Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האמת שאני לא מחפש את הקומפוננטים הרכים והעמומים,

אני אוהב את המוזיקה שלי גדושה בבאסים ורעידות, לכן בחרתי בסט הזה בגלל שהוא חד ומצליח "לחדור" מהבאסים, לעומת הסטים האחרים שעמומים יותר ומשתלבים יותר מדי עם הבאסים ולא נשמע מילים.

 

עכשיו, הקטע בטוויטרים האלה אצלי הוא שבעוצמות גבוהות הם פשוט צורחים באוזניים והמילים של הזמר למשל הופכות לזוועה בטונים הגבוהים שלו, אבל כשמדובר על צלילים בודדים "פיקים" שהטוויטרים צרכים להפיק בעוצמה גבוהה הם נשמעים מעולה ומדוייק!

אך שוב שזה מגיע למילים של זמן הטוויטרים מעוותים ומורחים וצורחים.

 

אני מאמין שהמערכת לא מכויילת בכלל וצריך לכוון אותה מההתחלה מ0, אך אין לי את הידע הדרוש לכך.

 

אני מצטער לבשר לך את זה אחרי הדיון (הנהדר, אגב) שהיה פה.

 

איש , יש לך מערכת מובנית של מאזדה - אל תצפה לסאונד של אולפן הקלטות .

 

עדיף לשלם קצת ולהעיף את הזבל הזה לכל הרוחות ולשים שם מתאם (שזה מאוד פופולארי) לHU רגיל ולקנות רדיו-דיסק חדש כזה שייתן לך סאונד טוב בהרבה.

זה לא יצריך ממך הוצאה של 4,000 שקלים ועדיין תקבל הבדל של שמיים וארץ - הקומפוננטים שלך ישמעו טוב בהרבה.

 

זו דעתי בכל אופן .

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני יודע שהחלפת ההד יוניט הוא תנאי ראשוני והכרחי לבניית מערכת "נורמאלית" ברכב, אך אין באפשרותי לעשות זאת(רכב מליסינג), כך שפשוט מה שנשאר זה להשאר עם מה שיש ולנסות להוציא את המירב מהציוד שקניתי.

פורסם

אם קנית והתקנת את המוצרים בחנות כלשהיא , לך לשם , תסביר להם את הבעייה , ותן להם לפתור אותה , מכל מקום זה ממש לא טיבעי שהטוויטרים של הרץ צורחים , אם יש לך את האנרג'י החדשים יש בקרוס אופציה להוריד את הטוויטר ל -6DB

פורסם

גבר יש לי אותה בעיה פחות או יותר

יש לי את הדגם DSK של הרץ ושאני מגביר עד 35-40 זה נשמע מצויין אבל כאשר אני מגיע ל 45-50 הם ממש צורחים

אבל בקרוב אני הולך לתומר כדי להחליף את המגבר ואני ידבר איתו על זה אולי זה משהו שצריך לכוון או שזה ככה ב הרץ

שמעתי פה את המושג " קרוס "

מזה אומר ? זה הריבועים האלה שקבלים עם הרמקול עצמו ? כי אני לא יודע איפה שמו לי אותם אם בכלל \: ( מוזר ):-(


×
×
  • תוכן חדש...