Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשם כל בעלי ה GTI 1.9 אני נעלב, או - האם יש לה מחליפה...


אלון חלווה
שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא התערבתי עד עכשיו אבל SHUT THE FUCK !

אתה מדבר כאילו יש לך 205 GTI 1.9 מקורית

כשלמעשה בסה"כ יש לך CTI 1.9 !

בחייאת ראבק, אתה יודע איזה הבדלים בהתנהגות יש בין שתי

המכוניות האלו?

 

יותם, גם אני לא התערבתי עד עכשיו, אבל אני מאוד ממליץ לך באמת בידידות לא לקשקש על דברים כאלו שאני משוכנע לחלוטין שאין לך מושג בהם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אלון - אם מטרת הדיון היא "תקיפה" של אורן או הבעת דעה רק על המכירה שלו, אין טעם לדיון הזה.

אם המטרה היא דיון לגבי האיכויות של ה205 מול רכבים אחרים, אז תשאירו את הדיון בקווים האלה.

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התערבתי עד עכשיו אבל SHUT THE FUCK !

אתה מדבר כאילו יש לך 205 GTI 1.9 מקורית

כשלמעשה בסה"כ יש לך CTI 1.9 !

בחייאת ראבק, אתה יודע איזה הבדלים בהתנהגות יש בין שתי

המכוניות האלו?

 

יותם, גם אני לא התערבתי עד עכשיו, אבל אני מאוד ממליץ לך באמת בידידות לא לקשקש על דברים כאלו שאני משוכנע לחלוטין שאין לך מושג בהם.

 

רוני

 

רוני, אתה יכול להרחיב אולי?

גם אני מבולבל מכל ה GTI/CTI... מה ההבדלים בינהם, אם בכלל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התערבתי עד עכשיו אבל SHUT THE FUCK !

אתה מדבר כאילו יש לך 205 GTI 1.9 מקורית

כשלמעשה בסה"כ יש לך CTI 1.9 !

בחייאת ראבק, אתה יודע איזה הבדלים בהתנהגות יש בין שתי

המכוניות האלו?

 

יותם, גם אני לא התערבתי עד עכשיו, אבל אני מאוד ממליץ לך באמת בידידות לא לקשקש על דברים כאלו שאני משוכנע לחלוטין שאין לך מושג בהם.

 

רוני

 

מה אתה אומר? מאיפה לך לדעת מה יש לי ומה אין לי? אני אולי לא טיף נידל 2 כמוך,

אבל נהגתי על GTI 1.9 ונהגתי על CTI 1.6 וגם על GTI 1.6

ואני אומר לך שבתור נהג חובב, נהג עלוב, כלומניק לעומת יכולות הנהיגה האגדתיות שלך,

אני הרגשתי הבדל בהתנהגות.

אתה תגיד לי שאני לא?

Race Smart

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הללוווו

 

קצת הגזמנו , למה כל דיון חייב לרדת לקווים אישיים?

למה שכל אחד לא יביע את הדעה שלו ואז יגיב לדעות אחרות

בדיון נעים ולא בלחפש לרדת אחד על השני דיי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב יותם. אין לי כוח לשטויות האלו. באמת ממליץ לך לנסות ללמד את אלון, מבין כל האנשים, על ההבדלים בין 205CTI ל-GTI וכולי.

 

השרשור הזה מהר מאוד הופך לשרשור ז**** שכל, ועמכם הסליחה. ימשיך ככה - ינעל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נסגר אתכם? כל כולה 205 GTI. מאיפה אתם יודעים כמה ומה הבנאדם עבר עם האוטו?

מה הציפיות שלו? חלאס הוא יכול להסתכל על זה כתקופה בחיים שלו.

לא צריך להתחתן עם אוטו.

הבעיה שלכם שאתם חושבים שמי שקונה אוטו ספורטיבי צריך להתחתן איתו!

יש כאלו שאוהבים שינוי, אפילו אם זה רכב, שמור , ספורטיבי, מגעיל, מכוער, מהנה, משעמם, תקשורתי,או מאוזן.

כל אחד משחק אותה פה מה טוב לשני ואתם בסך הכל בעלי מכוניות של עד 50 אלף שקל בממוצע. (ועכשי יקומו אותם אלה ויגידו שכסף לא משנה..)

