Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי.

ניסיתי לבצע היום את הפרוייקט וביצעתי רק חצי :-D

 

ביצעתי ניקוי והמרת-חלודה, אבל את הכבל אנטנה הנוכחי פשוט לא הצלחתי להזיז.

 

א. ניסיתי להוציא את הסוכך כדי לשלוף את התקרה! פירקתי בכיף את 2 הברגים אך לסוכך יש גם תופסן שמאל אותו לא הצלחתי לפרק (ראו תמונה).

 

ב. הצלחתי להבחין שיש "תופסן" עבור הכבל בתקרה (שמונע מהכבל לזוז) אבל אין לי גישה אליו היות ולא הצלחתי לפרק את השטיח של התקרה.

 

ג. גרוע מכך, לא הצלחתי להזיז את הכבל בין הקורה לבין האיזור של המערכת. ז"א משהו תופס את הכבל באמצע, בטח יש תופסנים כאלו גם בתוך הדשבורד... בקיצור, יש דרך לטפל בזה או שאני צריך לפרק את כל הדשבורד? (נשמע לי בעיה רצינית)

ugly.jpg

- - -------[Fireball]------ - -

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוקיי.

ניסיתי לבצע היום את הפרוייקט וביצעתי רק חצי :-D

 

ביצעתי ניקוי והמרת-חלודה, אבל את הכבל אנטנה הנוכחי פשוט לא הצלחתי להזיז.

 

א. ניסיתי להוציא את הסוכך כדי לשלוף את התקרה! פירקתי בכיף את 2 הברגים אך לסוכך יש גם תופסן שמאל אותו לא הצלחתי לפרק (ראו תמונה).

 

ב. הצלחתי להבחין שיש "תופסן" עבור הכבל בתקרה (שמונע מהכבל לזוז) אבל אין לי גישה אליו היות ולא הצלחתי לפרק את השטיח של התקרה.

 

ג. גרוע מכך, לא הצלחתי להזיז את הכבל בין הקורה לבין האיזור של המערכת. ז"א משהו תופס את הכבל באמצע, בטח יש תופסנים כאלו גם בתוך הדשבורד... בקיצור, יש דרך לטפל בזה או שאני צריך לפרק את כל הדשבורד? (נשמע לי בעיה רצינית)

 

פרק את הרדיו , פרק את המגירה לגמרי, ותתחיל לעבור על הכבל כלפי מעלה.

לגבי התופסן אם אני לא טועה אני רואה חור ששייך לבורג, בנוסף אני חושב שהוא לחוץ עם פלסטיק.


×
×
  • תוכן חדש...