Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שאשתי השמידה איוניק 2019 (רכב מדהים ובטיחותי) אני מחפש לה מחליפה.

איוניק זהה לא באה בחשבון (100 אלף וצפונה לאחת סבירה)

אז אני מחפש משהו בסגנון.

נוסעים 10-12 אלף ק״מ בשנה לכן צריכת דלק לא מדאיגה.

עדיף כמובן שיהיה אמין ובעל עלויות אחזקה עממיות

 

כרגע שוקל ספורטז 2017 עם נתונים מעולים מקולגה, מנוע 2000 אטמוספרי, איך היא מבחינת הדרישות שציינתי?

 

תודה מראש

 

פורסם

הספורטאג' אחלה רכב,

אם תמצא דגם שעלה לכביש החל מ10/2017 ,

זה עבר מתיחת פנים קלה שעיקרה פנים הרכב, שליטה קלה יותר על המולטימדיה, אך לא חובה, גם הדגמים הקודמים טובים.

כמובן בעיקר מנוע ה2.0

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, wildlands2019 כתב:

הספורטאג' אחלה רכב,

אם תמצא דגם שעלה לכביש החל מ10/2017 ,

זה עבר מתיחת פנים קלה שעיקרה פנים הרכב, שליטה קלה יותר על המולטימדיה, אך לא חובה, גם הדגמים הקודמים טובים.

כמובן בעיקר מנוע ה2.0

תודה רבה

איך המולטימדיה של הספורטז מלפני מתיחת הפנים? 2017 אפריל

יש חיבור כלשהו לפלאפון? או רק בלוטוס?

 

פורסם

אני חושב שכך זה בכולם,

אצלי יש ספורטאג' 10/2017 כולל אנדרויד אוטו ואפל קארפלוי,

אפשר לבצע עדכון לכל דגמי הספורטאג בחברה בחינם.

וזה עובד יופי,

ההבדל הוא שהחל מדגם זה באמצע הקונסולה של פסנטר כפתורים יש קצורי דרך להמון דברים כולל בקרת אקלים.

×
×
  • תוכן חדש...