Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

 

אני מחפש מסעדה איטלקית באזור המרכז בעיקר: פ"ת,הרצליה,אור יהודה,ראשון לציון,ת"א.

אם אפשר מסעדה לא המונית, רומנטית...ואוכל טוב..

האישה אוהבת פאסטות ולזניה אז אם יש מקום שמתמחה אפשר לשמוע.

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

לא ממש רומנטית, אבל ספגטים מספקת לדעתי את הסחורה עם אחלה פסטות במחירים מתקבלים על הדעת.

 

יש סניף חביב ביותר בת"א, ברחוב ריב"ל ליד המסגר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ספגיצה באיזור הבורסה ברמתגן, בית סילבר ברחוב אבא-הלל..

אחת הטובות לטעמי! :p

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הסתכלתי באתר www.rest.co.il ומצאתי שם רק את פרנצ'סקה ובליני, נראות נחמד ביותר.

 

רק שני שאלות, איך המחירים שם לזוג?סבירים?

והאם צריך להזמין מקום מראש?

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

בבליני מחיר מנת פסטה הוא בסביבות 50-60 כשמנות בשר או דג יהיו יקרות יותר 80-90.

 

לא מעט בשביל מנת פסטה אבל בשביל פעם ב.. אני נהנתי מאוד.

 

שמר: אוטנתי זה אותנטי אחרי שלומדים למבחן בקריפטו 10 שעות...

פורסם

איפה אפשר להתחיל....

 

פסטה דלה קאזה- בהוד השרון, דרך רמתיים 10.

פסטה מיאה- רמת החייל - רחוב הברזל 34.

פסטה מיאה- תל אביב - ווילסון 10.

טאבולה - כפר שמריהו. הנשיא 75.

בלה וונציה - הרצליה פיתוח משכית 37.

לה פסטה פרסקה - הרצליה פיתוח משכית 27.

פרנצ'סקה בראשון, בטיילת. לא זוכר את הרחוב.

 

ויש עוד המון שאני לא זוכר, אבל נראה לי שזה מספיק.:wink: .

under construction..

פורסם

אני חולה על פסטות ולכל מסעדה יש את האיכות שלה.

לדוגמה אם אני רוצה פסטה עם שמנת, פיטריות ונתחי חזה עוף אז של מקסיקנה בבן-יהודה פינת בוגרשוב הכי פצצה.

ב"השדרה" בשדרות בן גוריון עושים אחלה פסטות , בעצם עושים הכל אחלה והיתרון הוא במידה ויושבים על הבר הוא שאתה אומר בדיוק מה אתה רוצה ברוטב. זה איפה שפעם היה תנובלה והאוכל סבבה, המחירים עוד יותר סבבה וכייף לשבת מסביב לעץ שגודל בתוך המקום.

 

בפסטה פרסקה בהרצליה ב' יש אחלה לזניה.

בבלה וונציה הבולונז מצויין.

haters will hate

פורסם

בלה ונציה היא חלבית וכשרה, ולכן בולונז כבר אין שם.

 

ממליץ בחום על טאבולה. גם לה פסטה פרסקה השכנה מומלצת (עממית יותר).

:turn-l:
פורסם

בלה וונציה היא זאת שנמצאת בפניה לכיוון ההולמס פלייס או פסטה פרסקה?

כי אני זוכר את שני המסעדות אבל יש לי סבטוחה עם השמות, בכל מקרה אם אני זוכר נכון איפה שמכינים את הפסטות במקום ויושבים בעיקר בגלריה יש בולונז או לפחות היה.

 

טוב אני בכל מקרה ממליץ על השדרה בתור המקום עם האווירה הכי כייפית באזור המרכז בתוספת פסטות למינהן.

haters will hate

פורסם

בשבוע שעבר הייתי בPRONTO ברח' נחמני בת"א. היה מעולה.

רומנטי מאוד, אוכל מצויין, מחירים לא זולים אבל האיכות שווה כל אגורה.

וגם הקהל לא רע... ישבנו על הבר עם יונתן גפן, אלונה קימחי, עדי אשכנזי... שווה עוד שקל תשעים ;-)

:-)

×
×
  • תוכן חדש...