Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איציק - בפיג'ו הנחת היסוד שהכרית אוויר תתפרק לפני שהיא תתקלקל :lol:

 

גם ככה הבנתי שאחרי 10 שנים מומלץ להחליף כרית אוויר באוטו. אני תוהה כמה בעלי מכוניות ישנות באמת יעשו זאת, בכל זאת עניין בטיחותי.

 

הקטע המדהים - יש לי היינס עדכני שקניתי לפני שנה (חדש).

עד היום אין שם שום פירוט לגבי כרית האוויר בצד הנוסע (לדבריהם, "בזמן הכתיבה, המידע לא היה זמין מהחברה").

 

רבאק, שנת 2005, עברו מעל 8 שנים, ואף אחד לא טרח לעדכן? :evil:

- - -------[Fireball]------ - -

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה פרט אתה מחפש לגבי הכרית בצד הנוסע?

 

מבחינת הליך פירוק זה לא אמור להיות כמו הכרית בהגה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זה לא אמור להיות שונה משמעותית (בלאו הכי אני מפרק אותן בייחד).

 

קודם כל לנתק מצבר, לחכות 10 דקות לפחות.

בזמן הפירוק לנתק בזהירות את החוט הכתום (חייב להיות שם...)

להיזהר לא לתת מכות חזקות מדי שם באיזור.

 

אבל מפתיע שהיום, 8 שנים אחרי, עדיין לא רשום על זה כלום.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
אני מעיד על VW

 

אם נרשמת תקלה במחשב כריות אוויר, גם אחרי שחיברת הכל חזרה הנורה תמשיך להידלק ומערכת הכריות לא תפעל.

 

אני מאמין שגם בפזו זה ככה

שלום

 

גולף שנת 2000 עם 4 כריות אוויר.

פירקתי את הקונקטורים של כריות אוויר מתחת למושבים הקידמיים על-מנת להוציא את המושבים מחוץ לרכב, כשאר המינוס מנותק (ככה כתוב בספרות).

לא נרשמה שום תקלה והכול עובד תקין.

איזה כייף לי :)

פורסם

הכוונה שלי היתה אם הכרית מנותקת ואתה פותח סוויץ אז תידלק הנורה ותירשם תקלה.

 

 

ההוראות של VW מורות לנתק את המצבר לפני שמפרקים דש וזה מה שביצעתי אצלי ובאמת לא נדלקה נורה לאחר ההרכבה והחיבור מחדש וההתנעה הראשונה.

 

לאחר מס חודשים נדלקה לי נורה והאשם היה בטבעת החיבור שנמצאת מתחת להגה. התחברתי עם VAGCOM ואיפסתי את התקלה שמאז לא הופיעה שוב, אני לא רוצה סיכונים לכן עכשיו אני מחכה שיגיע לי מגרמניה חלק כזה חדש. ברבע מחיר מהארץ.

פורסם

אני לא מצליח לפרק את גלגל ההגה! :|

 

פירקתי את הבורג טורקס המרכזי הגדול ללא שום בעיה.

בעיקרון גלגל ההגה אמור להישלף עכשיו.

הרבה כוח לא עזר. אפילו השכן לא הצליח.

גם WD-40 לא עזר.

ניסיתי להזיז את ההגה, לנער אותו, ניסיתי עם הברגים שמתחת להגה, וגם בלי.

בקיצור - העקשן לא יוצא.

 

עצות?

DSC03315_resize.JPG

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

תרכיב את הבורג חזרה... ותתן מכות קטנות על ההגה עם שתי הידים לכיוון הפנים שלך (בשביל זה להרכיב את הבורג)

כך תוכל לשחרר את ההגה ולא לקבל אותו לפרצוף :wink:

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

תודה על העזרה. הגעתי למסקנה שאני ממש אבל ממש שונא את ספר היינס. נתקלתי בלא מעט בעיות, גם כמות החיווט אצלי ברכב לא עזרה, אבל כן התקדמתי במשהו.

 

כמה עדכונים לשעה זו:

 

ניסיתי לתופף מאחורי ההגה, להזיזו, שום דבר לא עזר. שמתי הרבה WD40 מכל הצדדים וחיכיתי שעה שעתיים. והופה - ההגה יצא כמו חמאה. כנראה שהיה צריך לחכות שהחומר יחלחל.

אז מה פורק עד כה? קונסולת מיזוג, לוח שעונים, הגה, קונסולת הילוכים, מאפרה, תא כפפות, דיבורית, ועוד כל מיני דברים קטנים יותר.

 

כמה שאלות שמעכבות אותי:

 

1. יש איזה מכסה מתחת לדשבורד שצריך לפרק ואז הרבה קונקטורים נופלים משם. איפה זה?

ציטוט מהיינס (עמוד 11-21, תחת Facia assembly, סעיף 14):

Working under the center of the facia, unclip the wiring connector cover, then unclip the wiring connectors from the panel on the bottom of the facia

 

2. איך אני משחרר את תעלות החימום? כתוב "Reach up behind the facia and disconnect the heater ducts". אבל איך אני אמור לגשת מאחורי הדשבורד, כשעוד לא פירקתי אותו.

 

3. מתחת למוט ההגה, מתחת לדשבורד, יש כמו "כרית" שחורה גדולה מפלסטיק שמאוד מפריעה להתעסקות שם. מה זה?

2005-12-03 15-03-03_resize.JPG

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

מה עם הכרית אויר בצד הנוסע, לא מפרקים אותה בשלב הזה?

שלא תוציא את כל הדשבורד כשהיא מחוברת לקונקטור שלה ואז יקרע סתם חבל

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

במצב הזה מה שנראה לי הכי הגיוני זה פשוט לפרק את הדשבורד עצמו, ואז להתחיל לטפל במזגן וכל הבפנוכו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הלוואי וזה היה פשוט כמו שאתה מתאר.

צריך להסיר קודם כל כל מיני דברים שקשורים לאיוורור, צריך להסביר ברגים מכל מיני מקומות חבוים, לנתק כבלים.

אי אפשר סתם להוציא את הדשבורד.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

עזוב את ההיינס.

 

שני ברגים בקצוות התחתונים של הדש-בורד , שלושה ברגים בתא המנוע (תצטרך לפרק את המנגנון של הוישרים) , לפרק את לוח הפיוזים , ותוריד את הדש בורד.

זה יותר קל ממה שאתה חושב.

לפרק בזהירות, אל תמשוך כלום בכח.


×
×
  • תוכן חדש...