Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלאי מוגבר של רפידות אחוריות בגלל בלם יד חשמלי ?


igor8s
שימו לב! השרשור הזה בן 1045 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביום שישי עשיתי טיפול לרכב שלי - סיאט אטקה 2019.  מדובר בטיפול שני בסה"כ, הרכב עבר קצת פחות מ-30,000 קמ'

במהלך הטיפול התברר שהרפידות האחוריות כמעט גמורות ויש להחליפן - מה שהפתיע אותי מאוד לאור נסועה נמוכה יחסית שהרכב עבר.

אני רגיל שברכב עם הנעה קדמית רפידות קדמיות נשחקות מהר יותר מהאחוריות וגם זה בד"כ אחרי קילומטראז' גבוה יותר.

האם בלם יד חשמלי אחראי על השחיקה המוגברת של רפידות מאחור ? יש לי ברכב פונקציה של Auto Hold (שדורכת את בלם היד בעצירות ברמזורים ומשחררת לבד עם תחילת הנסיעה) - האם היא זו שתורמת לבלאי ?  

אוסיף רק שהרכב נוסע בעיקר בתוך העיר ... 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב סוג הנסיעה היא עירונית? אם זה מעל 20 אלף קילומטר של פקקים כבדים עוד יש הסבר הגיוני אבל אם הרוב בכביש מהיר זה יהיה מאוד מוזר.

 

הייתי טוען שאולי הקאליפר שלך דבוק אבל היו שמים לב לבלאי לא שווה בשני הצדדים וצריכת דלק/חוסר סחיבה מורגש.

 

אני חושב שהפיצר מרפה אוטומטית ברגע שהרגל שלך עולה על הגז אז לא רואה דרך שבא זה גורם לכל כך הרבה בלאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב עם בלם יד חשמלי הרפידות האחוריות נשחקות יותר רק אם אתה גורם לבלם יד להשתחרר בנסיעה.

יש נהגים שמתחילים לנסוע ובכך משחררים את הבלם יד ( גורם לשחיקה מוגברת של הרפידות) ויש נהגים שלפני שהם מתחילים לנסוע הם משחררים את הבלם יד דרך הכפתור ואז מתחילים לנסוע ( ואז הרפידות נשחקות פחות). איזה מהנהגים אתה?

 

לגבי auto hold - זה לא מפעיל את הבלם יד אלא בולם את 4 הגלגלים ע"י לחץ הדראולי לקליפרים.

יש כאלה שמוצאים שהמערכת הזאת נוחה ושימושית אך לדעתי זה ממש לא שימושי וברוב המקרים כשאני מפעיל את המערכת אני שוכח להרים את הרגל מדוושת הברקס.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, igor8s כתב:

 

אני רגיל שברכב עם הנעה קדמית רפידות קדמיות נשחקות מהר יותר מהאחוריות וגם זה בד"כ אחרי קילומטראז' גבוה יותר.

 

וגם עם הנעה אחורית.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1045 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...