Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 205 מנורה לא מוכרת


nissan
שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כידוע הייתי באמצע עבודה של ראש מנוע ברכב הזה, טוב אז סיימתי להרכיב, האוטו מניע ועובד יפה,רק שנדלקת מנורה שאני לא מכיר , בהתחלה חשבתי שזה קשור לטמפרטורה אז חיברתי שעון חיצוני והיא מתיצבת יפה על 80 מעלות ולא עולה יותר מצד שני המאווררים נכנסים לפעולה ולא מפסיקים.

היא נמצאת בפינה השמאלית עליונה של מחוג כמות הדלק.

הרכב שנת 95 מנוע 1100

יכול להיות שזה סליל חימום של חיישן החמצן או שאין סיכוי שיש לתקלה כזאת מנורה נפרדת?

Doc1.doc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות.

 

לפי מה שידוע לי, ועוד לא ראיתי ספר רכב של 205 שסותר את הידע שלי, מדובר בנורת אזהרה מפני תקלה במערכת מחשב הרכב.

 

נסה לאפס את המחשב, ואם התקלה חוזרת - הרווחת :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנורה אומרת שיש תקלה איפשהו במערכת הזרקת הדלק.

לא יודע אם מדובר בסליל חימום של חיישן חמצן, למרות שזה בהחלט אפשרי. אבל התקלה כללית יותר במערכת ההזרקה.

 

שוב, לפני שאתה מסתבך - תתחיל בריסט למחשב. אתה לא תאמין כמה חרא אכלתי השבוע מהמערכת הזאת עד שעשיתי ריסט בפעם השלישית...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אלכס צביקה צודק, נסה לבצע ריסט תחילה, נתק כבל מהצבר למשדך מספר דקות, וחבר שוב, וחזור לדווח, ואו צור קשר בפרטי , או בטלפון ,עם דני זומרשטיין , אני בטוח שהוא יוכל לעזור/ לכוון אותך.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחפש את הבעיה במקום אחר ברכב.

הנורה אמורה להדלק ולהכבות מיד לאחר ההתנעה, כמו כל נורות האזהרה ברכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם הנורה נדלקת רק כשאני מפעיל סוויץ ולא מניע את הרכב ..

יש בעיה ?

זהו המצב התקין של הנורה. הסיבה שהנורה דולקת בזמן שהסוויץ' פתוח והמנוע לא מונע היא כדי שהנהג יראה שהנורה (וכל שאר נורות האזהרה) תקינה.

אם הנורה דולקת בזמן שהמנוע עובד, סימן שיש לך בעיה במערכת ההזרקה, כפי שכבר נאמר כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשיתי איפוס למחשב, המנורה נדלקת לא על ההתחלה אלא אחרי שהמנוע מגיע לטמפ' עבודה.

בדוק חיבורים לחיישנים, וודא שהכל תקין.

נסה אפילו עוד איפוס או שניים למחשב.

 

ואם זה לא עוזר - יאללה למכון הזרקות עם scanner לבדוק מה רוצה המחשב הפעם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיפוס נעשה יותר מפעם אחת, ובכל פעם אותו הסיפור זה מגיע לנקודה מסויימת הטורים טיפה עולים נדלקת המנורה והכל חוזר לעבוד כרגיל רק עם המנורה דולקת.

 

בדקתי את החיישן חמצן וגם הסליל תקין וגם החיישן עובד בסדר, לאחר מכן בדקתי את השסתום קניסטר גם תקין.

לגבי החיישן חמצן , הסליל בעיקרון אמור לקבל 12 וולט עד שהחיישן מגיעה לטמפרטורה שלו ואז הוא אמור להפסיק לעבוד, כשמדדתי מתח שמגיע לסליל חימום הוא לא היה אחיד אלא בקפיצות בין5.5-6.7וולט שלדעתי פה משהו תמון.

מנוע צעדים תקין וגם הtps זהו בעצם מעבר לזה כל תקלה אם זה חיישן map אז היה מורגש זיוף בעבודת המנוע וכאן הכל בסדר.

יש אולי מצב שבכל זאת המנורה מציינת טמפ' מים גבוה ולא קשורה למערכת ההזרקה, אמרו לי שאולי בגלל שהרכבתי טרמוסטט זול הוא לא עובד כמו שצריך ובגלל זה המאווררים לא מפסיקים לעבוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיפוס נעשה יותר מפעם אחת, ובכל פעם אותו הסיפור זה מגיע לנקודה מסויימת הטורים טיפה עולים נדלקת המנורה והכל חוזר לעבוד כרגיל רק עם המנורה דולקת.

 

יש אולי מצב שבכל זאת המנורה מציינת טמפ' מים גבוה ולא קשורה למערכת ההזרקה, אמרו לי שאולי בגלל שהרכבתי טרמוסטט זול הוא לא עובד כמו שצריך ובגלל זה המאווררים לא מפסיקים לעבוד.

אלכס שלום רב!

תחום הבנתי ברכב מוזרק ,וביאור המנורות בפזו 205 מוזרק, לוקה בחסר, ואני נוטה לקשר

את הדלקת הנורה, דווקא למערכת הקירור ולא למערכת ההזרקה, וזאת דווקא לעבודה שבוצעה ברכב טרם הדלקת הנורה: פרוק ושיפוץ ראש מנוע לאחר חדירת שמן למים.

אי לכך היתי ממליצ לבדוק, האם הדלקת הנורה לא שייכת למד גובה מים ברדיאטור, אוויר במערכת הקירור

, ואו טרמוסטט תקול, אשר את בדיקת תפקודו ניתן לבדוק בנקל, על ידי בדיקת צינור מים עילי ותחתון, ועל ידי בדיקת רשת הרדיאטור לכל אורכה ורוחבה, באם החום שווה בכל המקומות, והאם נוקה הרדיאטור ,

לאחר שמי הקירור ספחו אליהם שמן.

מכיוון שהמאוורים לא מפסיקים לעבוד, זה מחזק את החשד שבעייתך קשורה למערכת הקירור, ולכיס אוויר במערכת הקירור.

המתן לבני ל, דניאל, דויוד מזר, ודני זומרשטיין.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו בכלל הסתכל על הציור? לדעתי מדובר במנורת מכסה הסיר המפורסמת בפיג'ו 205 שמשמעותה מחסור במים ברדיאטור
לדעתי נורות חוסר המים נמצאת בפינה הימנית-תחתונה של שעון הדלק, ולא בעליונה-שמאלית.

 

אבל היי, אף פעם לא נדלקה לי אף אחת מהנורות האלו :razz:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...