Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מין בידורית שיש לה רמקול גדול למטה וכמו טווטר גדול למעלה עכשיו רציתי לדעת

 

אם אפשר לפרק את את הרמקול למטה שנראה לי שהוא סאב ולחבר אותו למגבר באוטו בתור סאב

 

תמונה של הבידורית...

 

http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=12144864&alid=433313&uid=9EBB07FF6C074AFD9F4DFF27E5C14133&AlbumIsOpen=False

 

 

http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=12144868&alid=433313&uid=9EBB07FF6C074AFD9F4DFF27E5C14133&AlbumIsOpen=False

:smilecolr:smilecolr
פורסם

בעקרון אפשר - אבל אתה צריך לקחת בחשבון את העובדה - שקרוב לוודאי ה"סאב" הזה בנוי לעבוד ב8 אוהם... ומגברים לרכב עובדים ב4/2/1 אוהם... כלומר אתה לא תצליח לנצל אותו בצורה יעילה עם הגברה של רכב...

 

אה - וגם שלא יהיו לך ספקות - חייבים מגבר בשביל דבר כזה בכל מקרה...

וגם איכשהו יש לי הרגשה שהאיכות של הסאב הזה היא לא משהו בכלל... (לפחות לא בשביל רכב).

בברכה!

יונתן.

פורסם

shuki0202,

 

1. על פי התמונות שצילמת קשה מאוד לראות באיזה בידורית/רמקול מדובר.

2. בידורית כזאת אמורה לכסות את כל התחום של תדרי השמע, נכון שיש גם שופר/טוויטר בנוסף לרמקול, אבל, בד"כ רמקולים כאלה מיועדים לפעול עד תדר של 2KHZ בערך, בתחום העליון שלהם. לכן מדובר ברמקול שבנוי לעבוד בטווח תדרים נירחב שאינו מתאים בהכרח לתפקד כסאב.

3. מעבר לכך יש את נושא ההתנגדות של הרמקול שהוא בד"כ 8 אוהם, כאשר מגברים לרכב מתוכננים לפעול עם רמקולים ששהתנגדות שלהם היא 4 אוהם ומטה. במקרה כזה אתה לא תנצל באופן מלא את המגבר.

4. המחירים של סאבים לרכב לא כל כך יקרים, (כן, כמובן שתלוי באיזה סאב מדובר...) אפשר במחיר של כמה מאות שקלים, לקנות סאבים נחמדים ביותר.

5. ההמלצה הטובה ביותר שאני יכול להמליץ לך עליה היא: רד מהעניין.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

באמת נראה לי שאני יירד מהעיניין, יש לי מגברים רציניים ורמקולים של מורל שעלו לי 1400 שקל

אז באמת נראה לי שאני יקנה כבר סאב..

תודה בכל מקרה

:smilecolr:smilecolr
פורסם
בעקרון אפשר - אבל אתה צריך לקחת בחשבון את העובדה - שקרוב לוודאי ה"סאב" הזה בנוי לעבוד ב8 אוהם... ומגברים לרכב עובדים ב4/2/1 אוהם... כלומר אתה לא תצליח לנצל אותו בצורה יעילה עם הגברה של רכב...

 

אה - וגם שלא יהיו לך ספקות - חייבים מגבר בשביל דבר כזה בכל מקרה...

וגם איכשהו יש לי הרגשה שהאיכות של הסאב הזה היא לא משהו בכלל... (לפחות לא בשביל רכב).

במה זכינו לביקור ממך יונתן ? :) הרבה מאוד זמן לא ראיתי את התגובות שלך...

ברוך השב.

בברכה.

בוריס.

×
×
  • תוכן חדש...