Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העיפו אותי מתשאל עו"ד או בית עסק שלא מוכן לכבד החזרה


Or05230

פוסטים מומלצים

מוצר שנרכש בסחר אונליין.
שילוח היה ללא עלות.
המוצר הוצא מהאריזה, נפתח והוחזר לאריזה.
אציין לא השתמשתי במוצר ואין סימני שימוש כתוצאה מהפתיחה.

בהתחלה לא הסכים לקבל חזרה, אחרי מייל קצת רשמי, התקפל אבל דורש את העלויות הבאות:
1.החזר עלות שילוח 35 ש"ח (כלומר השילוח שניתן לי בחינם) 
2.עלות ביטול עסקה מחברת אשראי 20 שקלים.
3. חמישה אחוז ניכוי כמקובל בחוק.

סיבת ההחזרה ניתנת לפרשנות, כלומר פרט במוצר שלא התאים לי, והתמונה באתר לא התאימה למוצר עצמו, כלומר לא מחזיר ללא סיבה, יש לטעמי הטעייה.

אילו עמלות תקינות בטענת המוכר? האם 20 שח עמלת ביטול עסקה בחברת אשראי נשמע תקין? העסקה בסכום נמוך.
 

תודה מראש, וגם בעלי עסק אולי יוכלו לענות (בפאן של עמלת ביטול עסקה)

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Or05230 כתב:

1.החזר עלות שילוח 35 ש"ח (כלומר השילוח שניתן לי בחינם) 

 

לפני 4 דקות, Or05230 כתב:

3. חמישה אחוז ניכוי כמקובל בחוק.

עבורי אלו הרלוונטיים בלבד, כתלות בתנאי החזרת מוצרים כמופיע בתקנון האתר בנוגע לעלויות החזרת מוצר.

עמלת ביטול אשראי זה כבר שיטת מצליח.

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שאתה לא צריך לשלם לו דבר, ואיסוף מביתך על חשבונו בגלל ההטעיה. "תמונה להמחשה" בתקנון זה קשקוש, לדעתי, כי אסור בחוק הגנת הצרכן להטעות (תעשה צילום מסך של דף המכירה). נקודה. אם הוא לא רוצה להחזיר לך את כספך בתוך שבועיים משליחת המייל, אתה יכול, לדעתי, לתבוע גם פיצויים לדוגמה של עד 10000 ש"ח. אם אתה רוצה ללכת על כיוון ה"נחמד", דמי ביטול צריכים להיות רק 5% ואיסוף מביתך כאמור. זה מבלי לדעת את הפרטים הקטנים. אני לא עו"ד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, mcaspi כתב:

נראה שאתה לא צריך לשלם לו דבר, ואיסוף מביתך על חשבונו בגלל ההטעיה. "תמונה להמחשה" בתקנון זה קשקוש, לדעתי, כי אסור בחוק הגנת הצרכן להטעות (תעשה צילום מסך של דף המכירה). נקודה. אם הוא לא רוצה להחזיר לך את כספך בתוך שבועיים משליחת המייל, אתה יכול, לדעתי, לתבוע גם פיצויים לדוגמה של עד 10000 ש"ח. אם אתה רוצה ללכת על כיוון ה"נחמד", דמי ביטול צריכים להיות רק 5% ואיסוף מביתך כאמור. זה מבלי לדעת את הפרטים הקטנים. אני לא עו"ד.

תודה לכולם

כן אני אשמח לתבוע, אבל זה פרט קטן, מדובר בכלוב לבעל חיים, שהגודל הכולל היה תקין אבל הדלתות היו קטנות מאוד, לא באופן פורפוציונלי. באתר יש תמונה של כלוב סטנדרטי עם דלתות גדולות ביחס לגודלו, זה קצת בעייתי לתבוע לטעמי

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק הערה:

לא יודע מי אחראי על אי ההבנה. כל העמלות שהמוכר ביקש מוקנות לו בחוק.

עמלת ביטול אשראי היא עמלה אמיתית שחברת הסליקה גובה, כמדומני 20 שח+ מע”מ, ורוב העסקים לא מודעים אליה. אצלי בעסק אני מחזיר מזומן בלבד משום כך, למעט בסכומים גבוהים.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה. האמת שהיום ישבתי על זה ברצינות ומצאתי שהכל תקין לפי החוק, אין מה לעשות..

 

@tinoki אולי תדע לענות לי בתור בעל עסק, מוצר שהוצא מאריזתו והוחזר לאריזה, ללא שימוש או סימני שימוש, עסקת מכר מרחוק, ניתן להחזיר או לא? כמובן שואל מבחינת חוק נטו, לא איך אתה היית פועל באופן אישי :)

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי החוק זה נחשב למוצר חדש שהמוכר חייב לקבל חזרה, ובתנאי שהאריזה לא נפגמה.

אני מבין שמסכימים לקבל ממך את המוצר.

ככל ולא קיבלת את המוצר שהזמנת הדעת נותנת שהמוכר יישא בכל עלויות ההחזר, אלא אם מצוין ”התמונה להמחשה בלבד”. זה מההיגיון הפשוט, לא מכיר חוק בעניין

 

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט

 

אם הצרכן ביטל עסקת מכר מרחוק בה נרכש נכס או שירות עקב פגם או אי התאמה בין הנכס או השירות או אי אספקה במועד או הפרה חוזית אחרת,

חייב העוסק להשיב לצרכן את כספו תוך 14* יום מיום קבלת הודעת הביטול ולקחת את המוצר מביתו של הצרכן ואסור לו לגבות דמי ביטול.

 

במקרה שהביטול נעשה על ידי הצרכן מכל סיבה אחרת

חייב הצרכן להחזיר את המוצר לעוסק על חשבונו והעוסק רשאי לדרוש דמי ביטול בסך 5% ממחיר הנכס או העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם בלבד.

אי החזרת המוצר אינה תנאי לביטול העסקה.

 

 

הרשות להגנת הצרכן

https://www.gov.il/he/departments/general/cpfta_cancellation2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...