Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום חיים הכט חוזר ויציג את התוכנית השנייה שלו מתוך השלושה שבסדרה

 

התוכנית תושדר בין תשע וחצי לעשר וחצי

 

בערוץ 22

 

והאם הוא יציג לנו פרטים חדשים :?

 

או שזאת תיהיה עוד תוכנית שתכניס הרבה רייטנג לקשת ? :roll:

 

 

 

ואני מצטרף גם כתבה עליו + מה הולך להיות בתוכנית הבאה

מידיעות אחרונות

:roll:

 

 

חלק ראשון

חלק שני

והסרט הבא

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

עוד תוכנית של חיים הכט...

בהתחלה הכל היה נראה טוב וצודק , התשתיות וכביש הכהנים

עד שהוא הגיע לחלק של החרמת המכוניות , אז נכון יש בהחרמת המכוניות מידת מה

של צדק ... שלפי ההצעה של חיים הכט , יש להחרים את המכוניות

לנהגים עבריינים במקרים קיצוניים בלבד ...

כגון חצית קו לבן , רמזור אדום , מוות ... ופתאום שם למטה בטבלה

השתחררה לה המילה מהירות! ולצידה הופיע הכיתוב

שלילה לחודש במהירות מעל 50 קמ"ש... כמובן שבכללי וכבר אתם יכולים לתאר לעצמכם איך תראה האכיפה במידה וחס וחלילה יאשרו את ההצעה המטופשת הזו , שוטרים רבים יאכלסו את הכבישים הישרים ביותר והתקינים ביותר בארץ רק בכדי למצוא את האחד שעבר את המהירות המותרת בכ 50 קמ"ש ולקחת ממנו את האוטו

ואז כמובן לבוא ולהוכיח שההרתעה עובדת... , וכמובן שבכבישים עירוניים , שם שם צריכה ליהיות האכיפה על המהירות הזו אם כבר זה לא יקרה ... למה אתם שואלים , כי הנסיבות כמובן שיותר מסובכות... , שוב ושוב חיים הכט הזה לא מבין

והולך כמו טיפש אחרי כל העדר וכמובן הולך על הרייטינג ... שהוא רייטינג

גבוה מאד בקרב הציבור , "ציבור עושה העבירות הקטנות" , כך אני קורא להם ...

 

התוכנית של חיים הכט בבסיסה היא רייטינג ומאין אופיום להמונים

אנחנו רוצים לראות דרמות , רוצים לראות עבריינים בזמן עברת העבירה ..

ואנחנו ציבור הצופים מקבלים את זה פעם אחר פעם..

אנחנו מחפשים סיבות לעניין , אולם המשטרה מספרת לנו את הסיבות שנראות לה לנכון ,

את הסיבות שנראות לחיים הכט וחבורת החתולים שמזדנבת אחריו... ומצלמת בוידאו

את "העבריינים" , התוכנית אומנם נגעה בחלק קטן מן השחיטויות הקיימות

אולם לא מספיק הזכירה את התשתיות אבל כגורם משני

 

לסיכום אני מתכוון להתקשר אליהם ולנסות לדבר שם עם מישהו

ולהציע להם זווית ראיה אחרת של כמה מהדברים ... למרות שאני מאמין

שלא יקשיבו לי

אני קורא לכם לעשות כן גם.....

 

:evil:

פורסם
מה הטלפון :?: מישהו זוכר :?:

 

 

עם כל הכבוד עדיף שמישהו בעל רשיון ונסיון בנהיגה

יתקשר ויציע זווית ראיה אחרת של העניין ( למרות ששוב אני לא מאמין כי התוכנית כל כל סוביקטיבית...)

פורסם
עם כל הכבוד... אבל זה מפחיד !!!!!!!

 

טעות אחת קטנה ואני בלי רכב????? אני??? בלי רכב???

 

מפחיד !!!!!!! :mm_cry::screwy:

 

זה כל הפואנטה בטרילוגיה של התוכנית האלה !!

 

להפחיד את הנהג

ולהראות שהוא תמיד טועה ואשם!!