אני עברתי ים ספורטיביות וגרוטאות בחיים שלי, וזה ממש לא נעים שיושבת לידך בחורה ואין לך אפילו חימום מספק, מושבים נעימים (אפילו אם הם בעלי תמיכה צידית) מראות איפור (סתם לדוגמא, אפילו שתגידו שלא קונים אוטו בשביל בחורה כי הרי זה קטע שכולם עוברים בסופו של דבר)

מה שאני מנסה להגיד, ב-REAL LIFE (שזה מעל דפי הפורום שבו מנסים להרשים את כולם) רובנו נתקעים בפקקים ומדליקים מזגן ולא נכנסים לפניות ב6200 סל"ד.

עכשיו אני לא אומר שכולם יקנו רכב מפאר ומפנק ומאובזר וTOP של ה-TOP.

אני רק אומר שלכל בנאדפ יש העדפות ואל תנסו להוציא אותו כאחד שלא נוהג טוב ולא נורמלי.

כי אף אחד לא יודע מה עובר עליו לא כשהוא חוזר ב-4 בבוקר, ולא כשהוא קם ב-8 בערב (או הפוך :? )

 

שבוע טוב לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון CTI 1.6 רכב פחות טוב ה GTI 1.6 כי:

1. גשר קידמי עם זרועות ולא משולשים

2. מתלים רכים יותר

3. עוד ועוד שאין לי כוח לפרט כרגע...

אבל:

ה CTI 1.9 שלי (ואני מעריך שגם מקצועיות אחרות בעולם):

1. גשר קידמי מחוזק של 1.9 עם משולשים מחוזקים וכו'

2. סרן אחורי משופר מוקשח של 1.9 שירדה ממירוצי אספלט בצרפת ועלה לי בדם להביא לארץ.

3. מרכז כובד נמוך יותר משל ה GTI 1.9

4. שלדת רצפה מחוזקת - בגלל שהיא קבריולט.

 

בקיצור נהג נמרץ - באמת אין הרבה שאתה יכול ללמד אותי על ה CTI וה GTI בטח לא על שלי שגם יושבת על מתלים משופרים ומכויילת לפי נתונים של פז'ו ספורט בצרפת. אני עוד לא פגשתי שום GTI בארץ עם התנהגות כביש עדיפה על ה CTI שלי ותאמין לי שיש לי מאות מיילים על כמה וכמה GTI 1.9 בארץ ובעולם כולל ממודלים שלא נכנסו לארץ וכולל כאלו שהגיעו ביבוא אישי ואתה בטח לא זכית להכיר מבפנים. (ושוב, אין לי סכסוך אישי איתך - אז בהבהרה זו סיימתי)

 

אין לי ויכוח אישי עם אף אחד - זכותו של הבחור למכור את הרכב ואני בטוח שאם הוא טוב הוא יחטף.... זכותי להעיר את הערותיי.

הכיוון העיקרי הוא אכזבתי מהנושא שהבחור לא מרוצה מהרכב פתאום... זה נשמע לי מוזר - רוצים משהו מאוד מאוד ופתאום זה לא זה. יכול להיות שזה מה שקרה כאן - אני העליתי ספקות. עוד דבר אני רציתי להדגיש את איכויות ה GTI/CTI 1.9 המקוריות אל מול הדגמים האחרים של הצרפתיות החמות ולצערי הדיון לא נסוב לשם - גם באשמתי...

אז שוב סליחה...

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון ..

 

למי שמכיר אותך מהפורום YNET יודע עד כמה אתה מאוהב ברכב שלך .. ועד כמה האוטו שלך מושקע .

 

אני לפחות אף פעם לא נהגתי חוץ מעל 1.6 GTI ...

 

זה לא הקטע .. הקטע הוא שהבן אדם רוצה למכור .. אז שימכור .. עוד חובב רכב יקנה את האוטו .. ( אני לא מאנין שבן אדם נורמלי "לא חובב רכב" יקנה אוטו כזה )

 

זו זכותכם להעיר .. לכתוב את דעותיכם וכמעט כל מה שבא לכם ..

אבל בלי העלבות אישיות ( לא ממך ולא משאר מי שכתב פה בשרשור )

 

אני לא ממש מבין ב205 .. GTI CTI וכל השאר...

אז אולי תוכל להסביר לנו מה ההבדל העיקרי בין המכוניות ( חוץ מהקבריולט) .. וכל מה שיועיל להבנתי ולהבנת כל מי שלא באמת מבין על מה כל הדיון הזה.

