Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החבר המניאק שלי עשה רשיון... ואבא שלו קונה לו אוטו "עד 100,000 ש"ח (מניאק!!)

הוא רוצה אוטו יד ראשונה, שנה כמה שיותר חדשה.....

ידני, והוא מעדיף דיזל

אמרתי לו לדרג... אז הוא דירג (הראשון הכי חשוב והאחרון הכי פחות):

1. נוחות

2. מהירות (מנוע חזק)

3. עלות אחזקה

4. אמינות

 

והוא גם מעדיף מכונית 5 דלתות

תודה רבה למי שיכול לייעץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פורסם

סיטרואן C3 1.4HDI ח-ד-שה מהניילון 101 אלף ש"ח

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם יש לו, או לאבא שלו לצורך העניין, 100,000 שקל אני לא מבין למה הוא קונה דיזל.

 

אני אומר את זה כי הוא טוען שהוא רוצה גם מהירות... אוקיי יש מכוניות דיזל מהירות אבל למה לא לקנות בנזין רגיל שיהיה הרבה יותר מהיר?

פורסם

קסארה חדשה אוטומט/ידני טורבו דיזל 110 כ"ס (מישהו אמר נוחות?)

סקודה אוקטביה טורבו דיזל (כמעט אותו דבר) (מישהו דיבר על שריקות על כביש איילון? :p) ידני.

המ אם יעלה לי עוד משהו בראש.. איזה אוטו מעננין.. סיאט טולדו נחמדה מאוד מאוד.. אבל מנוע יחסית חלש לרכבים שיש למעלה.

אם יד שניה נכנס בקטגוריה .אז יש גם 406 אוטו' (מצויינת!)

פורסם
אם יש לו, או לאבא שלו לצורך העניין, 100,000 שקל אני לא מבין למה הוא קונה דיזל.

 

אני אומר את זה כי הוא טוען שהוא רוצה גם מהירות... אוקיי יש מכוניות דיזל מהירות אבל למה לא לקנות בנזין רגיל שיהיה הרבה יותר מהיר?

 

אמרתי מה שהוא מעדיף......

אם יש אוטו ממש פגז שמישהו ממליץ עליו.... אז אני יגיד לו :)

ותודה על ההצעות

×
×
  • תוכן חדש...