Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינוי מחבר פנסים


ETBK
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בסיס הנורה בנורה H7 , ובסיס הנורה בנורה מסוג H4 , שונה. אי לכך, שינוי המחבר החשמלי , לא יפתור את הגודל הפיזי של בסיס הנורה.

אם תציין מה הבעיה ומה אתה רוצה להשיג, יקל לענות לך.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק, לא שווה (לדעתי) את הביצוע. בעבור מה אתה רוצה לבצע את השינוי?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכונית שלי מותקנים כרגע פנסים בעלי נורת H4 ואני רוצה להחליף לנורות H7 אבל המחבר שלהם לא מתאים. ה-H7 היא נורה קטנה יותר ובעלת 2 רגלים.
האם אתה מתכוון לוותר לגמרי על האור הגבוה?- H4 כוללת גם אור נמוך וגם אור גבוה ואילו H7 כוללת רק אחד. ברכבים עם H7 יש שני פנסים בכל צד.

 

האם אתה מתכוון להחליף את כל הפנס הראשי? כפי שדני כתב ההבדל הוא לא רק במספר הרגליים אלא גם צורת ה"צווארון" של הנורה ולכן גם צורת התושבת המתאימה בפנס.

 

כל אחת מהפעולות תגרום לך שלא לעבור טסט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון. אני מדבר על להחליף את כל הפנס הראשי.

 

בקשר לטסט..אם שומרים את המקוריים-תמיד אפשר לפרק ולהרכיב בשביל הטסט.

אני רק לא יודע,האם זה מתאפשר מבחינה פרקטית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק לא יודע,האם זה מתאפשר מבחינה פרקטית?
כן! למחבר של H4 יש מינוס ושני פלוסים - אחד לאור גבוה ואחד לאור נמוך. אחרי שתגלה מי זה מי, תוציא פלוס אחד לכל H7 ומהמינוס המשותף תוציא מינוס לכל H7.

ההספקים של כל פלוס דומים בשני סוגי הנורות ולא צריכה להיות בעייה מהכיוון הזה.

 

כדאי שתדע לקראת מה אתה הולך. האם הפנסים התחליפיים יושבים טוב במקום המקוריים? בטסט יבדקו גם אם האורות מכוונים ולכן אם תחזיר את המקוריים לפני הטסט באופן שלא יהיה אפשר לכוון אותם תהיה בבעיה.

 

להחליף לאור לבן ונקי במקום האור הצהוב הסטנדרטי.

 

השטח תאורה של ה-H7 גדול יותר משל ה-H4 לא?

אין הבדלים בצבע ובאלומת האור בין סוגי הנורות. יכול להיות שב H4 יש בשוק היצע יותר גדול של נורות מבחינת סוגי אור.

בH4 כל חוט להט פונה לכיוון אחר ומבנה הרפלקטור בפנס עצמו דואג לכוון את האור לכיוונים הרצויים ע"פ סוג התאורה (גבוה\נמוך) שבשימוש. בH4 הפנסים של האור הגבוה מכוונים לזווית אחרת מאשר הפנסים של האור הנמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שלא הבנת משהו,

 

קח לדוגמא את הקסנטיה שהיתה לי, בכל צד יש שני בתי נורה, אחד גבוה ואחד נמוך.

אצלך יש בית נורה אחד, שמשמש למנורה אחת שמייצרת אור נמוך וגבוה, בעזרת שני סלילים בתוכה.

אם תשים מנורה עם סליל אחד, יהיה לך רק אור אחד, או גבוה או נמוך, תלוי בכיוון הפנס.

אתה מתכנן להרכיב תאורה ראשית שאין בה הפרדה של אורות גבוהים ונמוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבאור גבוה שניהם דולקים??

שני הנורות זהות?

כן, שתי הנורות זהות ובאור גבוה שתיהן דולקות ואילו ב H4 רק חוט להט אחד עובד באור גבוה.

למרות זה אין הבדל משמעותי מבחינת הנהג כי למרחק הרחוק שתיהן מאירות באותה עוצמה.

המצב היחיד שיש יתרון ל 2X H7 על פני 1X H4 הוא כשנוסעים באורות גבוהים בדרך מאד מפותלת או עם הרבה עליות קצרות. במצב הזה יש הרבה פעמים תנאים שצריכים תאורה למרחק קצר ואילו H4 במצב אור גבוה אינה מאירה את הטווח הקצר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפה סדר.

במנורה מסוג H4. יש שני חוטי להט בתוך המנורה. אחד משמש לאור נמוך. ואחד לאור גבוה.

לרכבים עם מנורות מסוג H4. יש בית מנורה אחד.

 

במנורה מסוג H7. יש חוט להט אחד בתוך המנורה. ולכן יש צורך בשתי מנורות. ושני בתי מנורה.

אחד לשימוש אור נמוך. והשני לשימוש של אור גבוה.

 

הכנסת מנורה של H7 לבית של H4. יגרום לפיזור אור גבוה! וללא יכולת החלפת אורות!.

בנוסף. זה יסנוור את האחרים.

* ואם תתפס/יבדקו אותך. זה דוח, והורדה מהכביש. עד לטסט מחודש.

 

אבל עם אתה רוצה להשתמש בH7. אתה חייב 2 בתים.! (אחד נמוך, ואחד גבוה)

 

 

אלי

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים.תודה על התגובות אבל את כל זה אנ יכבר יודע.אני יודע מה יש לי באוטו ומזה H4/H7.

 

מה שאני שואל זה-איך אני משנה את המחבר של הפנסים?

מאיפה אני מביא מחבר כפול לכל צד (כל פנס H7*2)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...