Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ג'ורג', הצרפתיה הראשונה שתמצא במצב טוב מאלה שהמליצו לך עליהן (רק עם מנוע TU) אפשר לסדר לפי הסדר הבא:

1. 106/סקסו 1.4

2. 306 1.6

3. ZX/306 1.4

 

אני כבר מחפש כשבועיים ובאופן הזוי משהו אין סקסו 1.4 למכירה...:roll:

ג.

 

יש כרגע ביד2 7 סקסו 1.4

פורסם

אופיר.

כל אלו שהזכרת הן עם מנוע TU?

האם מנוע 1.4 לא חלש מידיי ל-306 ול- ZX?

איפה ראית 7 סקסו 1.4 ביד 2?...

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=30&SubModelID=272&FromYear=&UntilYear=&Hand=&Auto=0&fromPrice=&untilPrice=&Info=

תודה

ג'ורג'

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

ה1.4 באמת חלש מידי לטעמי ל306, ואני מניח שגם בZX הוא לא להיט, בגלל זה הם אחרונים ברשימה

בYAD2 לחץ על המילה "נפח" בטבלה, ואז יהיה יותר קל למצוא 1.4, האמת היא שרובן פורסמו מסמן יחסית, אבל לפחות חלק מהן פורסו החודש

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=30&SubModelID=272&FromYear=&UntilYear=&Hand=&Auto=0&fromPrice=&untilPrice=&Info=&&Order=engineval&Desc=

 

וכן, כל אלה שהזכרתי הן TU

פורסם
תשקול גם פיאסטה, נכון שהמנוע חלש, אבל היא נחשבת לסופר מיני מהנה לנהיגה.

 

המנוע בכלל לא חלש וזה רכב מצויין מכל הבחינות: נסיעה מחוץ לעיר עם צריכה נמוכה, זריז בעיר, הגה מדוייק, התנהגות טובה

מנוע חזק שאפשר למשוך לסל''ד גבוהה, תא נוסעים איכותי ונוח בנסיעה.

אישית אני אוהב אותה יותר מהצרפתיות.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

ה306 1.4 לא חזק אבל גם לא חלש. ממוצע לדעתי

את הקסטל הוא מטפס על חמישי בלי בעיה מיוחדת, בתור כלי תחבורה הוא מבצע את העבודה בנאמנות ובאמינות, צריכת דלק טובה ומרכב יחסית גדול

לפאן יש לך את ה911, לא?:-D

אם תרצה להתרשם אתה מוזמן לבוא לקחת סיבוב בתנאי שאתה מגיע עם הגרמניה הזקנה

 

שלחתי לך פרטית במקביל

 

 

 

יוני

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

פורסם

אני חוזר על ההמלצה שלי שוב,

עדיף מנוע TU של PSA בנפח 1600 (פרט להספק והמומנט העדיפים) מכיוון שבלוק המנוע עשוי מיציקת ברזל ולא אלומניום כמו ב-1400.

שימוש בנוזל קירור לא יעודי עלול לגרום לקורוזיה שגורמת לחור בבלוק האלומניום...

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

דווקא לגבי ה1.4 אומרים שהוא מרגיש יותר "חי".

במציאות, ההבדל בין ה1.4 ל1.6 אינו ענקי, לא בצריכת הדלק, ולא בביצועים.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

הסקסו 1.4 עונה מצויין על כל הדרישות - רק שתצטרך לאכול הרבה XרX עד שתמצא אחת (הרוב 1.1 מהשכרה ויש מעט מאוד למכירה עם מנוע 1.4 - הן מאוד מבוקשות).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יכול להיות שהן מכוניות מצויינות אבל לא אוהב קליאו ולא אוהב פיאסטה...

 

מחפש בשיא המרץ לפי סדר:

1. 106 XS 1.4

2. סקסו 1.4

3. 306 1.6.

אם יש עוד הצעות, אשמח!

תודה

ג'ורג'

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
המנוע בכלל לא חלש וזה רכב מצויין מכל הבחינות: נסיעה מחוץ לעיר עם צריכה נמוכה, זריז בעיר, הגה מדוייק, התנהגות טובה

מנוע חזק שאפשר למשוך לסל''ד גבוהה, תא נוסעים איכותי ונוח בנסיעה.

אישית אני אוהב אותה יותר מהצרפתיות.

 

60 כ"ס, לא?

לפי קריאה בלבד - ההגה אמור להיות מדויק, והשילדה מהנה. גם זכור לי ביקורת של TOP GEAR על הקליאו שבה ציינו את הפיאסטה המתחרה כסופר מיני מהנה מאד לנהיגה.

פורסם

מה לגבי שרייד שנת 99?

אומנם לא רכב הכי מהנה לנהיגה והפוזה היא של סטודנטית, אבל כח יש ומבחינת אמינות ושוק היא אחת החזקות בשוק.

לי יש 97 והיא עלתה בחצי שנה 2000 שקל במחירון.8)

פורסם

מבחינת אמינות ושוק היא אחת החזקות בשוק.

מה הקשר ?

הוא מחפש רכב כדי לנהוג בו, לא כדי לדמיין איזה קל אולי יהיה למכור אחרי שלוש שנים של סבל בנהיגה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...