Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם המיסים יעלו? האם המחירים יעלו? האם המצב יחזור לנורמלי והמבצעים יחזרו?


traveler1
שימו לב! השרשור הזה בן 948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצב מלאי הרכבים החדשים עכשיו על הפנים. אפשר אצל רוב היבואנים להזמין רכבים, שיגיעו מתישהו נין נובמבר למרץ, לפי מה שהם אומרים, וגם הם לא יכולים להבטיח כלום. פה ושם יש איזה דגם בודד במלאי, כנראה דגמים פחות מבוקשים. אני רוצה לקנות רכב חדש, אבל אני לא בלחץ. הרכב הישן שלי נוסע. אני מתלבט אם כדאי להזמין עכשיו או לחכות שהמצב יירגע. השאלה היא מתי הוא יירגע ואם המחירים יעלו או ירדו עד אז. במצב של מחסור המחירים עולים. גם אם אפשר לקנות עכשיו איזה דגם, זה בלי המבצעים, שהיו על הדגם הזה בשנה האחרונה והרבה פעמים גם מחיר הבסיס עלה. יודעים להגיד מה צפוי עם המחירים? אני לא מחפש דווקא היברידי, אבל זאת אופציה, כי חלק מהדגמים שמתאימים לי בפרמטרים אחרים מגיעים רק בהיברידי. יודעים להגיד אם בסוף מס הקניה על ההיברידיות עולה או לא?

כמו כן, איך יודעים אם יהיו עדכונים לדגמי הרכב של 2022, כמו מערכות בטיחות יותר מתקדמות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, eyalkar כתב:

מדוע אתה מצפה מחברי הפורום שינסו לחזות את העתיד?

 

לגבי המס על ההיברידיות, זה אמור להיות מידע ברור. לא הצלחתי להבין אבל מהכתבות אם מעלים בסוף את המס או לא. לגבי השאר, אם למישהו יש הערכה מבוססת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, shlomub כתב:

יש רכבים בלי בעיה של מלאי בכלל. השאלה היא איזה רכב אתה מחפש.

איזה? בסופרמיני ומשפחתיות קטנות לא ראיתי כמעט כלום במלאי או בצפי מלאי בקרוב. הייתי בסוכנויות של יונדאי, פולקסווגן, סקודה וטויוטה. בכולן אפשר לשלם מקדמה ולהזמין עם צפי הגעה לא וודאי. אני לא בלחץ ויכול להמשיך עם הרכב הישן. השאלה אבל אם כדאי להזמין דרך רשימת המתנה או לחכות לתחילת השנה ולראות מה קורה אז מבחינת דגמים, מחירים וזמינות.

שאלה גם אם אם דגמים ישודרגו, ואם כן, איזה ובמה? מתי אפשר יהיה לדעת על דגמי 2022?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש דגמים שיעברו מתיחת פנים. 

כדאי שתהיה יותר ספציפי כדי לקבל מידע 

למשל האיביזה של סיאט והפאביה של סקודה יגיעו בדגמים חדשים בתחילת 2022.

יונדאי i20 קיבלה דגם חדש השנה ולא תשודרג בקרוב. 

על איזה דגמים אתה מדבר. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, markb205 כתב:

על איזה דגמים אתה מדבר. 

אני לא סגור על דגם ספציפי, כי כרגע אף דגם לא מציע בדיוק את מה שאני רוצה. בכל אחד אני צריך להתפשר על משהו. לכן אני תוהה אם ומה יתחדש.

לפני 32 דקות, markb205 כתב:

למשל האיביזה של סיאט והפאביה של סקודה יגיעו בדגמים חדשים בתחילת 2022.

 

