Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידוש גדר עץ


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, Spongebob כתב:

אז אתה אומר להשתמש בגרעין 80 וזהו? לא צריך לעבור עם משהו עדין יותר אחר כך? 240 נגיד?

מעבר ל-80 זה ברוב המוחלט של המקרים ברכה לבטלה. 

זה לא רהיט מעוצב שאנשים יגעו בו כל הזמן ואתה רוצה אותו חלק ונעים למגע. זו גדר...אין סיבה להשקיע מעבר ל-80. הוצאת אנרגיה מיותרת. 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

פות"ש, זה עבורך-

שארית, עץ משטח!, 80 גריט עם אקסנטרית :

image.thumb.jpeg.42b24bb24b64eb262b9428db906f8488.jpeg

 

מה רע? לגדר? מה צריך יותר מזה. 

+שים לב לקנטים של העץ מתחת ליד שלי. אלו קנטים של עץ משטחים, 80 גריט, עם צבע פריימר (2 שכבות). בקרוב יהיה עליו גם צבע לבן (כנראה גם 2 שכבות). מצטער, אין לי תמונה יותר טובה לזה. 

 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני השתמשתי בניירות הכי גסים שמצאתי בעלי. הם החזיקו מעמד יותר זמן במלטשת ונסתמו לאט יותר. התוצאה בכל מקרה חלקה מעבר למה שנדרש.

:turn-l:
פורסם
לפני 6 שעות, yuvk כתב:

אני השתמשתי בניירות הכי גסים שמצאתי בעלי. הם החזיקו מעמד יותר זמן במלטשת ונסתמו לאט יותר. התוצאה בכל מקרה חלקה מעבר למה שנדרש.

ניירות עגולים למלטשת עם חורים? יש לינק?

 

לפני 7 שעות, ברווז כתב:

פות"ש, זה עבורך-

שארית, עץ משטח!, 80 גריט עם אקסנטרית :

image.thumb.jpeg.42b24bb24b64eb262b9428db906f8488.jpeg

 

מה רע? לגדר? מה צריך יותר מזה. 

+שים לב לקנטים של העץ מתחת ליד שלי. אלו קנטים של עץ משטחים, 80 גריט, עם צבע פריימר (2 שכבות). בקרוב יהיה עליו גם צבע לבן (כנראה גם 2 שכבות). מצטער, אין לי תמונה יותר טובה לזה. 

 


תודה, עכשיו אני מקבל מושג איך זה צריך להיראות.

 

דרך אגב, צבע לעץ זה מספיק? לא צריך לכה על זה?

פורסם

צבע ייעודי לא מצריך לכה. כבר כתבתי - צבעתי גדר, וגם סט כיסאות בפוליאור והצבע מחזיק היטב. אלא שהכיסאות נמצאים במחסן ויוצאים רק לפי הצורך, הגדר חשופה לשמש וגשם - הצבע מחזיק היטב.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 15 שעות, Spongebob כתב:

דרך אגב, צבע לעץ זה מספיק? לא צריך לכה על זה?

תגדיר "צריך".

כל אחד וה"צריך" שלו, בכנות. אתה יכול לשים לכה או פיניש אחר נוסף מעל הצבע, אם זה נראה לך טוב. או אם אתה רוצה. או אם זה "חסר" לך בעיניים. 

האם זו חובה? לא. יש לי כמה פריטי עץ שצבעתי לאורך השנים שחיים בחוץ, אך ורק צבע. בשני המקרים אותו סוג של טמבור ב-2 צבעים שונים, לבן וכחול. הלבן גרם לי לא לרצות לקנות יותר טמבור אי פעם- לא מחזיק, מתקלף, מתפוצץ, מאבד מהגוון מהר, לא טוב בקיצור. הכחול מחזיק יפה מאד עד היום. בלי שום פיניש נוסף מעל בכל המקרים. 

כשמדובר על גדר- אין לדעתי שום צורך להוסיף עוד עבודה ועוד חומרים. diminishing returns. רק תצטרך לעבוד יותר קשה בהלוך, וגם בחזור כשתרצה לחדש את הצבע- יהיה לך עוד שכבה להוריד, זה יקח קצת יותר זמן ויגמור לך קצת יותר ניירות שיוף... אם אתה רוצה להשיג מראה מבריק או מט או משהו שהצבע עצמו לא נותן לך כי זה מה שהאסתטיקה "דורשת", לך על זה, אבל זה לא "צורך".

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...