Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה ממש רצינית באוטו,

 

כשאני לוחץ קלאץ' ומנסה לשלב לראשון האוטו רועד מאוד חזק כאילו הוא בא להתכבות!

הכל רועד מנוע,הגה,חלונות! ומהיום התחיל כל פעם מחדש בעיה חדשה! עם אני שם בעדינות את הרגל על הקלאץ' הפדל פשוט לאט לאט נופלת למטה עד הסוף! ואז אני מנסה לשלב לראשון והאוטו נוסע! אבל הילוך לא נכנס בגלל הסינכרון! אז שילבתי לרוורס והאוטו התחיל לנסוע ואני הייתי עם קלאץ' לחוץ:shock:

אוטו הדבר קורה בכל רמזור, התיבה נשארת בראשון ואני מחזיק קלאץ' פתאום אחרי כמה שניות האוטו מתחיל לנסוע לבד כאילו עזבתי קלאץ'.

 

לפני חודש עשיתי החלפת קלאץ' במוסך והבעיות רק מחמירות מיום ליום!

 

אני רוצה לפנות לאיגוד המוסכים שיבדקו את זה כי המוסך לא מוכן לקחת עליו אחריות שבגללו הבעיה!

איך הולך התהליך עם איגוד המוסכים?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

שלום רב!

במידה וביצעת את החלפת הקלאץ, במוסך מורשה משרד התחבורה, כבר יש לך תעודת ביטוח מסוימת, במידה ויש ברשותך חשבונית תיקון מפורטת, ובה נרשם בפרוט את החלקים שהוחלפו, ואת מרכיב העבודה, זהו מרכיב ביטוח נוסף, משום שלפי הוראות משרד התחבורה, יש לך אחריות כולל על חלקי החילוף שהוחלפו, ועל העבודה למשך שלושה חודשים לפחות!

בחשבונית אמור להיות מצויין באם החלקים היו מקורים/ תחליפים, או משומשים!

במקרה שלך אמור היה להחליף מצמד קומפלט, המכיל טס לחץ ודיסקת מצמד+מיסב לחץ, גלגל התנופה היה אמור להיות מלוטש, וכוון המצמד , היה לפי הוראות יצרן!

ברוב המקרים תוך זמן קצר מההחלפה, רצוי לחזור למוסך, לשם שחרור כבל המצמד, משום שהמצמד

לאחר ההרכבה מתיישב ומתחיל להפריד גבוה, ואי כוון בזמן עלול לגרום להחלקתו ולקיצור חייו!

במקרה שלך נראה שיש למתוח את כבל הקלאץ במקצת( זאת במידה ומדובר בכבל, ולא בקלאץ הדראולי)

יתכן וכבל המצמד עומד להקרע ולכן נוצר חופש גדול הגורם לך להפרדה נמוכה מדי ובלתי אפשרית,

ולכן חזור מיד למוסך לבדיקה וכוון!

רעידות מצביעות בדרך כלל על הפרדה לא נכונה של אחד מאצבעות הטס לחץ, או שבירה של אחד מהם או גלגל תנופה עקום ולא מלוטש!

נא חזור למוסך ועדכן בפורום על התוצאות!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לא צריך את איגוד המוסכים,הבעיה אינה מסובכת.

 

הסביר שוב:"הרגל על הקלאץ' הפדל פשוט לאט לאט נופלת למטה עד הסוף!"

הקלאצ"שלך הוא עם כבל, או משאבות?

האוטו המדובר, זה מה שרשום בסוף הודעתך?

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד כמדומני מדובר באוטו שבחתימה קורולה 95, אם כך האם מדובר במשאבת קלאץ הדראולית ברכב זה?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • ספונסר פורום
פורסם

הבעיה המתוארת היא נזילה ממעגל הלחץ ההידראולי(וכן בקורולה 95 הפעלת המצמד היא הידראולית) כשאתה לוחץ את דוושת המצמד עד סוף מהלכה יש הפרדה,לאט לאט בורח נוזל והלחץ יורד,כאילו שאתה בעצם מרים את הרגל מהדוושה ואז הרכב מתחיל לזוז.

