Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

היום התקנתי יחידת נוחות אשר תפקידה לעלות חלונות חשמל בעת נעילת הרכב עם האזעקה.

לאחר שחיברתי את היחידה הנ"ל הכל עבד טוב ויפה הכל ננעל,לאחר ההתקנה התחלתי בהחזרת כל הפנלים ברכב ולאחר סגירת כל הברגים בדקתי שוב רק שהפעם הדלתות לא ננעלות אבל החלונות עולים.

בדקתי את הפיוז של הנעילה מרכזית הכל תקין כל החוטים במקום.ניסיתי להוציא את הממסר של הנעילה אבל ברגע שאני מחזיר אותו למקומו הנעילה עובדת לכמה פעמים ואז שוב מפסיקה לפעול וגם בכמה הפעמים הללו ממש קשה לה לנעול את הדלתות ואז מפסיקה להגיב.

מישהו יכול לתת לי רעיון איפה ומה לבדוק?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

ועוד דבר היחידה עצמה פועלת מפיקוד שלילי כך שאת הפיקוד לקחתי מהנעילה מרכזית כי היא גם כן אצלי עובדת מפיקוד שלילי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

זה יכול להיות שתי דברים לדעתי.

 

א. או שחיברת את היחידת נוחות בטור למערכת הנעילה כך שהמתח המגיע מהמצבר אינו יכול לספק את צרכיהם של היחידה והמע'. והפיתרון לזה הוא חיבור מקבילי.

 

ב. בדוק מגע רופף מהריליי למערכת נעילה תאמין לי שראיתי כבר מקרים כאלו במערכות דלק יותר אבל לא משנה...

 

בהצלחה

פורסם

נתק את מח הנוחות, נתק את מח הנעילה מרכזית, לאחר מס' דקות חבר רק את מח הנעילה המרכזית ללא השלטי נוחות ובדוק אם הנעילה פועלת כפי שפעלה לפני ההתקנה.

אם לא , נתק גם את מוח מרים החלונות ובדוק האם פועל תקין, אם עדיין לא, אני מקווה שלא נגרם נזק. בכל מקרה ניתן לנסות לבצע איפוס על ידי ניתוק פלוס מצבר (לא מינוס כפי שכמעט כולם חושבים אלא דווקא פלוס מצבר, שכן ניתוק מינוס מצבר עלול לגרום נזק לאזעקה)

אם כן , חבר חזרה את מח השלטי נוחות, אם הבעיה חוזרת הרי שמשהו בחיבורך אינו נכון.

תעדכן.

דני.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
זה יכול להיות שתי דברים לדעתי.

 

א. או שחיברת את היחידת נוחות בטור למערכת הנעילה כך שהמתח המגיע מהמצבר אינו יכול לספק את צרכיהם של היחידה והמע'. והפיתרון לזה הוא חיבור מקבילי.

 

תודה רבה צדקתה באמת זו היתה הבעיה חיברתי ממסר וזה פתר לי את הבעיה!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

תבוא אלי אני אעשה לך איזה בניה קטנה מפיבר ב 20 ש"ח.:wink: מתאים?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
×
×
  • תוכן חדש...