Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

אבא שלי רוצה לקחת לי את ההונדה סיויק ולקנות לי פיאט פונטו שנת 97 עם מנוע 1.3

עם כל התוספות הגה כוח חלונות כו......

והשאלה שלי היא מה עדיף לי לפי דעתכם האישית סיויק שנת 94 או פונטו ?

למישהו יש תמונה של פונטו משופרת (חיצונית או פנימית )

למישהו יש הערות לגבי פונטו ?

בתודה מראש.....

פורסם

תשארו עם הסיוויק

מכונה פשוט הרבה יותר טובה ואמינה מהפונטו

הפונטו לא תשרת אתכם כמו הסיוויק .. הסיוויק פשוט "מכונה" טובה יותר.

"יש לך אולי 7 שקל להגיע לבאר שבע??"

פורסם
אז אתם אומרים לא שווה לקחת אותו אפילו רק בשביל לקרוע אותו ואז למכור ? כי אני מביא אותו במחיר מציאה.....

 

אנחנו אומרים שאנחנו לא מעודדים "הבאת" רכבים לצורך קריעתם :p

 

הסיוויק עדיפה על הפונטו, תישאר איתה וזהו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לי יש פונטו שנת 2000 1.3 ותאמין לי שבכל מצב הסיוויק עדיפה ביחוד אם היא ידנית...

ואני מת על הפונטו...

אבל הסיוויק יותר טובה כי היא מקטגוריה גבוהה יותר וכי היא יפנית ואמינה יותר..

אבל ככה הפונטו אוטו טוב מאוד חסכוני וזריז...

ביטוח זול יותר..

אבל הסיוויק פשוט טובה יותר...

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

את אביך ואם המחירון יאפשר זאת..

פונטו gt ממודל 95?!

אז "שווה"לחיות עם תחלואי הפונטו.

מה גם שאתה יודע- אם מכונית צריך מזל.

בהערת אגב- באמינות- הסיויק עדיפה ועל זה אין חולק.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

×
×
  • תוכן חדש...