זה לא עוזר לי יותר מדי. יש את גולף, שנראה שמתאימה היטב לצרכים שלי, פרט לכך שמפחידים אותי שתיבת ההילוכים שלה לא אמינה(ואולי גם מנוע וחלקים אחרים שלה). עוד לא החלטתי לגביה. חוץ מזה גם אין אותה במלאי ולא ברור מתי תהיה. הייתי רוצה משהו בסגנון של גולף - בטיחות פאסיבית טובה, בטיחות אקטיבית טובה ונוחה, אבל גם אמינה. הרבה אנשים אומרים לי להתרחק מתיבות רובוטיות ובייחוד של פולקסווגן, לאור זאת שאני נוסע הרבה בעיר. בעיה שזה פוסל בדיוק את הרכבים שמתאימים בפרמטרים אחרים. איביזה ופאביה זה עוד משהו בסגנון ויכולה להיות אופציה, אבל למיטב הבנתי הם מגיעים עם אותו המנוע ותיבת ההילוכים, נכון? מה שכן, הן זולות יותר, אז זה יתרון. הייתי שמח למשהו כמו מאזדה 3, אבל קטן יותר, ולמיטב הבנתי, מאזדה 2 הנוכחית זה לא זה. הבאה אולי תהיה, אבל בטח יקח זמן עד שתצא. מה שיכול להיות מעניין זה או דגמים חדשים או שיפור מערכות הבטיחות האקטיביות בדגמים קיימים, כי יש דגמים שפסלתי על מערכות בטיחות אקטיבית דלות. ויש גם את הטויוטות, שהייתי שמח אם היו שמים להן מושבים יותר נוחים. זה אבל כנראה לא יקרה. באשר לגובה, גם ג'יפונים זאת אופציה, אם הם עומדים בשאר הדרישות, אבל אני לא מחפש אותם במיוחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו נזכרתי מי אתה ומה אתה מחפש... 

לצערי אין היום הרבה מכוניות עם גיר פלאנטרי. רוב היצרנים עברו לרובוטי. 

מציע לבדוק את הניסן ג'וק / מיקרה. אותם יתרונות של טויוטה אבל אולי יהיו נוחות יותר. 

סוזוקי ויטארה מאוד אמינה וחסכונית ומגיעה עם מפרט בטיחות לא רע. 

או פשוט להזמין גולף ולהחזיק אותה 3 שנים עד תום האחריות. מועד האספקה המאוחר הוא יתרון שבמהלך ההמתנה תמשיך לבחון דגמים חדשים שעתידים להגיע. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, markb205 כתב:

לצערי אין היום הרבה מכוניות עם גיר פלאנטרי. רוב היצרנים עברו לרובוטי. 

מציע לבדוק את הניסן ג'וק

גם גיר רובוטי. ואם כבר גיר רובוטי, אז האם זה של ניסאן\יונדאי עדיף על פולקסווגן\סקודה?

לפני שעה, markb205 כתב:

סוזוקי ויטארה מאוד אמינה וחסכונית ומגיעה עם מפרט בטיחות לא רע. 

 

חשבתי על זה. מצד שני, הבנתי שזה דגם שנמכר כבר מ-2015, ואולי קצת מיושן. קראתי שיש צפי לדגם חדש גם של ויטארה וגם של דגמים אחרים של סוזוקי. זה אבל כנראה יקח זמן, ועוד יותר עד שיגיע לארץ. אלך אבל לראות גם סוזוקי. עוד לא הייתי אצלם.

לפני שעה, markb205 כתב:

או פשוט להזמין גולף ולהחזיק אותה 3 שנים עד תום האחריות. מועד האספקה המאוחר הוא יתרון שבמהלך ההמתנה תמשיך לבחון דגמים חדשים שעתידים להגיע. 

אולי, אם כי אני רוצה להשאיר את האופציה גם להחזיק ברכב לטווח ארוך. עוד לא החלטתי לגבי זה. אולי אקח אותה לנסיעת מבחן קודם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק יכול להגיד שאחרי נסיעת מבחן על גולף, יהיה לך קשה להתלהב משאר הרכבים שהוצעו כאן. 

איכות החומרים והנסיעה טובה יותר מהאחרות. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז אחרי עוד ביקור בטויוטה, אז החלטתי שטויוטה לא. גם יאריס וגם קורולה האצ'בק הרגישו לי לא נוחות במספר פרמטרים, וזה פשוט הרגיש לא זה. אחרי זה הלכתי לסוזוקי. גם סוויפט וגם ויטארה הרגישו לי סבבה לגמרי. אז כרגע ממה שראיתי זה מהזול ליקר:

סוזוקי סוויפט

סקודה קאמיק

פולקסווגן גולף

סוזוקי ויטארה

 

לא לקחתי בינתיים אף אחת לנסיעת מבחן.

הויטרה זה מודל קצת מיושן ובטח תהיה חדשה בעתיד הקרוב. היא גם היקרה ביותר.

היתרון הגדול של גולף זה בטיחות, וזה חיסרון בסוויפט. היא סבירה בבטיחות, אבל זה רחוק מאוד מגולף. היתרון שלה זה אמינות. סוויפט גם די עגלה, לפי הנתונים, אבל זה פחות אכפת לי.

מה אתם אומרים בין סוויפט לגולף?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, traveler1 כתב:

מה אתם אומרים בין סוויפט לגולף?

