Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

K&N כי כבר נמאס ששואלים (הסבר מפורט)


שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבל רק שמצאת INBOX'ים של מנוע 1.2 16V של הקליאו :wink:

 

בכל אופן אני מחפש רק קיט 'ראם-אייר', תודה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי התמונה הצלחתי לזהות את הפילטר שלך מבית "AKA"

תוצרת איזור המזרח נידמה לי תאילנד

גדול יפה וזול אבל בטח לא איכותי ביכולת הסינון שלו יחסית לפילטרים של חברות כדוגמאת K&N,GREEN,SIMOTA.

יחד עם זאת אני לא יכול להעיד על יכולת הסינון שלו באופן מוחלט...

 

אם המיאטה שלך הייתה שלי-הייתי שם לה אינבוקס או פתוח אוניברסלי של חברה מוכרת.

(אבל היא לא)

 

יטופל.

אני אמדוד את הפילטר הקיים כדי לדעת איזה K&N מתאים. ואז ניתן לחפוש ב-EBAY לעבוד בשבילי :lol:

ד"א - למה כוונתך INBOX? לפילטרים שטוחים שנכנסים לתוך קופסאת סינון מקורית של הרכב?

 

עם מה ניקית את ה-MAF?

חומרים חזקים כדוגמת ספריי קרבורטור יעילים לטווח הקרוב (מאוד) אך מזיקים מאוד לטווח הארוך.

 

כזה דבר עשו לי במוסך לפני איזה חצי שנה.

וגם במוסך אחר שביקרתי בו לפני שבועיים אמרו שצריך לנקות עם "ספריי קרבורטור".

למחרת ביצוע הניקוי סיפרתי לחבר בעבודה - גם DIY-יסת והוא גילה לי שקיים ספריי מיוחד שעולה איזה 80 ש"ח.

 

בקיצור - שאתחיל כבר לחפש MAF? :-(

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יטופל.

אני אמדוד את הפילטר הקיים כדי לדעת איזה K&N מתאים. ואז ניתן לחפוש ב-EBAY לעבוד בשבילי :lol:

ד"א - למה כוונתך INBOX? לפילטרים שטוחים שנכנסים לתוך קופסאת סינון מקורית של הרכב?

גנאדי

 

 

בדיוק

קבל קישור למוצר רלוונטי:

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2034

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור ולעניין,

 

למי שלא הבין, מי שמעוניין בפילטר K&N שיפנה לפותח השרשור.

 

 

שבוע טוב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה פילטר עדיף?

 

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RU-3580

RU-3580.jpg

 

 

אותה צורה רק קצת יותר גדול:

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RU-4990

RU-4990.jpg

כמו הנ"ל אבל עם צד עיליון גם "פתוח":

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RX-4990

RX-4990.jpg

 

מבחינת מחיר אין הבדל משמעותי - 28$ עד 36$ באמאזון.

 

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הנחיה מאוד ברורה של לא מעט יצרנים בנוגע לפילטרים האלו, השמן שמצליח לחדור דרך הכותנה פוגע בAFM שעלותו לפעמים כמה אלפי שקלים נחמדים (נושק ל3000 בדגמים מסויימים)

 

הפיתרון לזה : שימון דק מאוד כדי ששמן לא יחדור פנימה

החיסרון : שימון דק גורם למצב שלפעמים השמן לא מספיק ואז יש חדירת אבק...

 

כמובן זה סובייקטיבי ועכשיו כל בעלי\מוכרי...יקפצו ויגידו לא ופה ושם אבל בפועל שעבדתי במוסך ניתקלתי לא מעט בכל מיני AFMים שהגיעו אלי משומנים בצורה בריאה מאוד דבר שגם להם להשרף (AFM עובד עם חוט שמתלהט, ככל שעובר יותר אוויר החוט מתקרר ואז ההתנגדות שלו משתנה - בצורה כזאת המחשב יודע לזהות כמה אוויר נכנס....תמרח על החוט הרותח הזה שמן ויאללה בלאגן)....ולבעלים הוצאה כספית עצבנית

 

אחרים הגיעו עם צנרת יניקה\מצערת מלאה אבק בצורה עצבנית...דבר שמעיד גם מה הולך בתוך המנוע........

 

להשוות רכבי מירוץ זה לא הכי ראלי, כי שם להבדיל מאצלינו אין להם ש-ו-ם בעיה להעיף את הAFM לפח אחרי המירוץ (לא שאני אומר שזה מה שקורה) אם זה ישפר להם את הביצועים אפילו בקצת.....

 

אני לא רואה פה אנשים זורקים 2500 שקל אחרי כל יום עצבני באשתאול (שוב...ממש לא כך המצב אבל אני מקצין לשם המחשה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ינוביץ הוא גם היבואן הרשמי של K&N

 

גנאדי - CROC, נתקלתי בפילטר AKA כמו שלך על מיאטה NA, אצל חבר שהגיע אליי לנקות את הפילטר.

האמת, נראה לא איכותי, והכי גרוע מבחינתי הוא הצבע האדום של בד הסינון, אחרי שמנקים את הפילטר עם ממיס השמן, חשבתי שהוא אמור לחזור להיות לבן כותנה כמו K&N ... אבל הוא נשאר אדום :shock: צבוע בצבע :shock:, מה שאומר שאחרי שמשמנים אותו בשמן (האדום) לא ניתן לדעת האם יש כיסוי מלא ואחיד - מבחינתי זה מספיק לקטלג אותו כמוצר יפה, אבל שווה לתחת !!!

 

במיאטה NA, תא המנוע סגור כל כך, שלדעתי יהיה קשה עד בלתי אפשרי לשים פילטר פתוח יעיל, ולכן, שוב, ה INBOX, במיוחד במזג אוויר המשוגע והרותח שלנו יהיה עדיף.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את האשכול ואת תגובותיו, ויש לי מספר שאלות:

 

הרכב שלי הוא גולף דור 4 TDI הספק 110 כ"ס.

 

האם הפילטר של K&N בצורת INBOX יכול לתרום לשיפור ההספק?

האם קיימת סכנת פגיעה ב- MAF ?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף TDI - הפילטר אצלך הוא אותו פילטר כמו שמורכב אצלי בלאון-T

אל תצפה לשיפור של יותר מ 2% שלא תרגיש

השיפור היחיד יהיה חיסכון כספי כי לא צריך להחליף פילטרים

ו... קרא מה כתוב לגבי שימון עדין, אני גם נותן לפילטר "לנוח" לילה לאחר השימון ואח"כ מנגב עודפים באם יש כאלו

 

CROC - פילטר חדש בא בלי קיט ניקוי, אבל מגיע משומן ומוכן להתקנה, מומלץ לקנות קיט ניקוי, במיוחד אם אתה מזמין מחו"ל, 11$ לקיט.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...