Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרצועה כאמור נקרעה (הייתי בטוח שיש שרשרת בכלל)

 

ולצערי גם עשו הרבה סטרטר עד שהגעתי.

 

שאלתי היא,

 

האם נגרם נזק ? (אני יודע שברוב הרכבים כן, אבל יש חלק שלא)

 

ואם כן, האם יש למישהו הערכת תשלום לתיקון של דבר כזה?

 

ובמידה ובכלל עדיף להחליף מנוע (1.0) כמה יעלה להחליף ? אולי אפילו ל 1.2 אם זה לא מסובך.

 

אשמח לעצות.

 

תודה

פורסם

אני מניח שעלות החלפת מנוע תעלה כמו לקנות ג'אסטי אחת אחרת.

 

נראה לי שבפעם הבאה תקנה ג'אסטי 1.2, עדיף.

 

שמור לך את הג'אסטי הישנה בתור תורמת חלפים, ואחרי שתפרק את כל הדברים שאולי תזדקק להם בעתיד (פלסטיקה, חלקי הצתה וכו') - מכור את הישנה במחיר הברזל.

פורסם

במנוע הנ"ל הסיכוי שנגרם נזק הוא נמוך. למה לחשוב על החלפת מנוע? הרכיב רצועת טיימינג וסע.

אם בכל זאת תזדקק לראש, יש לי ראש משופץ. ע"י החרט ללא שימוש.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

הוא מתכוון לזה :

 

גרור למוסך, שירכיבו שם חגורה חדשה, ותנסה להניע, רוב הסיכויים שלא נגרם שום נזק, במנוע הזה הסיכוי למפגש שסתום/בוכנה הוא אפסי.

 

אי אפשר "פשוא לשים חגורה", צריך להרכיב אותה לפי הסימנים של הטיימינג, ולמתוח כנדרש.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...