 

שמיים וארץ.
הגולף הרבה יותר "רכב", המוצר עצמו איכותי יותר בכל פרמטר, למעט אמינות, ובדגש על אמינות תיבת ההילוכים.

אם הגולף "עשתה" לך את זה, תחשוב אם במקרה הכי (כשל במצמדים ובמוח גיר) תצטרך לשלם 10K  = מחיר הרכב התייקר ב 10K.
האם העסקה עדיין שווה בעיניך? א"כ לך על זה.

עריכה אחרונה על ידי דור--
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, דור-- כתב:

הגולף הרבה יותר "רכב", המוצר עצמו איכותי יותר בכל פרמטר, למעט אמינות, ובדגש על אמינות תיבת ההילוכים.

באיזה מובנים פרט לזה שהוא גדול יותר ובטיחותי יותר?

אני מתכוון לגרסת הבסיס של גולף עם מנוע 1 ליטר טורבו. לא ראיתי עדיין את הגרסה הזאת כי בסוכנות הייתה רק הגרסה היקרה ביותר.

הגודל הוא כמובן גם יתרון וגם חיסרון - חניה בעיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

/

לפני 10 שעות, traveler1 כתב:

טוב, אז אחרי עוד ביקור בטויוטה, אז החלטתי שטויוטה לא. גם יאריס וגם קורולה האצ'בק הרגישו לי לא נוחות במספר פרמטרים, וזה פשוט הרגיש לא זה. אחרי זה הלכתי לסוזוקי. גם סוויפט וגם ויטארה הרגישו לי סבבה לגמרי. אז כרגע ממה שראיתי זה מהזול ליקר:

סוזוקי סוויפט

סקודה קאמיק

פולקסווגן גולף

סוזוקי ויטארה

 

לא לקחתי בינתיים אף אחת לנסיעת מבחן.

הויטרה זה מודל קצת מיושן ובטח תהיה חדשה בעתיד הקרוב. היא גם היקרה ביותר.

היתרון הגדול של גולף זה בטיחות, וזה חיסרון בסוויפט. היא סבירה בבטיחות, אבל זה רחוק מאוד מגולף. היתרון שלה זה אמינות. סוויפט גם די עגלה, לפי הנתונים, אבל זה פחות אכפת לי.

מה אתם אומרים בין סוויפט לגולף?

 

איך אתה מגדיר מיושן? הויטארה זה מנוע טורבו יפני וגיר של טויוטה אמין מאוד.

הגוק החדש זה מנוע שמבוסס על תיכנון של מרצדס, הגיר הרובוטי של חברת גטראג הגרמנית.

המיקרה החדשה זה גם מנוע שמבוסס על מנוע של מרצדס קטן יותר עם גיר רציף יפני של ניסאן.

המנוע בקשקאי 1.2 שהוא מבוסס על מנוע של מרצדס לא היה אמין,סבל מתקלות ונזילות לאחרונה עבר שיפור ולא ידוע מה אמינותו.

לדעתי בגולף אתה תיפגוש את המוסך מהר יותר עם הגיר הרובוטי מאשר המיקרה החדשה עם הגיר הרציף.

יש לי חבר עם אוקטביה עם גיר רובוטי של פולקסווגן כל 30000 קמ מחליף מודול קלאצים,מדובר באלפי שקלים,החליף כבר פעמיים והוא ב 60000 קמ.

 

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, levy כתב:

איך אתה מגדיר מיושן? 

מויקיפדיה:

The fourth generation Vitara was presented first as "iV-4 concept" in September 2013. The production model was unveiled at the 2014 Paris Motor Show. Its production started in March 2015.

אחרי זה כתוב שהיא עברה מתיחת פנים ב-2018. זה נראה לי דגם די ותיק ובטח הדגם הבא לא רחוק. השאלה אם וכמה זה צריך להיות שיקול. איבוד ערך?

גם מבחן הבטיחות שלה מ-2015. שאלה אם אפשר להשוות אותו למבחני בטיחות של מכוניות חדשות. להבנתי, הם כל הזמן מחמירים את הקריטריונים.

האמת זאת אופציה. היא יקרה יותר מהשאר, אבל אני יכול לקנות אותה אם זה שווה את זה. השאלה אם זה שווה. אני לא בקטע של נסיעת שטח. מעדיף לטייל ברגל ולא להרוס את הטבע. אולי זה קצת בונוס שאפשר יהיה להגיע איתה למקומות נידחים יותר, אבל יהיה בזה שימוש די מועט.

 

עריכה אחרונה על ידי traveler1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...