Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזגן קטן של מידאה.

בן 14 שנים בערך.

 

אתמול שמתי לב שהמנוע לא נכבה בכיבוי היחידה הפנימית (מה שגרם גם לעליה בצריכת החשמל וריח של עובש תמידי במזגן)

 

התופעה בוודאות לא היתה כך לפני תחילת הקיץ.

 

מקריאה באינטרנט הקונקטור (מגען) שעל הכרטיס נתפס 

המליצו לתת מכות על הכרטיס ואולי זה ישחרר אותו.

לא שחרר.

 

יש למישהו המלצה אחרת?

 

.

פורסם

היה לי בדיוק את אותה תופעה במזגן SAGA בן 10,
בהתחלה מכות עזרו עד שגם זה לא עזר, השתמשנו בשעון שבת לכבות ולהדליק את המזגן לסרוגין

עד שנמאס - עלות תיקון כרטיס 700 ש"ח כולל עבודה, קניתי מזגן חדש בKSP...

פורסם
לפני 10 שעות, om2 כתב:

מזגן קטן של מידאה.

בן 14 שנים בערך.

 

אתמול שמתי לב שהמנוע לא נכבה בכיבוי היחידה הפנימית (מה שגרם גם לעליה בצריכת החשמל וריח של עובש תמידי במזגן)

 

התופעה בוודאות לא היתה כך לפני תחילת הקיץ.

 

מקריאה באינטרנט הקונקטור (מגען) שעל הכרטיס נתפס 

המליצו לתת מכות על הכרטיס ואולי זה ישחרר אותו.

לא שחרר.

 

יש למישהו המלצה אחרת?

 

 

צלם את המעגל המודפס עם הממסר שלדעתך נתפס. ניתן לרכוש ממסר דומה ב-40-60 שקלים.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא פתחתי את כל המזגן.

זה לא לדעתי נתפס. הבנתי את זה מקריאה באינטרנט.

 

יש שרטוט של המעגל החשמלי. זה יעזור?

 

 

.

פורסם

אצלי קרה במיני מרכזי אלקטרה חד פאזי ON OFF ישן

הפתרון היה מכות קלות  על הקונטקטור והחלפת קבל התנעה במעבה שהוריד את צריכת הזרם

זה קורה כאשר זרם גבוה בפיק וקשת חשמלית כתוצאה מכך גורמת להתכה של חלקי המגעים החיצוניים והלחמתם כך הם נתפסים

התופעה קרתה לפני שנתיים ולא חזרה מאז

  • רעיון טוב! 1
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

@om2 הצלחת לפתור את הבעיה?

מנסה להבין אם יש סיבה ללכת לעלות לגג או ישר לחפש מזגן חדש, כי באינטרנט כולם אומרים להחליף כרטיס ולא רק ריליי.

פורסם (נערך)

לא חושב שצריך לעלות לגג, הכרטיס בדרך כלל ביחידה בפנימית (לא ציינת דגם, הזנת המתח מתוך הדירה? כלומר היחידה הפנימית מזינה את החיצונית?). אתה יכול להחליף ממסר ו"לקחת סיכון" או שאתה יכול לשלוח לתיקון, אם זכור לי נכון המחיר סביב 200 ש"ח אפשר אצל דובין, ויש גם עוד מקומות.

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם
לפני 11 שעות, innvision כתב:

לא חושב שצריך לעלות לגג, הכרטיס בדרך כלל ביחידה בפנימית (לא ציינת דגם, הזנת המתח מתוך הדירה? כלומר היחידה הפנימית מזינה את החיצונית?). אתה יכול להחליף ממסר ו"לקחת סיכון" או שאתה יכול לשלוח לתיקון, אם זכור לי נכון המחיר סביב 200 ש"ח אפשר אצל דובין, ויש גם עוד מקומות.

כן זה מפוצל, אז כנראה הכרטיס ביחידה הפנימית. מעניין כמה צריך לפרק כדי להוציא אותו.

אגב זה גם מידאה, וגם הסאגה שמישהו אמר שזה קרה לו בו גם הוא גם מידאה. נראה שזאת מחלה שלהם.

פורסם

לא פתרתי את הבעיה 

כרגע המזגן מנותק המחשמל ואם צריך אותו מחברים ישירות. בנתיים מסתדאים עם זה בסדר גמור ולכן אין לי מוטיבציה לנסות לתקן.

 

לא צריך לטפס לגג בכל מקרה. זה מזגן מפוצל.

יחידה פנימית וחיצונית מחוץ לחלון.

 

 

לדעתי התופעה לפעמים קורית ולפעמים לא.

לא סגור על זה.

 

 

.

×
×
  • תוכן חדש...