Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תבדוק את הפילטר אויר אם הוא סתום זה יכול להשפיע ותשתדל שלא לעבור את ה2500-3000 סל"ד לצריכת דלק מינמלית

 

קראת מה שכתבתי הודעה לפניך או שאתה סתם כותב בלי לקרוא ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נכון, אתה צודק 100%. אבל אני אומר שמה שנעשה פה זה טיפשי. הרכב זולל המון דלק - כמו שאתה בעצמך אמרת, כדי להגיע לטמפ' עבודה. אבל העיניין הוא שהמנוע יכול לעבוד טוב מאוד גם בטמפרטורות של 15 מעלות ! כמו שאני אמרתי, ברוסיה, 15 מעלות היא טמפרטורת עבודה למנוע לכל דבר ! אז אנחנו מבזבזים המון דלק כדי להביא את המנוע ל90 מעלות. אני אומר שזה מיותר בתנאי הארץ.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

גם אוטו שעושה 15-16 ק"מ לליטר בעיר ל18-19ק"מ לליטר מחוץ לעיר, עושה בדקות הראשונות של הנסיעה, כשהוא קר, 2-3 ק"מ לליטר.

בקטע הזה אין הבדל כ"כ בין מכונית חסכונית ללא חסכונית.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
נכון, אתה צודק 100%. אבל אני אומר שמה שנעשה פה זה טיפשי. הרכב זולל המון דלק - כמו שאתה בעצמך אמרת, כדי להגיע לטמפ' עבודה. אבל העיניין הוא שהמנוע יכול לעבוד טוב מאוד גם בטמפרטורות של 15 מעלות ! כמו שאני אמרתי, ברוסיה, 15 מעלות היא טמפרטורת עבודה למנוע לכל דבר ! אז אנחנו מבזבזים המון דלק כדי להביא את המנוע ל90 מעלות. אני אומר שזה מיותר בתנאי הארץ.

 

תנסה לנסוע בבוקר של 15 מעלות בלי צוק ותראה מה קורה.

 

ומעניין אותי איך אתה יודע שהמנוע עובד על 15 מעלות כמו שצריך...הרי המחוג בכלל לא מחשיב את הטמפרטורה הזו (מתחיל מ 40 או 60 מעלות)... וחוץ מזה, למנוע יש טרמוסטט, עד שהמים לא מגיעים לטמפרטורה מסויימת הוא לא נפתח (בין 78 ל 105 מעלות).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

"בלי צוק" ? זה הדבר הזה שיש במכוניות קרבורטור שמושכים אותו והתערובת עשירה יותר?

וכמו שאמרתי: לעניות דעתי, החימום של המנוע בישראל הוא דבר מיותר לתנאי מזג האוויר שיש פה. לעניות דעתי.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

אם בהנעות עסקינן, ברצוני לשאול שאלה,

 

כשאני מניע כשהאוטו קר, אני נותן לו כמה דקות להתחמם עד אשר המחוג של הטרמו'

מתחיל לזוז(לוקח לו זמן 2דק') ואח"כ מתחיל בנסיעה איטית (לא מעבר ל1500 סל"ד)

עד אשר האוטו מתחמם(המחוג מגיע לאמצע=טמפ' עבודה)

אני עושה זאת על סמך כמה מחקרים שקראתי בעתונות שאומרים ש - 90% מהבלאי של המנוע הוא כתוצאה של ההנעות שמתבצעות לאורך השנים,

והם מסבירים זאת שבגלל שהשמן בטמפ' נמוכה הוא עדיין צמיגי לכן לא מגיע לכל החלקים במנוע ושם נוצר הבלאי.

 

האם מישהוא חולק על דעה זו?

האם לדעתכם לא כך צריך להתחיל את הנסיעה?

מדובר בשני רכבים פוקוס(הזרקה) ולנסר(קרבורטור)92

 

בתודה מראש Bull.

פורסם
אם בהנעות עסקינן, ברצוני לשאול שאלה,

 

כשאני מניע כשהאוטו קר, אני נותן לו כמה דקות להתחמם עד אשר המחוג של הטרמו'

מתחיל לזוז(לוקח לו זמן 2דק') ואח"כ מתחיל בנסיעה איטית (לא מעבר ל1500 סל"ד)

עד אשר האוטו מתחמם(המחוג מגיע לאמצע=טמפ' עבודה)

אני עושה זאת על סמך כמה מחקרים שקראתי בעתונות שאומרים ש - 90% מהבלאי של המנוע הוא כתוצאה של ההנעות שמתבצעות לאורך השנים,

והם מסבירים זאת שבגלל שהשמן בטמפ' נמוכה הוא עדיין צמיגי לכן לא מגיע לכל החלקים במנוע ושם נוצר הבלאי.

 

האם מישהוא חולק על דעה זו?

האם לדעתכם לא כך צריך להתחיל את הנסיעה?

מדובר בשני רכבים פוקוס(הזרקה) ולנסר(קרבורטור)92

 

בתודה מראש Bull.

 

עמידה במקום לצורך התחממות המנוע והשמן היא מיותרת ולמעשה מדובר בביזבוז של דלק - כך אומרים וכותבים במספר מקורות שונים - ויש בכך מן ההגיון.

הבלאי העיקרי אכן נגרם בהתנעות בוקר / ראשוניות בהם השמן עדיין לא מספיק דליל ועדיין לא מגיע לכל מקום.

עקרונית, אין טעם לחכות 2 דקות לפני כל נסיעה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
"בלי צוק" ? זה הדבר הזה שיש במכוניות קרבורטור שמושכים אותו והתערובת עשירה יותר?

וכמו שאמרתי: לעניות דעתי, החימום של המנוע בישראל הוא דבר מיותר לתנאי מזג האוויר שיש פה. לעניות דעתי.

חבל שדעתך תישאר עניה...תנסה ותראה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אם בהנעות עסקינן, ברצוני לשאול שאלה,

 

כשאני מניע כשהאוטו קר, אני נותן לו כמה דקות להתחמם עד אשר המחוג של הטרמו'

מתחיל לזוז(לוקח לו זמן 2דק') ואח"כ מתחיל בנסיעה איטית (לא מעבר ל1500 סל"ד)

עד אשר האוטו מתחמם(המחוג מגיע לאמצע=טמפ' עבודה)

אני עושה זאת על סמך כמה מחקרים שקראתי בעתונות שאומרים ש - 90% מהבלאי של המנוע הוא כתוצאה של ההנעות שמתבצעות לאורך השנים,

והם מסבירים זאת שבגלל שהשמן בטמפ' נמוכה הוא עדיין צמיגי לכן לא מגיע לכל החלקים במנוע ושם נוצר הבלאי.

 

האם מישהוא חולק על דעה זו?

האם לדעתכם לא כך צריך להתחיל את הנסיעה?

מדובר בשני רכבים פוקוס(הזרקה) ולנסר(קרבורטור)92

 

בתודה מראש Bull.

 

זה רשום בספר רכב, לפחות מהנסיון שלי:

בפאסאט 2002, רשום שם לחכות דקה שתיים ואז להתחיל לנסוע, ולעומת זאת באודי 86 רשום שצריך מיד להתחיל לנסוע.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

×
×
  • תוכן חדש...