 

בידידות לכולם ,

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב ביקשת אז אני עונה:

CTI - ה C מייצג כמובן קבריולט וזה אומר גג לא קשיח שנפתח חשמלית או ידנית תלוי בדגם בניגוד לחלון בגג של ה GTI. (למיטב ידיעתי ואולי אני טועה ה GT מייצג גראנד טורינג - פעם קראתי איפה שהוא, אבל, לא חשוב).

ל CTI מתלים דומים ל 205 1.4 כלומר גשר קידמי עם זרועות ולא משולשים כמו ב GTI או ב 205 ראלי. גם הסרן ה אחורי חלש יותר משל ה GTI (חלש, הכוונה רך). הבולמים אותם בולמים בשני הדגמים - תאמינו לי אותו מספר קטלוגי.

ל CTI אין גג קשיח ולכן היה צורך לשנות את השלדה. הרצפה קיבלה חיזוק ועיבוי (קורות הרוחב מתחת לדלתות והדפנות (כנפיים אחוריות והחלק הנמוך מתחת לכנפיים הקידמיות). - מי שניסה פעם להעביר את הפלסטיק המגן בשני הצדדים מקדימה מתחת לתא הכפפות וקופסת הפיוזיפ בצד שני בהתאמה מ GTI ל CTI גילה שזה לא מתלבש... למה. זה לא אותו אוטו? לא אותה שלדה? לא! זה לא בדיוק! השלדה של ה CTI בחלק הזה עבה יותר, מחוזקת.

כתוצאה משינויים אלו ואחרים ה CTI 1.6 כבדה מעט יותר (כמה עשרות קילוגרמים) מה GTI 1.6. אולם מרכז הכובד שלה נמוך יותר. היות והשלדה של ה GTI יושב על מתלים גשר וסרן עדיפים התנהגות ה GTI 1.6 טובה יותר משל ה CTI 1.6.

 

אז איפה זה משתנה? בדגמים של ה 1.9!

שלדת ה 1.9 והמכלולים שוב שונים במעט (אבל משמעותית) משל ה 1.6. אני מאמין לבחור שאמר שנסע על CTI 1.9 ולא התלהב - זה בגלל שאין בארץ (לובינסקי ואף אחד אחר לא הביא מעולם) CTI 1.9 מקורית. כל ה CTI 1.9 שאני נתקלתי בהן הן כאלו שנשתל בהן מנוע של 1.9 (לא תמיד עם המחשב הצמות ה AFM ושאר הרכיבים התואמים). גם המתלים בדרך כלל נשארו כמו שהם וזה אומר רכב יחסית רך עם מתלים לא תואמים למנוע. גם מערכת הבלמים נשארה כמו שהיא.

לעומת זאת, ב GTI/CTI 1.9 מקצועית ומקורית המכלולים המקוריים משופרים כדלהלן:

1. גשר קידמי עם משולשים מחוזק.

2. בולמים וקפיצים קשיחים יותר.

3. סרן אחורי עם בלמי דיסק - הסרן עצמו מוקשח.

4. דיסקים וקליפרים קידמיים מוגדלים לעומת ה 1.6, כך שג'נט 14 של GTI 1.6 לא יכול לעלות מקדימה על GTI/CTI 1.9.

5. מערכת הזרקה שונה (כולל: מחשב, מזרקים, וסת לחץ, AFM, חיישן מצערת ועוד.).

6. נבות מחוזקות - הרכב מונמך בעזרתן ב 7 מ"מ מקדימה לעומת ה 1.6.

רמת גימור שונה (ריפודי חצי עור ב GTI 1.9 וכו').

7. ציריות מחוזקות ב 1.9 וגיר תואם למנוע.

8. ג'נט 15 ב 1.9 לעומת 14 ב 1.6.

9. משקל ה 1.9 מעט גבוה יותר מה 1.6 ומרכז הכובד מעט נמוך יותר.

ועוד ועוד....

בקיצור כשהם חדשים במצב טוב, ה CTI 1.6 הוא רכב טוב מאוד, ה GTI 1.6 הוא רכב מעולה ודיגמי ה 1.9 הם מושלמים. לגבי ה CTI 1.9, עם מכלולים מתאימים היא עולה על ה GTI 1.9 בגלל מרכז כובד נמוך יותר. אין ספק ש GTI 1.9 מקורית עם רול-באר מרותך מקצועי היא התענוג האולטימטיבי וזה אי אפשר להביא אף CTI (לך תשים קשתות בקבריולט). היות שאין כאלו על הכבישים בארץ (רק במירוצי ראלי - ולי יש העונג לנהוג על אחת כזו מידי פעם), לא מצאתי עדיין רכב שעולה משמעותי על ה 1.9. ושוב אדגיש שהדגמים הספורטיביים של ה 306, ה 106 S16/GTI, ה VTS והרנו 172כ"ס הם מתחרים ראויים וכנראה גם עדיפים בהתחשב במצב של רוב ה GTI/CTI שבארץ כיום.

