Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפגש מועדון "סובארו קלאסי"

שבת 4.2.2006 בשעה 11:00 בבוקר איצטדיון ר"ג מול שער 3.

 

במפגש תיהיה השקה של subaru gft hard-top 1976 שחזרה לכביש אחרי שנה של הקפאה עם לוחיות חדשות...

 

 

אים ירד גשם להיתעדכן בבוקר המפגש בפורום אספנות.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=102297

 

מוזמנים כל בעלי הסובארו לדגמיהם.

בבקשה ליצור קשר בה"פ (כדי לדעת איזה רכבים מגיעים ולהיערך בהתאם).

 

משה אזולאי.

אלון אברהמוב.

ה.פ יש לשלוח ל: M.Azulay או ל aloni002005

ליעוץ בנושאי סובארו.

http://www.tipo.co.il/zone/index.asp?zone=12352550906229

להצטרפות למועדון יש לשלוח מייל ל [email protected].il

פורסם

מפגש מועדון "סובארו קלאסי "יתקיים כמתוכנן!!!

 

באיצטדיון ר"ג בשעה 11:00 בבוקר.

 

 

תמונות (חלק)מרכבי החברים:

365528-135629917941410u14.JPG

 

365528-7610033875211u26.JPG

 

365528-3643521508841u28.JPG

 

365147-57235218960812u15.JPG

 

365147-20138408300729u26.JPG

banana_work15.jpg

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

לפני כשבוע וחצי נשלחה הודעה לכל חברי מועדון "סובארו קלאסי" שבשבת ה 4.2.06 יתקיים מפגש מועדון "סובארו קלאסי", הודעה דומה פורסמה גם בפורום זה. הגענו לאיצטדיון ב 10:50. השמש חיממה את היום וגם את הלב. לאט לאט הגיעו החברים. שי עם ה-XT הכסופה. דודי עם ה-XT התכלת, אלעד וארנון גלאס עם הff-1 סטיישן המדהימה ועוד ועוד חברים ורכבים.

כמו שעינכם רואות היתה נוכחות יפה קרוב ל-10 מכוניות משנות ה 70. מספר מכוניות שנות ה 80 ועוד כמה אימפרזות רגילות וה-B4 היפה של אלדד (GORIDE) מהפורום.

 

 

משה אזולאי.

IMG_0011.jpg

IMG_0012.jpg

IMG_0013.jpg

IMG_0016.jpg

IMG_0024.jpg

IMG_0008.jpg

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

×
×
  • תוכן חדש...