Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דליפת מים מיחידת התאורה שבתקרה


Fireball
שימו לב! השרשור הזה בן 7149 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום לראשונה נכנסו לי מים לרכב :?

 

לאחר שהשארתי את האוטו בחוץ בגשם החזק שהיה, נכנסתי ושמתי לב שמטפטפים מים מזור הפנס הראשי (זה שמורכב על תקרת הרכב).

מדובר על יחסית מעט מים, אך לא ברור לי איך הגיעו לשם - הגג אינו חלוד ואין בו חורים.

גם כאשר היה גשם בזמן הנסיעה, ונסעתי מספר פעמים עם גשם, לא נתקלתי בדליפה הזו. כנראה שמדובר על הצטברות של מים שחדרו במהלך הגשם הכבד משך כמה שעות אל איזור יחידת התאורה.

כמו כן, נגעתי בבד שעל התקרה ואף אחד מחלקיו לא היה רטוב. זה רק איזור הפנס שדרכו חדרו המים (הוא לא מורכב אצלי טוב).

 

מהיכן יכולים לחדור המים לאיזור הפנס, וכיצד אני פותר בעיה זו?

- - -------[Fireball]------ - -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

106 , כמו כל הצרפתיות. , וכמו שרפי כתב.

 

הפתרון הוא , בד"כ הח' האנטנה (לא ביג דיל , בין 60 ל-80 שקל).

 

יש לפרק את הפנס (זהירות , 90 אחוז מהפירוקים מסתיימים בשבירת קליפס כזה או אחר בפנס - תהיה עדין ותזכה להיכנס אל 10 האחוזים :wink: ) , ומתחתיו יש בורג אותו צריך לפרק בעזרת בוקסה 10 מ"מ.

 

אחרי פירוק הבורג האנטנה תצא ממקומה וניתן לראות את מקור הדליפה.

 

אם יש לך מזל , ניקוי הבסיס והחזרת האנטנה ימנעו את כניסת הגשמים הבאה.

 

ודא שאין לך חלודה בגג - אם כן , טפל מייד ,אפילו אצל פחח , זה כמו סרטן.

 

אל תמרח סיליקון למטה ,כמו שעושים כולם. תוך חודש זה נהיה שחור ג'יפה ומכער את הגג.

 

אם יש חשד להתייבשות האטם או קרע וכו' - קנה אנטנה חדשה , ציינתי את המחיר למעלה.

 

ההרכבה בסדר הפוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תמרח סיליקון למטה ,כמו שעושים כולם. תוך חודש זה נהיה שחור ג'יפה ומכער את הגג.

אפשר למרוח סיליקון רק אם אתה יודע איך למרוח.

 

יש לפרק את האנטנה מבסיסית (פירוק הפנס, אום 10 ממ) לנקות ה-י-ט-ב את המשטח בגג (לשים לב להערות של שמר בנושא חלודה) וכמו כן לנקות גם את בסיס האנטנה.

 

לפני הרכבת האנטנה יש לנקות את הבורג שלה היטב באמצעות מברשת פלדה מחלודה (בד"כ יש), לאחר מכן יש לשים סיליקון מסביב לחור על הגג (למרוח שכבה אחידה) ועל בסיס האנטנה (שכבה נדיבה) להצמיד לגג ולחזק את האום מלמטה.

בסיום החיזוק (לא יותר מידי חזק) יש לנגב ה-י-ט-ב את שארית הסיליקון מבלי שתישאר אפילו טיפה בחוץ (המטרה של הסיליקון היא למנוע חדירת מים מהחור עצמו ולא מסביב). ניתן להשתמש במטלית לחה לנגב את הסיליקון.

 

חשוב לשים לב:

הכבל של האנטנה שמתחבר לפני האום בד"כ גם הוא מחליד ומונע קליטה טובה ברדיו, מומלץ לנקות אותו היטב עם נייר זכוכית או מברשת פלדה.

לאחר ההרכבה כדאי למרוח שכבה דקה של גריז על האום ווהבורג ע"מ למנוע חלודה שנית במידה ויחדרו אי-פעם שוב מים.

 

אם ביצעת את הכל כמו שצריך, לא תיכנס טיפת מים ולא יהיה שום זכר לסיליקון מסביב לאנטנה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר למרוח סיליקון רק אם אתה יודע איך למרוח.

