Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על רכב חדש עד 130K


d10

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

הדרישות הן אמינות, שלא יהיה צפוף בפנים ושישמור על הערך עד כמה שאפשר. הרכב ישמש לנסיעות עירוניות (בדגש על פקקים) וגם בינעירוניות, צפוי לנוע על כבישים עם עליות לכן שיהיה מספיק חזק ולא יזחל בעליות ובכלל, לא ישמש להסעת ילדים. אני מנסה להימנע מגיר רובוטי אבל אני מבין שלא נשארו הרבה אפשרויות עם גיר פלנטרי

חשבתי על יונדאי I20 אבל גיר רובוטי שם מדאיג אותי, למרות שלא שמעתי על בעיות עם הגיר של יונדאי. חשבתי גם על אופל קורסה אבל הבנתי שיש סיכון עם רצועת טיימינג וגם הרכב מתחלף בזמן הקרוב למודל חדש שיהיה גם עם גיר רובוטי ובכלל כנראה הרכב לא פופולרי בארץ ולכן גם לא שומר על הערך.

האם יש עכשיו רכבים שמתאימים לדרישות שלי? או אולי צפויים להגיע רכבים חדשים בזמן הקרוב ועדיף לחכות להם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה אנשים צפויים לנסוע ברכב?

גיר אוטומטי תמצא במאזדה 2 או מאזדה CX3 . האחרונה קצת חורגת מהתקציב.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, vladclar כתב:

כמה אנשים צפויים לנסוע ברכב?

לפחות שלושה מבוגרים, אז מאחור צריך להיות יחסית מרווח.

 

לפני 20 דקות, vladclar כתב:

גיר אוטומטי תמצא במאזדה 2

ישבתי שם ומאוד צפוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תמצא רכב חדש מהניילונים ב 130 אלף₪ כדי להסיע 3 מבוגרים מאחורה בצורה נורמלית.

או שתגדיל את התקציב או תקנה רכב משומש מרווח  בן שנה - שנתיים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, vladclar כתב:

לא תמצא רכב חדש מהניילונים ב 130 אלף₪ כדי להסיע 3 מבוגרים מאחורה בצורה נורמלית.

או שתגדיל את התקציב או תקנה רכב משומש מרווח  בן שנה - שנתיים.

התכוונתי שסך הכל שלושה מבוגרים ברכב, אז לפחות אחד מאחורה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוזכר הקאמיק אז נכון לאתמול יש ״ימי מכירות״ על הסיאט ארונה, שעולה כמה אלפי ש״ח פחות. אלא שתצטרך להתרגל לנהיגה עם DSG.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, sperial כתב:

אם הוזכר הקאמיק אז נכון לאתמול יש ״ימי מכירות״ על הסיאט ארונה, שעולה כמה אלפי ש״ח פחות. אלא שתצטרך להתרגל לנהיגה עם DSG.

להתרגל אפשר. העניין הוא האמינות של DSG - האם כדאי לקנות רכב עם הגיר הזה כאשר מראש ידוע שיש סיכון עם זה? העניין הנוסף זה נסיעות בעיר עם הרבה פקקים - איך זה יורגש ברכב ואיך זה ישפיע בטווח הארוך על הגיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטענה היא שאם לא תיסע בפקקים על חצי ברקס תמנע מחצי קלאצ' ואז,שחיקת המצמדים תהיה סבירה.

מה הסטטיסטיקה במציאות? לא יודע. אבל לפחות בפורום הזה הרבה פחות תלונות מאשר בעבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, sperial כתב:

הטענה היא שאם לא תיסע בפקקים על חצי ברקס תמנע מחצי קלאצ' ואז,שחיקת המצמדים תהיה סבירה.

אתה יכול לפרט? מה זה חצי ברקס וחצי קלאצ'? איך מומלץ להשתמש עם דוושת ברקס בפקקים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או לעמוד או לתת גז, אפילו עדין מאוד.

 

ההודעה שלך היא תמצית השינוי הנדרש בהרגלים: בתיבה עם ממיר מומנט (פלנטרית או רציפה) אין משטחי שחיקה, ואתה יכול לגלוש עם "משחק" של רגל על דוושת הבלם. בתיבה רובוטית הטכניקה הזו תגרום שחיקה של שני צידי המצמד וחימום שלהם (ושל התיבה), בדומה ל"חצי קלאץ'" ברכב ידני, מה שמקצר את חיי המצמדים ועלול לגרום נזקי התחממות לתיבה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהליך הגמילה מנהיגה באמצעות דוושת הברקס לא מתאים לכל אחד במיוחד אחרי שנים של נהיגה ברכב עם גיר פלנטרי.

האצות ובלימות ״מלחמה״ או בלימה על פני מאות מטרים, זו ״מחלה״ ממארת שמלווה בתלונות על שחיקת רפידות בלמים בקילומטרז׳ נמוך יחסית. ( אשת חבר שוחקת רפידות כמעט כל 10 קילומטר ומנסיעה אחריה די ברור למה 😉)

 

ההמלצה של צבי בהחלט מתאימה. מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי ברכב מודרני. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, sperial כתב:

או לעמוד או לתת גז, אפילו עדין מאוד.

 

ההודעה שלך היא תמצית השינוי הנדרש בהרגלים: בתיבה עם ממיר מומנט (פלנטרית או רציפה) אין משטחי שחיקה, ואתה יכול לגלוש עם "משחק" של רגל על דוושת הבלם. בתיבה רובוטית הטכניקה הזו תגרום שחיקה של שני צידי המצמד וחימום שלהם (ושל התיבה), בדומה ל"חצי קלאץ'" ברכב ידני, מה שמקצר את חיי המצמדים ועלול לגרום נזקי התחממות לתיבה.

תודה על ההסבר. אבל בשביל לחדד את העניין, כפי שאני מבין מדבריך, בפקקים, אחרי עצירה, כשמתחילים לנסוע אז פשוט עוזבים את דוושת הבלם ולוחצים עליה רק כשרוצים לעצור? ז"א לא לוחצים על הדוושה בזמן נסיעה איטית? זה נשמע הגיוני, אבל בפקק התנועה כל פעם משתנה (יותר איטית/פחות איטית) אז זה לא תמיד יצא מושלם מבחינת הלחיצה על הבלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה משתדל לא לגלוש עם רגל על הבלם. תן לרכב שלפניך לפתוח מרווח ואז צא עם גז עדין ועצור לגמרי כשהפער נסגר. כך תשיג שהמצמד צמוד או מופרד, והשחיקה תהיה מינימלית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...