עדיין חסר לי איזו פז'ו חדשה שתיהיה הצלחה מדהימה ועדיפה משמעותי על ה 205GTI 1.9. ל 206 RC היה סיכוי לעשות את זה אולם, כפי שכיום כותבים רוב כתבי הרכב שבחנו אותה פז'ו קצת פיספסו... שלא תבינו לא נכון - הרכב מעולה, אבל אף אחד לא יקבל אורגזמה כמו שקיבלו אלו שנהגו על ה GTI 1.9 הראשונות כשיצאו מפס הייצור - ועל זה חבל לי.

אני רוצה להאמין שפז'ו עוד יפתיעו עם דגם שישאיר מאחור גם את החמות החדשות של היום.

אולי 206 4 על 4?

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה לחזק את דבריו של אלון בעניין ההבדלים המהותיים בין 205 GTI\CTI 1.6-1.9

 

מה שרציתי להוסיף , שכתוצאה מההבדלים הטכניים בין המכלולים יוצא ש205 1.6 GTI פחות או יותר מאוזנת הרבה יותר מ 1.9 וזה בגלל נתונים שונים בקאמברים של הסרן האחורי שנוטה לקאמבר שלילי בעוד בחזית ישנו קאמבר חיובי מה שגורם לאוטו להיות קצת פחות יציב בעליל ויותר זרקני , לעומת ה 1.6 , שגם בסרן האחורי וגם בקדמי הקאמבר הוא חיובי משמע , יציבות .

 

עכשיו , לגבי הקייס שכולכם כ"כ חמים עליו ... אורן .

אני מכיר אותו הרבה זמן , וגם את האוטו ( קצת הרבה יותר מאשר את אורן ... הוא היה אחת הרכישות הפונציאליות שלי !) . אורן לא כ"כ התחבר לאוטו לכשעצמו , אלא יותר ל מראה הקרבי . הוא תמיד רצה 306 אבל לא מצא משהו שמתאים לו , פתאום במהלך החיפושים הוא נפל על ה 205 הזו והיא קסמה לו .

אני יכול להעיד אפילו שהוא לא כ"כ ניסה לנצל את האוטו , לא ניסה סיבובים ( בגלל התקרית הקודמת ) ופניות מהירות , הוא פשוט התמכר להרגשת הכח שהאוטו נתן לו ( אוטו קל ... מנוע חזק ) .

ה 306 נוחה לו יותר , יותר משרתת את הצרכים שלו ולא מתפרקת . זו הסיבה העיקרית , תמיד בשיחות שלנו הוא העלה את העניין של ה306 3 דל' שהוא מוכן לעשות ראש בראש בו במקום .

 

תרדו ממנו ... אתם רוצים לקנות - תקנו . אם אתם לא רוצים בבקשה אל תשפטו את הבן אדם על המעשים שלו , ובטח שלא אתם אלו שתחליטו כמ ההוא נהג מירוצים או כמו הוא נהג שבת . זו שוב הוכחה לרמת הפלצנות של הפורום הזה , לכל אחד כאן תהיה תגובה וביקורת על מעשים של מישהו אחר . :mad:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוהי ה - CTI שלי. היא נושאת בגאון 176 כ"ס המועברים לגלגלי מגנזיום 205/50R15 דרך ציריות מחוזקות. כמו שיבחינו חדי העין, הרכב מוצב על מתלים מתקווננים מתוצרת קוני ספורט וקפיצים פרוגרסיביים מיוחדים המנמיכים את הרכב ב40 מ"מ. מוט קישור לבולמים מחזק את השילדה על מנת שלא תתפרק בעת שימוש במנוע המדהים הזה שפז'ו ייצרו כבר לפני יותר מעשור.

למנוע(130 כ"ס במקור) הוצמד ראש משופר מפז'ו ספורט צרפת עם קאםשאפט של KENTCAM מדגם FASTROAD הפועל להשטחת גרף המומנט ולקבל פירצי כוח מדהימים בין 2000 ל 6000 סל"ד. לקאםשאפט פולי מתכוונן המאפשר משחק בין גל הזיזים העילי לקראנק.