 

 

כי ככה התוכנית שלו בנויה :!:

 

תגובתי בהמשך

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

כן ותחשבו כמה ילדים יגעו ברכב של ההורים, משום מה...

 

רעיון דבילי וחסר אחריות, איזה שטויות הוא אמר שנהגים נוסעים בלי רשיון, עם זה כן כדאי להתמודד ולהחמיר איתם!!!

ומחוץ מזה כמו כל דבר אחר במדינה רק העשירים מרוויחים!

פורסם

הנושא של ההחרמת רכב היה יכול להיות לא רע אם הוא לא היה כולל עבירות מהירות. מה גם שאחוז התאונות הקטלניות הנגרמות כתוצאה ממהירות מופרזת הוא זניח ביותר, פחות מ-2 אחוז לפי מה שאני זוכר.

פס לבן, רמזור אדום, תמרור עצור (ולא "לא עצר על הקו") וכו' הם כללי ברזל, מי שלא מסוגל לשמור עליהם יאלץ להיפרד מהרכב שלו לזמן מה.

עוד עבירות שנזכרתי.... נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים במינון גבוה נכללים. כמובן שיש עוד שלא עולים לי בראש עכשיו.

פורסם

כן אבל הבעיה שלא תמיד הרכב משרת איש אחד!

 

בוא נתאר מצב שילד בן 17 עובר עבירה והמשפחה שלו נאלצת להיפרד מהרכב לשנה.

 

ועכשיו בהפוכה ילד מפיתוח עובר עבירה עם הטויוטה קורולה שקיבל מתנה ונפרד לשנה, חוץ ממנו (שבטח יעבור חודש גג עד שיקבל רכב חדש) אף אחד לא יסבול.

פורסם

החרמת רכב - רעיון מטופש ולא יעיל.

 

מעבר לכך שמדובר בפגיעה בחופש התנועה (לא של העבריין, זה מילא - אלא של שאר הנוהגים באותו כלי רכב) הרי שאין בדבר שכזה שום תועלת.

 

מי שיש לו יותר ממכונית אחת ינהג פשוט במכונית השנייה. מי שאין לו - כבר ימצא קומבינה אחרת או יסבול.

וזה בלי להזכיר בכלל שברוב המשפחות, הרכב משמש כמה נהגים - ובמצב של שלילת רכב, זה כולם בגלל אחד - סגנון ענישה קולקטיבית שלא יכול להיות מקובל במדינה מתוקנת.

 

זה כמו שבנאדם ירצח וכל המשפחה שלו שלא ידעה מהרצח, תכנס לכלא יחד איתו רק כי היא המשפחה שלו.

פורסם

בטוח יעצרו את האנשים הלא נכונים.

יעצרו את החברה שמשפרים את המכוניות ואת מי שנוסע מהר(אני).

 

אבל אם יקחו לכם פעם אחת את האוטו אתם תתחילו לנהוג כמו בטסט אחרי זה.

אייל

פורסם

דמוגגיה זולה.

 

עם כל הכבוד, זה רעיון מטופש לחלוטין.

 

כמו כל דבר שעושים בערוץ 2, המטרה העיקרית היא רייטיניג ואם מישהו לא מסוגל לראות את זה אז שיסבירו למה שמו את הסרט של הבחור שנדרס באיילון ?

מה זה בדיוק היה קשור לכתבה ?

 

ודר"א, באחוז גבוה מאוד מהתאונות הקטלניות שותפים להם הולכי רגל, למה שלא נכרות את הרגליים למי שמבצע עבירה בתור הולך רגל ?

 

מעבר לזה,המדינה לא תעשה דבר כזה בחיים, אתם יודעים כמה כסף היא תפסיד מזה ?

 

רכב שלא נוסע חודש לא מעשיר את קופת המדינה באי אלו דרכים (דלק, ביטוח, קנסות תעבורה, קנסות חנייה) , תכלס הרכבים שלנו הם תרנוגולות שמטילות ביצי זהב, אף אחד לא ישים כאלו תרנוגולות בהסגר.

×
×
  • תוכן חדש...