 

יש לפרק את האנטנה מבסיסית (פירוק הפנס, אום 10 ממ) לנקות ה-י-ט-ב את המשטח בגג (לשים לב להערות של שמר בנושא חלודה) וכמו כן לנקות גם את בסיס האנטנה.

 

לפני הרכבת האנטנה יש לנקות את הבורג שלה היטב באמצעות מברשת פלדה מחלודה (בד"כ יש), לאחר מכן יש לשים סיליקון מסביב לחור על הגג (למרוח שכבה אחידה) ועל בסיס האנטנה (שכבה נדיבה) להצמיד לגג ולחזק את האום מלמטה.

בסיום החיזוק (לא יותר מידי חזק) יש לנגב ה-י-ט-ב את שארית הסיליקון מבלי שתישאר אפילו טיפה בחוץ (המטרה של הסיליקון היא למנוע חדירת מים מהחור עצמו ולא מסביב). ניתן להשתמש במטלית לחה לנגב את הסיליקון.

 

חשוב לשים לב:

הכבל של האנטנה שמתחבר לפני האום בד"כ גם הוא מחליד ומונע קליטה טובה ברדיו, מומלץ לנקות אותו היטב עם נייר זכוכית או מברשת פלדה.

לאחר ההרכבה כדאי למרוח שכבה דקה של גריז על האום ווהבורג ע"מ למנוע חלודה שנית במידה ויחדרו אי-פעם שוב מים.

 

אם ביצעת את הכל כמו שצריך, לא תיכנס טיפת מים ולא יהיה שום זכר לסיליקון מסביב לאנטנה.

 

איציק

סיליקון שקוף - אתה לא תמיד רואה את השאריות - עד שהן נהיות שחורות אחרי כמה זמן.

 

לא שווה את ההתעסקות -לאור מחיר אנט' חדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה כי בודקים ע"י מי ברז גם רגילים וגם בלחץ ושום מים לא נכנסים

רק ביום גשום שאני נכנס לרכב אני מגלה שכל התקרה בצדדים רטובה

והמים בוחרים לדלוף בקצה מצד הנהג והמים נופלים על כסא הנהג בצד :x

קיבלתי רעיון חדש פה בקשר לדליפה דרך האנטנה את זה אבדוק מחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה רבה לכל המגיבים :-)

 

שמר, אני כבר ב-90% שנפלו בפח... :twisted:

בכל אופן, חלודה כמה שידוע לי אין לי בכלל, אבל אני אשים דגש מיוחד לעניין.

 

הטענה שלכם שהבעיה היא לרוב כתוצאה מלכלוך, וניקוי יסודי והידוק הברגים אמור לפתור את הבעיה?

 

חשבתי כך: במידה ואני צריך להחליף אנטנה, האם יש דרך "יפה" להוריד אותה כליל ולסתום את החור בגג?

אין לי מערכת סטנדרטית ברכב, וגם המערכת שלי שהיא בבניה (מחשב ברכב) לא תיעזר באנטנה הזו.

 

במידה ולא, האם מישהו יכול להמליץ על אנטנה יותר קטנה ופחות בולטת לרכב? שמעתי לדוגמה על 205.

- - -------[Fireball]------ - -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחיות היצרן מומלץ להשתמש בתאורה שמתחת לראי במיים ירוקים בלבד...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי SHARK FIN החדשה של B.M.W? אנטנה מדהימה!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיליקון שקוף - אתה לא תמיד רואה את השאריות - עד שהן נהיות שחורות אחרי כמה זמן.

אם כך - שים סיליקון שחור ותחסוך את כאבי הראש שבהמתנה:grin:

 

וברצינות

באטימות חלקי פח וגומי/זכוכית כדאי להשתמש בסיליקון שחור מיוחד.

יש באוטו דיפו-יקר להחריד אבל מחזיק מעמד לנצח(כמעט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר למרוח סיליקון רק אם אתה יודע איך למרוח.

 

סליקון לא מורחים על חלקים רגישים מברזל ובמיוחד שמדובר במים כי הסליקון הוא חומצתי והוא הגורם המרכזי לקורזייה "חלודה" מה שכן יש פויסטיק שזה מאוד דומה לסליקון ועולה פי 3 ממנו זה שמשתמשים בו בזגגות רכב . בחומר זה ניתן להיעזר אבל סליקון ממש לאאאאאאא

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7149 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...