Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי תאונה עם הרכב ואני לא כזה מבינה תאונה ראשונה ומישהו בכלל נכנס בי ואחרי שיחה עם חברת הביטוח (אין לי מקיף) הפנתה אותי למוסך הסדר ששמה נתנו לי מחיר שמוריד את הרכב מהכביש אובדן להלכה והאמת שהרכב טוב עם נתונים טובים סתם פשוט תפרו אותו עם מחירים 

אני בטוחה שיש פה אנשים שקצת מבינים יותר ממני מה עדיף לי לעשות להוריד את האוטו לגמרי ולמכור או לנסות לחפש מוסך אחר שיתקן לי את הרכב במחיר שפוי ולהתפלל שחברת הביטוח תוציא משהו מהנהג הפוגע 

(הפגיעה היא מכת צד שהורידה פנס ואת מיכל הוישרים אומרים שגם פגיעה קלה בגלגל צריך לבדוק והטמבון נפל) 

פורסם

כדאי להוסיף פרטים ככל האפשר ע"מ לקבל חוות דעת מתאימה

סוג הרכב ושוויו המשוער, תמונות של הנזק

האם הביטוח שדיברת איתם זה ביטוח צד ג' של הפוגע? כלומר, האם הוא מודה באשמה ואין דיון על כך שהם משלמים את הנזק?

פורסם
לפני 4 דקות, chezik כתב:

כדאי להוסיף פרטים ככל האפשר ע"מ לקבל חוות דעת מתאימה

סוג הרכב ושוויו המשוער, תמונות של הנזק

האם הביטוח שדיברת איתם זה ביטוח צד ג' של הפוגע? כלומר, האם הוא מודה באשמה ואין דיון על כך שהם משלמים את הנזק?

זה שברולט ספארק 2016 שווי הרכב 45.000 שקל לא דיברתי עם הביטוח של הצד השני והבנתי שכל עוד אין החלטה מה עושים עם הרכב אין אפשרות לתבוע כי לא ידוע מה הנזק 

IMG_4522.jpeg

פורסם

1. אי אפשר להבין כלום מהתמונות.

2. כדי לתבוע את הצד השני צריך להזמין שמאי שיקבע מה גובה הנזק.

3. אחרי שהשמאי יקבע את גובה הנזק, אם הנזק יהיה פחות מ-60% תוכלי לעשות משה ומתן לקבלת פיצוי גלובלי.

4. פיצוי גלובלי - סכום טיפה נמוך יותר, את מקבלת את הכסף בלי לתקן את הרכב, ומתקנת את הרכב במוסך לבחירתך בלי הסדרים וקומבינות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 11 דקות, zvit כתב:

1. אי אפשר להבין כלום מהתמונות.

2. כדי לתבוע את הצד השני צריך להזמין שמאי שיקבע מה גובה הנזק.

3. אחרי שהשמאי יקבע את גובה הנזק, אם הנזק יהיה פחות מ-60% תוכלי לעשות משה ומתן לקבלת פיצוי גלובלי.

4. פיצוי גלובלי - סכום טיפה נמוך יותר, את מקבלת את הכסף בלי לתקן את הרכב, ומתקנת את הרכב במוסך לבחירתך בלי הסדרים וקומבינות.

השמאי כבר קבע שהאוטו אובדן להלכה אבל זה לא עוזר לי הרבה כי כרגע אני לא יודעת אם אני אקבל את הכסף או לא נהג האוטובוס יכול לטעון שאני אשמה ואז מה עשינו? זה דבר שיכול להיסחב מלא זמן וכרגע אין לי רכב 

פורסם

את רוצה לדעת האם ניתן לתקן את הרכב בסכום נמוך שאת יכולה להרשות לעצמך גם אם לא תקבלי החזר מהביטוח של האוטובוס?

אז את צריכה להעלות לפה את דוח השמאי שמפרט מה הנזקים כדי שאולי נוכל להעריך את עלות התיקון.

פורסם
לפני 9 דקות, Be roo כתב:

את רוצה לדעת האם ניתן לתקן את הרכב בסכום נמוך שאת יכולה להרשות לעצמך גם אם לא תקבלי החזר מהביטוח של האוטובוס?

אז את צריכה להעלות לפה את דוח השמאי שמפרט מה הנזקים כדי שאולי נוכל להעריך את עלות התיקון.

 

IMG_4589.png

פורסם

אם קבעו לך אובדן להלכה אז תתקדמי עם זה ..

זה לא רכב יוצא דופן או נדיר, אם תתעקשי על תיקון, סביר להניח שהוא לא יחזור להיות כמו שהוא. הסחירות שלו גם ככה לא מי יודע מה... וכשתרצי למכור את תפסידי המון.

 

עדיף לך לקבל את הכסף ולקנות ספארק כזאת שמורה, וגם תחסכי כסף. 

התעסקות סביב הרכב לא נעימה וכיפית, אבל להתעקש על תיקון בטווח הרחוק יפגע בך.

 

 

  • רעיון טוב! 1

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
לפני 7 דקות, D1winner כתב:

אם קבעו לך אובדן להלכה אז תתקדמי עם זה ..

זה לא רכב יוצא דופן או נדיר, אם תתעקשי על תיקון, סביר להניח שהוא לא יחזור להיות כמו שהוא. הסחירות שלו גם ככה לא מי יודע מה... וכשתרצי למכור את תפסידי המון.

 

עדיף לך לקבל את הכסף ולקנות ספארק כזאת שמורה, וגם תחסכי כסף. 

התעסקות סביב הרכב לא נעימה וכיפית, אבל להתעקש על תיקון בטווח הרחוק יפגע בך.

 

 

כן אני מבינה מה שאתה אומר אבל יש מצב שאני יפסיד מיזה אתה מבין האוטובוס נכנס בי ואומר שאני נכנסתי בו למרות שאני בכלל לא נסעתי ההיתי עם ברקס והוא פשוט נכנס אבל גם להוכיח את זה ומול חברת ביטוח זה משהו שיכול לקחת המון זמן וגם ללכת לתביעה זה משהו שלוקח המון זמן ובתכלס לקנות רכב עכשיו במקום זאת הוצאה גדולה בלי לדעת אם אני יקבל את מה שמגיע לי לפחות בתיקון אולי זה משהו שעוד אפשר לעמוד בו 

פורסם (נערך)

תנסי לצייר או להסביר את התאונה,  שננסה לראות לגבי זכות קדימה וכד'.. 

אני מבין שאין לך מצלמת דרך, כנראה שלאוטובוס כן יש. 

תנסי אולי לאתר עד שיכול להעיד לטובתך. 

 

האופציה הכי סבירה שאני רואה זה להוציא דוח שמאי בשביל התיעוד, אחר כך לתקן במוסך פרטי שלך בעלות מינימלית ככל שניתן.

ואז לתבוע אותם על הנזק + ירידת ערך. 

 

תנסי לתאר את התרחשות התאונה, אם זכות הקדימה שלך אז אולי עדיף התנהלות אחרת

עריכה אחרונה על ידי D1winner

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...