Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חופשי חרא של רדיו, אפילו דולפינים אין בו.

ותצוגה טורקיז מגעילה. יאק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אההה אחלה רדיו דיסק

"ביוניר דולבינים" :lol:

 

אבל זה סתם חרא מכשיר לא קורא MP3 בכלל..

מה יש לעשות איתו?

סך הכל הייתי יכול לעבור בעזרתו ל K3P אקטיבי...

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

רועי,

 

מה טוב יותר? סביר להניח שה-F1 אבל הוא עולה גם הרבה יותר, משהו כמו 13K, להזכירך ה-F1 דורש גם PXI-H990 ושניהם ביחד זה יותר בכיוון של 20K+.

 

בהצלחה רועי. :)

פורסם

הP9 נחשב טוב יותר מ9887+701 אבל פחות טוב מהF1,

ותאחלס אני אישית חושב שהסיכוי שיהיה הבדל שמיע מה701 ומעלה הוא קלוש

אבל תמיד כיף לדעת שיש :D

פורסם

דני נראה לך שאני הולך לקנות משהו כזה מטורף?

 

אני מרוצה מאוד ממה שיש לי ואני לא הולך להחליף או להוסיף כלום במערכת. אני ממש מרוצה.

בימים האחרונים אני מרגיש שהמיד נפתח לי יותר.

זה פשוט לא ברור לי.

גם כך הייה לי עם הטוויטרים שלי וגם עם הוופרים שלי.

אחרי כמה שבועות (בערך 40 שעות) אני מרגיש שהאלמנט נפתח.

אני שומע מוזיקה, אני שומע כאילו המוזיקה מתחילה מקדימה ואז היא מעקיפה אותי מאחורה.

משהו אדיר באמת אני הכי מרוצה בעולם. כל זה ועוד אין לי סאב.8)

אוסיף ואומר שכל כמה ימים אני מרגיש שאני יכול להרים את הווליום יותר ויותר(ללא חשש) קיצור אני מרוצה עד השמיים.

ומי שאומר שג'נסיס זה לא מגבר טוב אני חייב להגיד שהוא טועה בגדול.

 

אז כמו שאמרתי אני לא הולך לשדרג לכלום.

פורסם
אני שומע כאילו המוזיקה מתחילה מקדימה ואז היא מעקיפה אותי מאחורה.

 

אצלי זה הפוך. המוסיקה מעקיפה אותי, מתחילה מאחורה וקדימה ואחורה ומעקיפה שוב למאחורה ולמהצד הראשון וגם השני, כלומר אני לא מעקיף אותה כל כך, אלא ההפך, היא מתעקפת מעצמה למאחורה.

 

[גם אני לא מבין את מה שכתבתי]

 

:twisted:

 

אתה גדול, רועי!

פורסם

שמע מה שהתכוונתי להגיד באמת קצת קשה להבין מהמחשב אבל היא באמת נשמעת כאילו שאתה יושב בתוך הבמה לא מולה.

עם יש לך חליל למשל שהוא מנגן מאחור אתה מרגיש ממש שהוא מנגן מאחורה.

אני מבין שאתה חושב שאני דפוק אבל זה באמת כך.

 

זה לא קורה בכל השירים אבל בכמה מהם כן, ואני אוהב את זה.:twisted:

פורסם
אני מבין שאתה חושב שאני דפוק אבל זה באמת כך.

מה אתה מדבר שטויות רועי?

קצת הומור, מה יש..

אם הייתי חושב שאתה דפוק לא הייתי עונה לך לטלפונים, ולא הייתי מתייחס לתגובותיך.

 

אתה שרוט כמו כולנו, רק שלקחת את השריטה קצת רחוק מדי..

 

בקיצור, תתחדש על האודיופילים שלך. קניה מצוינת. מתי אתה מחליף אותם?

פורסם

מה אתה שומע DTS באוטו ? ברכב אתה דווקא אמור לשבת מול הבמה, שהבמה היא כמה שיתר רחוק מולך,

 

ולא "בתוך" הבמה, בדומה למערכות קולנוע ביתי


×
×
  • תוכן חדש...