אורן

פורסם

צביקה ערב טוב!

אני לא זוכר, אם בדגם זה יש משאבה או כבל.אבל לפי שהבחור כתב ,בקשר לפדל שיורד לאט למטה

נראה לי שיש משאבות.וב- 99.9% הבעיה בדליפה מהמשאבות,או סחיבת אוויר.

(את ה- 0.1% אני משאיר לחולקים.):roll:

נראה שאין מספיק הפרדה, ולזה לא צריך את איגוד המוסכים.

ואתה פותח השרשור,נסה ללחוץ 3-4 פעמים על הקלאצ",הכניס לראשון,ועדכן.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אם כך קבלתי את העדכון וכנראה שהמשאבה הדראולית, מה שמחייב כנראה את החלפתה, או ניקוז אוויר

ממשאבת קלאץ מרכזית, או משאבת עזר, מה שלא מסביר את הרעידות והוויברציות שקיימות ברכב, לאחר החלפת קלאץ וכל התושבות במנוע!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בקורולה בדגם ההנ"ל יש שתי משאבות מצמד. העליונה משמאל למשאבת הבלם המרכזית,

 

שבה יש את פתח מילוי הנוזל ההידרואלי,תפתח ותיראה עם חסר נוזל.

השניה שברב המיקרים היא נוזלת או מאבדת לחץ נימצאת על ת' ההילוכים.

כנס לכל מוסך לקבל חוות דעת נוספת.

נתי

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

המוסך שבו החליפו לי קלאץ' רוצה כסף על בדיקה! שזה פירוק הקלאץ' מחדש בערך 450 ש"ח!

את הקלאץ' ואת ההתקנה ביצעתי בשתיי מקומות שונים! לכן צריך לקבוע מי אשם! המוסך או החנות שמכרה לי את הקלאץ'! אני לא מוכן לבזבז עוד כסף טעות שעשה המוסך או החלק הפגום שמכרה לי החנות!

ולא אין שום נזילה מהמשאבת קלאץ' הידראולית.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
המוסך שבו החליפו לי קלאץ' רוצה כסף על בדיקה! שזה פירוק הקלאץ' מחדש בערך 450 ש"ח!

את הקלאץ' ואת ההתקנה ביצעתי בשתיי מקומות שונים! לכן צריך לקבוע מי אשם! המוסך או החנות שמכרה לי את הקלאץ'! אני לא מוכן לבזבז עוד כסף טעות שעשה המוסך או החלק הפגום שמכרה לי החנות!

ולא אין שום נזילה מהמשאבת קלאץ' הידראולית.

 

שלום.

 

ולזה התכוון המשורר!!! לפחות עשרים אלף פעם אמרתי מה הסיבות לה לא תמיד כדי לקנות את החלקים ולחפש מוסך שירכיב.

הנה דוגמא קלאסית לכוונה שלי. יתכן מאוד שהמוסך דפק את המצמד בהרכבה (מה איכפת לו הוא לא אחראי). מי שאוכל חרה זה הלקוח כי הוא נופל ביין שתי הכסאות.

אתה יכול להתוכך מפה עד שנה הבאה אתה בעיה!!! כי ישחקו איתך בתלך תבוא.

להפעיל מהנדס רכב ,או מומחה, או שמאי טכני ,יעלה לך כפול מהתיקון ועד שתיראה כסף העינים שלך יעבורו אחורה וגם החנות וגם המוסך יודעים את זה, ואכשו גם אתה יודע.

צר לי על המצב שניקלתה אבל אתה בבעיה גדולה ידידי.

על כול פנים אם אתה רוצה תפנה אלי בפרטי ננסה לעזור בלי נדר.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

במקרה הזה אני מסכים עם כל מילה של בני, מלבד השגיאות כתיב הצורמות של העולה חדש בני ל.!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...