Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ראשון ב-4K ש"ח (כותרת ערוכה בתמציתיות).


natio2
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

חשבתי על כמה אופציות!

פיאסטה 1988

או

סקודה פיבוריט 1993

 

תתנו לי חוות דעת מה אתם חושבים אלייהם אמינים או לא?

 

ואם יש לכם עוד אופציות התקבלו בברכה.

 

התקציב שלי הוא 4000ש"ח

 

תודה רבה

נתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב ב-4000 ש"ח יהיה בד"כ רכב שבעליו חסך בהוצאות בתחזוקתו, יהיה בו בלאי ולא כל המכלולים שלו יהיו תקינים.

 

הוא יהיה אמין רק אם לא הוזנח, בלי קשר לשם היצרן שלו.

 

אתה לא צריך לחפש רכב "אמין", אתה צריך לחפש רכב שמור, עם חלפים זולים. 2 הדוגמאות שנתת מתאימות, וגם סובארו ליאונה (DL) תתאים, בהנחה והם באמת שמורים.

אחרת זה בור ללא תחתית, או רכב עד הטסט / התחממות / תקלה הבאה, ואז עלות תיקונם יכולה להיות גבוהה ממחיר קנייתם.

בכל מקרה אל תשכח לעשות ביטוח חובה, וכדאי מאוד גם ביטוח צד ג'.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתן לשנת הייצור של הסקודה לסנוור אותך, במקרה כזה, באמת עדיף ללכת על פיאסטה 88 שיחסית לסקודה בלבד, איכותית יותר.

 

בזמנו היה לנו סקודה פורמן כזאת, האוטו פשוט לא שורד, וכשהגיע הקיץ, הוא מת.

עליו השלום.

אם ישבת בסובארו DL והרגשת שכל האוטו חופשי ומשוחרר, שם המצב גרוע יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבו קודמיי, הפיאסטה עדיפה על הסקודה , אך רכב בתקציב הנ"ל יסבול מהזנחה וידרוש ישור קו רציני.

 

הייתי ממליץ לך על הפיאסטה בשל היותו רכב אמין בבסיסו ובעל חלפים זולים ( אתה יכול גם למצוא ב500 ש"ח רכב שלם לחלקים).

 

רוב הפיאסטות נמכרות מתחת ל4 כך ישאר לך עודף ליישור קו ( בתנאי שהתקציב לא כולל ביטוח והוצ' נלוות).

 

במידה ואתה בוחר בפיאסטה ההמלצה היא לדגם CL בעל 5 הילוכים ולא C בעל ה4 .

תבדוק ( רצוי עם בעל מקצוע מבין) טוב טוב את הרכב. חפשו נזילות , חופשים, מכות, סימני צריכת דלק, מים בשמן ( או להפך) וסימני בלאי כללי . בדיקה יסודית תאפשר לך לרכוש רכב במצב טוב יחסית, ולהכין אותך לתקלות צפויות.

הדשבורד ברובן סדוק ושבור, מדובר במחלה של הדגם . ( תוכל למצוא בפורום פרוייקט שיפוץ וחידוש באדיבותו של itaysamurai)

 

במידה ויהיו לך שאלות נוספות על הפיאסטה , תרגיש חופשי.

 

בברכה

גרג

 

 

* יש בבעלותי פיאסטה 87 . דגם C עם 4 הילוכים , הרכב אחרי ישור קו ומספק אותי מעל ומעבר לציפיותי, הן בנסיעות עירוניות והן בכבישים מהירים בנסיעות ארוכות.

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה חברה אני רוצה להגיד כמה דברים שלא אמרתי

 

אבא שלי מכונאי כבר 30 שנה אז איש מקצוע יש לי

 

וביטוח איין לי בעיה עם זה יש לי סידור (אבא שלי נהג עיקרי אני נהג מישני ככה זה יותר זול)

 

ועוד שאלה יש אפשרות לשפר פיאסטה ?

 

כמו שיפורי מנוע

אגזוז לחץ

פילטר אויר פתוח

פורק לחצים

 

יש לי עוד שאלה ראיתי רכב ליפניי יומיים

עכשיו כשהוא שם ממש קצת גז שומעים כאילו הוא מוצאי אוויר כמו מכונית ספור אמיתית היא באמת משופרת משהו יודע מה זה ?

 

מה אתה ממליצים לי אם התקציב שלי היה 6000ש"ח?

 

מזה תודה לכם.

 

נתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה השקעה או שלא

 

 

אפיק השקעה זה אינו רווחי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתי, עם כל הכבוד, אתה קופץ מעל הראש.

מה שראית עשה רעש של טורבו.

מה שאתה רוצה להתקין בפיאסטה שאין לך - כנראה יהרוג את הרכב.

