Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שרוצה לבדוק טריות מצברים של בוש או ורטה -

בצד ימין של המכסה מוטבע קוד

שלושת התויים במקומות 4,5,6 הם תאריך הייצור לפני הטבלה הבאה:

 

image.thumb.png.ca1ddc13978cd9c667a35af31629ac5e.png

https://amir.net.pl/cms/771-kod-daty-produkcji-akumulatorow-varta-bosch

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

היום בדקתי מול כמה מפיצים,

נתקלתי במצבר של בוש שבארץ הוטבע עליו 2/24

והמפיץ טוען שזה תאריך הייצור.

ביקשתי תמונה של הקוד, היה רשום 275, שזה יולי 22.

קצת הבדל מ2/24..

 

קניתי בסוף אצל מפיץ אחר ורטה עם קוד 380 שזה דצמבר 23.

  • מעניין 1

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, Coro כתב:

היום בדקתי מול כמה מפיצים,

נתקלתי במצבר של בוש שבארץ הוטבע עליו 2/24

והמפיץ טוען שזה תאריך הייצור.

ביקשתי תמונה של הקוד, היה רשום 275, שזה יולי 22.

קצת הבדל מ2/24..

 

קניתי בסוף אצל מפיץ אחר ורטה עם קוד 380 שזה דצמבר 23.

 

ומה התאריך המוטבע על המצבר שרכשת ?

לצערי התחום בנושא מצברים פרוץ וכול אחד מתקין מצברים ומסביר הסברים לא נכונים לגבי תכונות המצבר וגם התאריך המוטבע עליו.

התאריך המוטבע על המצבר הינו תאריך הניפוק של המצבר מהייבואן לחנות שמוכרת מצברים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

על המצבר שרכשתי לא הוטבע תאריך הניפוק כמו שמטביעים סתם באיזה מיקום אקראי.

בפינה השמאלית עם זאת מוטבע יפה (נראה מהמפעל)

TRA02-03/24

image.thumb.png.3de821af535f50fd54af51cfb0bd5f03.png

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

אגב מצברי בוש וורטה

ב 2 רכבים יש לי מצבר מהחברות האלו

2 המצברים יחסית בוגרים, בני שנתיים וחצי +-

גדולים 95Ah. 

אבל לא מאכזבים. 

מעל חצי שנה! היו הרכבים ללא תנועה, 

לפני שבועיים התפנה לי קצת זמן בסופ"ש. 

חיבור של המינוס שאני מקפיד לנתק

והנעתי בלי שום בעיה!! 

פורסם (נערך)

 

בתאריך 1.4.2024 בשעה 18:51, Coro כתב:

קניתי בסוף אצל מפיץ אחר ורטה עם קוד 380 שזה דצמבר 23.

 

בתאריך 1.4.2024 בשעה 19:54, Coro כתב:

על המצבר שרכשתי לא הוטבע תאריך הניפוק כמו שמטביעים סתם באיזה מיקום אקראי.

בפינה השמאלית עם זאת מוטבע יפה (נראה מהמפעל)

TRA02-03/24

image.thumb.png.3de821af535f50fd54af51cfb0bd5f03.png

 

קצת מוזר מה שאתה כותב. ממה שאני הבנתי בעבר מנציג מצברי וורטא בארץ כי את תאריך הניפוק ממחסני החברה בישראל מטביעים בארץ ולא בפס הייצור.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...