Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ווסת לחץ ב 106 XSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מדובר במנוע 1.6 (מקורי 2.5) ווסת של 3.5 באר ישפר את תגובת הדוושה באופן שקשה יהיה לפספס.

כדי להשיג אפקט מקסימלי רצוי במקביל לשפר את היניקה והפליטה (לא פילטר פתוח ודוד אחורי)

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

עלולה להתפתח תופעה של רעידות ומשחקים לא רצויים בסל"ד בסרק , אם לא משנים את סוג המזרקים ותוכנת מחשב .

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם
עלולה להתפתח תופעה של רעידות ומשחקים לא רצויים בסל"ד בסרק , אם לא משנים את סוג המזרקים ותוכנת מחשב .

 

מניסיון אישי אצלי וברכבים זהים (TU 1.6 מערכת הזרקה מגנטי מרלי) אין שום בעיה עם ווסת 3.0-3.5 באר, ללא שום צורך בשינויים במזרקים או במערכת הניהול.

כמו כן לא נצפו שום בעיות כגון תערובת עשירה מדי (שעון air/fuel) ופיוח פלאגים.

הסיבה היא שהשינוי בכמות הדלק עדיין בתחום מפות הפיצוי בסרק בחוג הבקרה הסגור.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אם מדובר במנוע 1.6 (מקורי 2.5) ווסת של 3.5 באר ישפר את תגובת הדוושה באופן שקשה יהיה לפספס.

כדי להשיג אפקט מקסימלי רצוי במקביל לשפר את היניקה והפליטה (לא פילטר פתוח ודוד אחורי)

 

דויד אם אתה אומר שהשינוי מורגש אז אני שיפרתי בנתיים רק את הפליטה,נראה לך שכדאי ללכת על ווסט דלק ואם כן אז תצרוכת הדלק תעלה משמעותית או שזה לא משמעותי :?:

פורסם
אם מדובר במנוע 1.6 (מקורי 2.5) ווסת של 3.5 באר ישפר את תגובת הדוושה באופן שקשה יהיה לפספס.

כדי להשיג אפקט מקסימלי רצוי במקביל לשפר את היניקה והפליטה (לא פילטר פתוח ודוד אחורי)

 

דויד אם אתה אומר שהשינוי מורגש אז אני שיפרתי בנתיים רק את הפליטה,נראה לך שכדאי ללכת על ווסט דלק ואם כן אז תצרוכת הדלק תעלה משמעותית או שזה לא משמעותי :?:

 

כמו שאמרתי השינוי מורגש, אפשר להתקין ווסת קבוע שתואם למקורי (יושב בחליל הדלק) רק בערך גבוה יותר לדוגמה 3.5 באר.

התקנתי כזה לאיילון, אני חושב שהוא מאד מרוצה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אכן הווסת מורגש ועושה עבודה מצויינת.

הווסת הוא 4 באר קבוע.

בוצעו כמה שינויים ברכב תוך זמן קצר כמו שינוי במצערת, ראם איר והווסת.

השיפורים משלימים אחד את השני ועל ההפקה מנצח הציפ שדייויד תיכנת.

אני בהחלט מרוצה.

דרך אגב, אחרי החלפת הציפ ואחרי השיפורים צריכת הדלק ירדה, כן זאת לא טעות כתיב- י ר ד ה.

כמובן בשימוש יום יומי ולא בנסיעה אגרסבית.

 

חג שמח

איילון

חלקים איכותיים ל- 106 ראלי ו- GTI :

 

http://eyalrallye.ucoz.com/photo/hlkims_lmkairha/3

×
×
  • תוכן חדש...