וזה עוד לא הכלל... לראש המנוע מוצמדת סעפת קרבון 4 ל 1 של SUPERSPRINT עם צינור מעובה ודוד אחד בסוף (לחץ כמובן) של אנזה.

גם מערכת ההזרקה קיבלה חיזוק בדמות וסת לחץ מיוחד התואם למחשב ההזרקה ששופר בצ'יפ.

כמו שאתה מבחין הרכב גמר שיפוץ כללי כולל גג חדש על כל שכבותיו בפנים ובחוץ.

גם הריפודים חדשים ואליהם הצטרפו 2 כסאות ספורט של אימפרזה טורבו שנקנו לאחרונה מאימפרזה שסיימה חייה בהתהפכות לתעלה.

לכל הסיפור הזה מוצמדת מערכת בלמים משופרת עם קליפרים מוגדלים מקדימה וסרן אחורי מוקשח הכולל בלמי דיסק מאחור והרחבת מרחק גלגלים ב 6 מ"מ נוספים. גם הגשר הקידמי מחוזק ומלווה במשולשים מחוזקים ונבות מחוזקות המנמיכות את הרכב ב 7 מ"מ נוספים.

הרכב מעולם לא עבר תאונות."

קטע שני -

"הנתונים הם נתונים יבשים שחושבו על ידי מומחה מפז'ו ספורט בצרפת. המנוע לא נמדד על מכשיר היות והמקום היחיד הנגיש לי הוא קומפיוטסט והמכשיר שלהם מוציא כל פעם קריאה אחרת לפי הכיול שלו....למרות שהם אומרים שהמכשיר בודק תעוקה והצמיג לא אמור להשפיע כל פעם שניסינו צמיג אחר הקריאה השתנתה. להלן החישוב:

המנוע במקור 130 כ"ס (1.9 של פז'ו - 8 שסתומים).

ראש מנוע משופר כולל הכל + קאמשאפט (KENTCAM) כולל פולי מתכוונן תוספת 15%

מערכת פליטה משופרת (SUPER SPRINT) מקרבון 4 ל 1 תוספת 10%

מערכת הזרקה משופרת הכוללת וסת לחץ + צ'יפ למחשב הזרקה + DEBIT METER משופר (הידוע גם בשם AIR FLOW METER) תוספת 10 כ"ס בערך.

מערכת הצתה משופרת + פילטר אויר פתוח תוספת 4 כ"ס עלובים.

עכשיו רק צריך לחשב: אם תחבר קודם את כל כוחות הסוס תקבל 144 כ"ס (130+10+4) על זה יש להוסיף 25% דהיינו 36 כ"ס סה"כ 180 כ"ס

אם קודם תוסיף 25% ל 130 כ"ס במקור תקבל +32.5 כ"ס לזה יש להוסיף 14 כ"ס נותרים (10+4) כלומר סה"כ 176.5 כ"ס. לאחר ברור עם פז'ו ספורט מהם נקנו רוב החלקים נמסר לי כי נכון לחשב בדרך השנייה לפיכך הספק המנוע הוא מעט מעל 176 כ"ס בגלגלים כמובן יש פחות בעקבות איבודי כוח במנוע בגיר בציריות ובצמיגים (ביחוג בצמיג שלי 205/50 R15 - אבל זה שווה בגלל היציבות וחובה בשביל שהרכב לא יחפור במקום - גם ככה הוא חופר בכל יציאה מסיבוב אפילו בהילוך שלישי)

כל הנתונים כאשר המנוע מכוון ובמצב אופטימלי כמובן.

היות והרכב לוקח בפתיחה מעמידה ל 100 גם VR6 גם קליאו ספורט (בדוק מספר פעמים - הזמן הוא סביב 7 שניות) אני מעריך שהנתונים קרובים למחושב לעיל."

ולבסוף - הרכב חוקי!!! כל השינויים קיבלו אישור לובינסקי ומשרד הרישוי ועמדים בתקנים הישראלים.

תרצה עוד הסברים, או לחילופין ללמד אותי על GTI - אני פה!

אלון

205.jpg

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי היא נראית משופרת מאוד.

 

:?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אחלה של אוטו ...

 

יש לי כמה תמונות שלה ( פעם שלח לי באיימייל ) אבל אני לא מפרסם בפורום בלי אישורו ( שמשום מה הוא לא עונה להודעות פרטיות :cry: ) למרות שהם מלפני איזה 5 חודשים או משהו כזה ..

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...