברים באמצעות כבל הרשת - STP Cat7.

 

במקרה שלי אין טעם בכרטיס קול בעל ממירים איכותיים משום שהכל קיים במגברים.

אני אישית גם לא בעד כל זה שהמרה תעשה בתוך המחשב משום שבמחשב יש גם רכיבים נוספים שהם לא ברמה גבוה וכאשר עובדים אנאלוגית יש דברים רבים שעלולים לבוא לידי ביטוי.

(כמובן שאני לא פוסל שיטת עבודה במצב כזה - ניתן להגיע לרמות גבוהות ביותר עם כרטיסים כמו RME ו LynxTwo.

 

ליאון

Sound Monitor DTA-500X + CDT-450X

Audison THESIS HV VENTI @ High-End Custom X-over

Audison THESIS THX3 @ Audison THESIS Sax & Voce & Violino

Audison THESIS Uno @ 2X Audison THESIS Basso

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא דיברתי על המרה, אלא, על עיבוד והוצאה של 4 סיגנלים דיגיטליים קואקסיאליים נפרדים. זה אפשרי ב RME לפחות.

 

איך אתה מתכוון לשלוט על הווליום ? -לעקוף את ה KMIXER של ווינדוס משמע לאבד שליטה על הווליום מהמיקסר המקורי. ואם אתה רוצה ביט פרפקט מהווינאמפ זה אומר שיש צורך בשימוש בפלאגין מסוג KERNEL STREAMING מה שאומר שאתה מאבד שליטה על הווליום גם מתוך ווינאמפ. כל הסלט הזה יהי מאוד איכותי אבל שליטה על ווליום לא תהיה לך. (אני אישית כרדע מתנסה עם כל הפלאגינים הקיימים לווינאמפ והצלחתי לעקוף את ה KMIXER חלקית כך שהוא לא מתפקד בכלל מלבד הווליום - אם תשאל אותי איך זה קורה אני לא יודע, כנראה שבטעות אבל הצליח !!)

 

בכל אופן, המחשב שלך מוכן ? עם איזה פלאגינים/סקינים אתה עובד ? מה הקונפיגורציה ? BT יש ?

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיפודי -

 

כל עוד הוא משאיר את הBIT1 בתוך הסטאפ - השליטה בווליום היא לא תלויית מחשב.

 

במצב הזה המחשב מוציא סיגנל נקי - תדר ביניים אותו הביט 1 יודע לפרש.

 

הביט 1 שולט בווליום בעזרת הDRC שלו.

 

במידה והוא מוציא את הביט 1 מהסיפור - הוא צריך לתת דין וחשבון למחשב ולכרטיס קול וכאן זה כבר סיפור אחר שאני חושב שרק ליאון יכול לענות איך הוא מתכוון ליישם אותו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שאני רוצה

 

השליטה על הווליום נעשת דרך המגברים - יש שלט שנקר DRC והוא שולט על הווליום.

תקרא את ההסברים הקודמים שלי בשרשור ותבין בדיוק איך זה עובד.

העקיפה של המיקסר נעשת דרך ASIO2 - באמצעות הדרייבר המקורי של יצרן הכרטיס קול.

 

אני משתמש ב ride runner. את השם של הסקין אני לא זוכר.

Sound Monitor DTA-500X + CDT-450X

Audison THESIS HV VENTI @ High-End Custom X-over

Audison THESIS THX3 @ Audison THESIS Sax & Voce & Violino

Audison THESIS Uno @ 2X Audison THESIS Basso

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במצב שאני עובד הביט1 לא שולט על הווליום דיגיטלית

 

אני אסביר ביותר פרטים.

 

הביט1 והמגברים מחוברים באמצעות כבל שליטה בין אחד לשני - נקרא AClink - כבל טלפון 6 גידים.

ישנו שלט שנקרא DRC, המחובר גם הוא לכל הרשת הזו והוא יושב אצלי ב-דש.

כאשר אני מגביה הוא שולח פקודה סינכרונית לכל המגברים ואלו מגבירים את העוצמה בצורה זהה.

בפועל הגברת הווליום היא אנאלוגית אך נשלטת דיגיטלית .

 

המטרה היא להעביר סיגנל דיגיטלי מקורי ללא כל שינוי עד לפרוססור\מגברים.

רק לאחר ההמרה מתבצעות כל הפעולות.

Sound Monitor DTA-500X + CDT-450X

Audison THESIS HV VENTI @ High-End Custom X-over

Audison THESIS THX3 @ Audison THESIS Sax & Voce & Violino

Audison THESIS Uno @ 2X Audison THESIS Basso

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאון הכיוון שלך מבחינת הרכיבים פשוט מושלם! דיגטלי מהמקור עד ההגברה והחיתוך האנלוגי אמור להישמע חלומי!

נשאר לך רק לבצע איטום בסגנון הנ"ל:

http://www.diymobileaudio.com/forum/diyma-build-logs/57626-ultimate-sound-deadening-more-08-tundra.html

(מופרע!!)

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5505 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...