אתה קונה רכב ב4000-6000 שקל ואת ישר רוצה לשפר אותו?

נסה לחכות עוד קצת ולהוסיף לסכום שיש לך את הסכום שאיתו התכוונת לשפר את הרכב ולקנות רכב חדיש יותר ו\או טוב יותר.

 

אל תתפתה ותתלהב מ"אגזוז לחץ" (שזה אגב מושג לא נכון, אגזוז לחץ זה לאופנועים, במכוניות זה נקרא אגזוז זרימה חופשית\פתוח) או "פורק" שזה חלק ממערכת טורבו - שלא הייתי מתקין על פיאסטה ב4K שקל (פשוט כי זה היה עולה יותר מהאוטו).

 

אתה רוצה רכב שיסע? תקנה, תחזיר אותו למצב מקורי (כלומר חלקים חדשים וכו') ורק אז תחשוב על שיפורים.

 

אבל שוב: לקנות רכב ב4000 שקל ואז עוד לשפר אותו? מיותר לחלוטין.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד שאלה יש אפשרות לשפר פיאסטה ?

כמו שיפורי מנוע

אגזוז לחץ

פילטר אויר פתוח

פורק לחצים

 

צא מהסרט, השיפור היחידי שאתה יכול לעשות לפיאסטה זה להחליף שמן בזמן.

וככל שתמהר לקלוט את זה ככה ייטב.

 

אם אתה רוצה אוטו סטייל מהיר ועצבני (=שתעשה תאונה מהר ותגרום לפקק עצבני).

אז פיאסטה זה לא זה.

 

מה אתה ממליצים לי אם התקציב שלי היה 6000ש"ח?

 

להמשיך לחסוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה אתם לא צריכים לתקוף דיבור קצת יותר הולם בבקשה

 

למשהו יש נסיון עם BX במקרה

האם כבר מומלץ לתקציב זה?

 

תודה

נתי.

 

אתה בן 18, רכב ראשון שלך, מה בדיוק אתה מחפש עם BX?

העובדה שהיא עולה 1500 ומאובזרת יותר מהשאר?

תעשה לעצמך טובה, BX ישנה היא בפירוש לא לילד שרק קיבל רישיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אתה לא מבין,

אם השם שלך הוא לא "ארנון" "שמר" (ועוד כמה), ואני יכול רק להניח שאתה לא מתקן בעצמך דברים ברכב (ולא מדובר על החלפת גלגל), קניית BX ב1500 שקל,

טוב, אני לא יודע מאיפה להתחיל.

אתה טוען שאין לך כסף, קניית BX תדרוש ממך (בהנחה שאתה לא מתקן לבד) המון כסף, פי כמה וכמה משווי הרכב.

שהבומבות יהיו הדאגה האחרונה שלך.

רד מעניין הBX, זה לא למישהו שמחפש רכב זול ב4000 שקל. בטח לא למישהו שלא מתקן בעצמו ומחפש רכב ב4000 שקל.

לך על פיאסטה, יהיה לך רק טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שטויות נכתבו פה, לא יאמן.

 

סקודה פייבוריט שנת 93-94 דגם LX(מנוע חזק יותר,אבזור ברמה מעל הLS) תעלה באיזור ה4000-4500 ש"ח.

יש המון כאלו למכירה גם יד ראשונה-שניה עם ק"מ מאוד נמוך.

רכב סופר אמין, ללא תקלות כלל אם הוא מטופל כראוי(סה"כ מדובר על החלפת שמנים+פילטרים בזמן).

 

 

מאוד חסכונית באחזקה החל מצריכת דלק נמוכה והמשך בחלפים סופר זולים, אחלה של רכב בתקציב הנ"ל.

אני אישית ממליץ בחום מכיוון שהיו לי ועודני מחזיק ב2 רכבים כאלו(אומנם מדגם PICK-UP אבל הרכבים זהים).

 

עוד המלצה היא על דייהו רייסר בשנתונים 93-94 , רכב מפתיע מאוד ביחס למחיר שלו, ללא מחלות ילדות וללא עליות אחזקה יקרות וכמובן מאוד אמינה, מנוע 1500 סמ"ק בעל הספק של 80 כ"ס על משקל של 990 ק"ג היתרון של הדייהו הוא כמובן הגה כח שחסר בשאר הרכבים שהוזכרו כאן.

המחירון לשנתון 94 הוא 6000 ש"ח, אך כמובן רמת המיקוח היא משמעותית ולרוב ניתן למצוא כאלו במחירים של 4000-5000 ש"ח.

טיפ קטן, בצפון נתקלתי בהמון רכבים כאלו למכירה.

 

 

בהצלחה,

 

ניר

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...