Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקלחת כל האיטום נהיה עובש, כחלק מהחלפת המקלחון הסרתי את האיטום הישן ורוצה ליישם חדש.

 

בפעם הקודמת שעשיתי את זה השתמשתי בסופר 7, לאחר תקופה קצרה השכן מלמטה התלונן על נזילה.

לאורך הזמן אנשי מקצוע אמרו לי דברים שונים,

אחד אמר לי רק סופר7

אחד אמר לי רק רובה

ובפעם האחרונה איני זוכר במה השתמשו.

 

אשמח להמלצה חד משמעית על איזה חומר הכי מתאים - הכי חשוב זה נושא האיטום, וגם שלא יתפוס עובש בקלות.

כנ"ל לגבי חומר לאיטום/התקנה של המקלחון (בפעם הקודמת השתמשו בסיליקון שקוף)

 

פורסם

אני השתמשתי בסיקה

https://www.amirtools.co.il/item-2374/סיקפלקס-11FC

חשוב לתת לזה להתייבש מספיק. אני חיכיתי יומיים.

* אולי משהוא יותר מקצועי ממני, יתן חוות דעת על המוצר הזה.

  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

סיליקון לאיטום, גם סופר7 יתאים למרות שנועד יותר להדבקה מאשר לאיטום לדעתי. עובד. בדוק.

לא יודע לגבי העובש- יש סיליקון עמיד, ייעודי, שניתן למצוא בחנויות. לגבי סופר7 אין לי מושג כלל בנושא העובש.

לא אמורה להיות נזילה, כי כמו שאמרתי סופר7 גם אוטם נהדר-בתנאי שהיישום שלו מבוצע כמו שצריך, כולל "לעצב" אותו עם האצבע כדי שייכנס לחריצים כמו שצריך, לבדוק שאין נקודה שפוספסה וכדומה.

 

איך הנזילה שהשכן דיבר עליה תוקנה? עם מה נאטם? ולמה לא להשתמש בו שוב?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 4 שעות, לירון .ה. כתב:

אני השתמשתי בסיקה

https://www.amirtools.co.il/item-2374/סיקפלקס-11FC

חשוב לתת לזה להתייבש מספיק. אני חיכיתי יומיים.

* אולי משהוא יותר מקצועי ממני, יתן חוות דעת על המוצר הזה.

 

מוצר מצוין לאיטום, למטרה הנ״ל הוא כנראה יתאים הרבה יותר מסופר 7 או סיליקון.

השאלה היא איפה ומה מתכוונים לאטום.
אם הכוונה היא מילוי חורים בין המרצפות (גם בקיר) אז רק רובה, אם זה בסדקים וחריצים בעייתיים אז הסיקה.

אם זה רק בקצוות המקלחון אכן מספיק סיליקון נגד עובש, אין חשש ממשי מנזילה שם. (ינזל קצת החוצה, לא לשכן…)

להדבקה של המקלחון רצוי סופר 7, תלוי במקלחון עצמו (משקל), ייתכן שהסיקה או הסיליקון יספיקו.

אגב יומיים זה אכן זמן הייבוש המומלץ ע״י היצרן עד שניתן להרטיב, לא בהכרח ייבוש סופי. (של ה-11FC)

** לא בעל מקצוע בתחום, אבל כן מבין+ בעניין. המלצה בלבד.

  • רעיון טוב! 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

ההוי, 

לי באמבטיה בדירה הקודמת היה פס סיליקון שכל פעם התמלא עובש. הדבר היחיד שפתר את הבעייה זה סיליקון עמיד לעובש מן אמזון..

אבא שלי צחק עליי אבל בסוף נאלץ לאכול את הסיליקון בלי מלח... 

הם נתנו אחריות של 10 שנים ואני המתנתי להזדמנות לקרוא לבזוס לטפל לי במקלחת, דבר שלא קרה אף פעם... 

וכן, זה עלה 200 שח. 

אוהד

  • אהבתי 1
פורסם

יש היום סיליקון שנקרא ״הקץ לעובש״ שנמכר בסביבות 40-50 שקל בכל טמבורייה. 

גם עליו יש 10 שנות אחריות, לא רואה סיבה להזמין מאמאזון ועוד ב200 שקל לתרמיל…

  • אהבתי 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון,

בסוף יישמתי סופר7 לאיטום שבין הרצפה לקרמיקה (הייתה כאן המלצה על סיקה, גם זה היה אצלי פעם)

וסיליקון נגד עובש במקלחון עצמו.

ללא נזילות כלל.

 

עברה חצי שנה וקצת, כבר לפני 2-3 חודשים התחיל העובש בסופר 7, אין עובש בסיליקון.

זה ממש מכוער וגם מגעיל, רוצה להעיף את זה שוב והפעם ליישם משהו שיתן לי שקט.

 

פורסם
בתאריך 16.11.2021 בשעה 16:04, Adani כתב:

יש היום סיליקון שנקרא ״הקץ לעובש״ שנמכר בסביבות 40-50 שקל בכל טמבורייה. 

גם עליו יש 10 שנות אחריות, לא רואה סיבה להזמין מאמאזון ועוד ב200 שקל לתרמיל…

אצלי בשימוש עם הסילקון הזה, התפתח עובש אחרי 4שנים (בערך)

אבל תמיד אפשר לטעון שהישום לא היה תקין.

×
×
  • תוכן חדש...