Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה ימשיכו לראות בבעל הרכב בישראל פרה חולבת?


kobi_g
שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001383447

כעת אפילו שמשלמים ארנונה ומיסים לעירייה קם איזה פקיד/נער (במתכונת נערי האוצר) וחשב על עוד דרכים לחלוב מהנהג הישראלי כסף אף על שבמסגרת

המיסים שהוא משלם לעירייה הוא מימן וממשיך לממן את הרחובות והחניות שכעת רוצים שישלם עבורם שוב.

החוצפה הזו שבעלי הרכב הינם פרה חולבת ואף אחד לא מתייחס אליהם בתור בעלי זכויות חייב להשתנות.

 

  • אהבתי 2

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נמשיך את השרשור עם אגרת הגודש ההמתוכננת:

r1gKZ6o11K_0_0_1613_2202_0_x-large.jpg

 

הערה אישית: זה מוגזם. זה הרבה מעבר לתל אביב. הרבה מעבר לגוש דן. מקווה שזה לא יאושר בתצורה הזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מהכתבה:

ציטוט

כמו כן מתואר כי תוכניות דומות הולכות ומיושמות בעולם והביאו לירידה של 15%-20% בהיקף הנסועה בערים כמו לונדון, סינגפור וסטוקהולם.

איזה יופי, רק שבערים האלה יש תחבורה ציבורית נורמלית. נקווה שעד 2024 הרכבת הקלה תתפקד כמו שמבטיחים ולפחות יתחילו בביצוע של קווי המטרו.
לא כתוב שם אם האגרה היא על כולם או לא כולל תושבים בערים עם אגרת גודש.

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן - אין פה תחבורה ציבורית נורמאלית וככל שזה נראה - גם לא תהייה.

אני גם לא בונה על הרכבת הקלה (משום מה - הרבה דברים שעושים פה משתבשים עקב תכנון לקוי או כל מיני גורמים שלא הביאו אותם בחשבון).

ישנן ערים (ת"א למשל) שכבר החלו "לגרש" מהן רכבים (ראו למשל רח' דיזנגוף - צמצום נתיבי נסיעה + הפיכה לחד סטרי + ביטול חניות + שבילי אופניים. כולם שייסעו באופניים...).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, חולגי כתב:

אכן - אין פה תחבורה ציבורית נורמאלית וככל שזה נראה - גם לא תהייה.

אני גם לא בונה על הרכבת הקלה (משום מה - הרבה דברים שעושים פה משתבשים עקב תכנון לקוי או כל מיני גורמים שלא הביאו אותם בחשבון).

ישנן ערים (ת"א למשל) שכבר החלו "לגרש" מהן רכבים (ראו למשל רח' דיזנגוף - צמצום נתיבי נסיעה + הפיכה לחד סטרי + ביטול חניות + שבילי אופניים. כולם שייסעו באופניים...).

אתה מאד צודק

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001383504

 

וכבר הם ממשיכים :(

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. מה הלחץ? חבריי היקרים ממדינת גוש דן, תושבי העיר אצלכם חונים חינם בכחול לבן? פתאום יצטרכו לשלם?  אז שתדעו שאנחנו הדפוקים מחיפה משלמים בכל מקום חניה בעיר בכחול לבן למעט מי שיש לו תו חניה ברחוב ספציפי...  

ב. הגישה למנוע שימוש ברכב מנועי בעיר מבורכת, רק שהיא מחייבת מתן פתרונות אחרים ובעיקר תחבורה ציבורית ראויה וזמינה ושבילי אופניים בערים מישוריות.

ג. לא יקרה כלום לאף אחד שאיננו מוגבל, אם ילך 10 דקות רבע שעה במקום לנסוע שתי דקות עם הרכב, זה בריא, גם מחטב...

  • אהבתי 3

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט מיקרומנג'מנט ממשלתי שעובר כל פרופורציה הגיונית. למה הממשלה חושבת שיש לה זכות להכתיב לרשויות המקומיות איך הן משתמשות במשאבים המקומיים שלהן?

  • רעיון טוב! 2

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי זו ממשלה שבעד שלטון מרכזי, וריכוז כוח בממשלה ולא פיזור הכוח וההחלטות לדרגים נמוכים יותר בהיררכיה.

זה אגב לא עניין של ימין או שמאל, יש כאלה שבעד שלטון מרכזי בימין (כשהקיצון של זה הם ממשלים פשיסטיים) ויש כאלה שבעד שלטון מרכזי בשמאל (סוציאליסטיים סטנדרטיים).

  • אהבתי 1
  • לא הבנתי... 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון אבל..

כאשר יש יעד לאומי, טבעי שהממשלה היא זו שתנסה לקבוע מדיניות..

במקרה כאן תלוי איך מסתכלים על זה, אם מדובר ביעד לאומי כלל ארצי להקטנת מספר המכוניות והגדלת השימוש בתחבורה ציבורית או אחרת שאיננה רכב פרטי, התערבותה של הממשלה לגיטימית, אם הממשלה סבורה שיש להסדיר את עניין הצפיפות בכבישים רק בתל אביב למשל, זהו בהחלט עניין לרשות המקומית ולשיקוליה.

 

והערה קטנה, קשה לי להאמין שהממשלה פועלת להקטנת מספר המכוניות שכן ההכנסה מהמיסוי עליהן ועל הדלק, גבוהה ואף ממשלה מכהנת לא מוכנה לשלם מחיר אמיתי על עתיד טוב ונוח יותר (זו גם הסיבה לשתיקה הלא מובנת בעניין פעולות לצמצום שיעור הילודה המטורף בישראל שלאט לאט הופך את החיים כאן לבלתי נסבלים)

 

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא התייחס לחניות למיטב הבנתי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם רוצים להוריד חניות ציבוריות מהרחוב צריך לבנות חניונים ציבוריים במקום. בלי זה אנשים פשוט יחנו על המדרכות ועל הגינות הציבוריות.

  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

אם רוצים להוריד חניות ציבוריות מהרחוב צריך לבנות חניונים ציבוריים במקום. בלי זה אנשים פשוט יחנו על המדרכות ועל הגינות הציבוריות.

במקום לבנות חניונים אפשר לדאוג לתחבורה ציבורית הולמת ועוד חלופות כמו שבילי אופניים.

ועם כל הביקורת על מצב התחבצ בישראל, תל אביב היא העיר שהכי קל להגיע אליה ולהתנייד בתוכה, ללא רכב פרטי.

  • אהבתי 1

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, spidrman כתב:

והערה קטנה, קשה לי להאמין שהממשלה פועלת להקטנת מספר המכוניות שכן ההכנסה מהמיסוי עליהן ועל הדלק, גבוהה ואף ממשלה מכהנת לא מוכנה לשלם מחיר אמיתי על עתיד טוב ונוח יותר (זו גם הסיבה לשתיקה הלא מובנת בעניין פעולות לצמצום שיעור הילודה המטורף בישראל שלאט לאט הופך את החיים כאן לבלתי נסבלים)

לצערינו המדינה רק מתרצת את ההכבדה במיסוי עם התירוץ "הקטנת מספר המכוניות בערים", כמובן ואין שום כוונה להקטנת ההכנסות ממיסוי על הרכב החל מהרכישה ועד התחזוקה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

@פינדרזה לא סותר, זה במקביל.

כדי שאנשים יוכלו להתנייד בקלות ברגל ובאופניים צריך להעיף את המכוניות החונות מהמרחב הציבורי. הפחתת מקומות חניה לא תגרום למכוניות להתאדות מעצמן במדינה שבה יש תיעדוף מטורף לרכב פרטי. 

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...