Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. עמיתי לעבודה ביקש ממני להתאים לו סאבוופר לרכב.

רקע: 1. הבן אדם מבוגר - 35 +.

2. יש לו מרצדס שנת 97 220, ברכב מותקנים:

8 רמקולים (אוריגינליים ופשוט מדהימים ) - 4" בדשבורד, 6.5" בדלתות קדמיות ואחוריות, ו6.5" על המגש האחורי.

כל זה מחובר (אני לא יודע איך :) ) לHU של קנווד וDVD (של חברה לא מוכרת).

 

יש לו מגבר פשוט ששוכב בבית - קליפורניה בום דגם SL402 2 ערוצים (אני מאמין שבגישור ניתן לסחוט ממנו את ה120-140 RMS). מגבר מעפאן אבל אין מה לעשות.

למגבר הנ"ל צריך להתאים סאבוופר בגדלים מ 6.5" ועד 10" .

תקציב עד 500 -600 ש"ח.

בבקשה תעזרו לי.

בברכה.

פורסם

סאבוופר של ג'יאל אודיו http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=717&CatCode=84

סאבוופר של ג'יביאל http://www.zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=40745

בגדלים האלו אני לא מכיר הרבה סאבוופרים. הוא יכול להתפשר על גודל יותר גדול למשל 12"?

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

pioneer vccs (תעשה חיפוש בגוגל לערך הנ"ל ותמצא עליו נתונים היה לי סאבוופר כזה בבוידם ונתתי אותו לחבר)

 

סאבוופר ממש טוב לדעתי ובמרצדס מכל האפשרויות לדעתי הוא הכי יורגש..

http://caraudiosecurity.gr/Pics/Products/MEDIUM/M_46.JPG זאתי התמונה שלו

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

דאג שהסאב יהיה "פאנצ'י" , אלא אם הוא בוודאות יודע שהוא רוצה משהו אחר.

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
דאג שהסאב יהיה "פאנצ'י" , אלא אם הוא בוודאות יודע שהוא רוצה משהו אחר.

דני

הוא רוצה פאנצי. יש לו גם תיבה בצורת בזוקה לגודל 6.5" , פורטד.

השאלה האם יש בכלל בארץ סאבוופרים בינוניים בקוטר 6.5" ? או שעדיף כבר לקנות לו קומפלט תיבה + סאב, לדוגמה הJBL שמישהו הציע לי כאן.

תודה מראש.

 

נ.ב. "RAZMEL" - לא הבנתי את מה שרשמת שם.

פורסם

לדעתי אבל במכונית כגון מרצדס ה"ספינות" בקושי ירגישו סאבוופר קטן

 

פעם נתקלתי בב מ וו 740 עם קיקר סולוקאריק שהרגשתי כאילו אני שומע איזה סאב יחיד של לאנזר ברכב שלי מרוב שלא הרגישו (הסאב היה מוגבר כמו שצריך והכל היה טוב ויפה לכל הספקנים)

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...