Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
If my son came home & told me he had done a traffic violation and they confiscated the family car, believe me - he wouldnt even be able to walk to school for a week

:evil:

 

:lol::lol::lol::multi:

 

 

ומעניין מה יהיה עם הביטוח? האם חברות הביטוח יסכימו להקפיא חשבונות בתדירות כל כך גבוהה? הרי עם השיטה הזאת ירדו כ30 עד 40 אחוז מהמכוניות בכבישים..

פורסם

מענין לדעת אם חיים הכט היה נוכח במפגש ביום שבת דעתו הייתה משתנה...

 

הוא היה רואה שאפשר להתפרע ולהוציא אגרסיות במירוץ ולעשות את זה תוך כדי שמירה על כל כלל בטיחות אפשרי, הוא היה מתפלא מרמת הבטיחות והזהירות.

 

אבל משהו אומר לי שבכלל לא אכפת לו ממה שבאמת קורה..

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

"שבו בבקשה על הכסא, מה שאני הולך להראות לכם יפיל אתכם..."

הטור ניכתב בתגובה לתוכניתו של חיים הכט : "רישיון להרוג", ששודרה בערוץ 2 ב 7/4/03.

 

נשבעתי שאני לא רואה את התוכנית. באמת שניסיתי להתעלם אבל אמרתי "אולי" . אולי בכ"ז יהיה משהוא מעניין ? אז עשיתי קצת יוגה ומדיטציה כדי לא להתעצבן, וישבתי לראות את הפרק השני בסדרתו הכל כך פופולארית של חיים הכט. הפעם, בניגוד לפעם הקודמת, לא היו לי שום ציפיות. לא שלא התעצבנתי מדרך הצגת הדברים ומחלק מהפתרונות המוצגים, אבל כבר הבנתי שכמו כל תוכנית בפריים טיים, גם כאן כנראה חייבים לבנות כל דבר בצורה דרמטית ומכוונת, ואוי ואבוי אם לא נחזור אחרי הפרסומות. "

 

המשך..

http://www.fullgaz.co.il/podium/ezrach_p-9.html

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
"שבו בבקשה על הכסא, מה שאני הולך להראות לכם יפיל אתכם..."

הטור ניכתב בתגובה לתוכניתו של חיים הכט : "רישיון להרוג", ששודרה בערוץ 2 ב 7/4/03.

 

נשבעתי שאני לא רואה את התוכנית. באמת שניסיתי להתעלם אבל אמרתי "אולי" . אולי בכ"ז יהיה משהוא מעניין ? אז עשיתי קצת יוגה ומדיטציה כדי לא להתעצבן, וישבתי לראות את הפרק השני בסדרתו הכל כך פופולארית של חיים הכט. הפעם, בניגוד לפעם הקודמת, לא היו לי שום ציפיות. לא שלא התעצבנתי מדרך הצגת הדברים ומחלק מהפתרונות המוצגים, אבל כבר הבנתי שכמו כל תוכנית בפריים טיים, גם כאן כנראה חייבים לבנות כל דבר בצורה דרמטית ומכוונת, ואוי ואבוי אם לא נחזור אחרי הפרסומות. "

 

המשך..

http://www.fullgaz.co.il/podium/ezrach_p-9.html

 

 

טור ממש מדהים , נהנתי לקרוא , הכל כל כך נכון

עוד שאלה קטנה , האם יש אפשרות לשלוח למר חיים הכט את המכתב..

האם יש אפשרות להראות לו שיש דרך אחרת...

חייבים לשלוח ...

פורסם

נכנסתי היום לווינט לפורום מכוניות (דבר נדיר לכשעצמו :roll: ) ופתחתי את הת'רד בנושא של התוכנית של הכט. מצאתי שם קישור להודעה של שיר (BE ROO) בנוגע לתכנית, נוסח ההודעה די פסל כל דבר שהכט אמר ועשה כולל את הדרך שבה הוא אמר ועשה..

 

אני חייב לומר שהסכמתי עם הרוב המוחלט של דבריה. חצי שעה אחרי שקראתי את זה יצאתי לשיעור נהיגה (10:00) עם הדברים עדיין בראש שלי. כמובן שדיברתי על זה עם המורה ודוקא הרעיון של החרמת רכבים היה אחד הנק' שהוא הסכים עם הכט. כמובן שהתווכחנו עד שבנק' אחת קרה משהו ששינה את דעתי לחלוטין.

 

התקרבתי לצומת שבו יש נתיב לכל כיוון ומהכיוון שלי יש פניה ימינה. ממש לפני הפנייה (20 מ') מתחיל שטח הפרדה ואחרי מס' מטרים יש אי תנועה. 50 מ' לפני מתחיל קו רציף מכיוון שהנתיב מתעקל לו ימינה ולבסוף מגיע לפנייה ימינה. אני מאותת ימינה ולפתע מגיחה מאחורי מונית, שוברת שמאלה נכנסת לנתיב הנגדי ועוקפת אותי. היא שברה קו רציף, עקפה לפני מעבר חצייה, עקפה לפני צומת, נכנסה לנתיב נגדי, עלתה על שטח הפרדה, לא אותתה ונסעה במהירות של 60+.

 

ואז נפל לי האסימון וחשבתי על דבר כזה: אם אותו נהג מונית היה מודע לעובדה ששוטר יכל היה לעצור אותו ולהחרים לו את הרכב לשבועיים שלושה, וככה למנוע ממנו את פרנסתו לאותה תקופת זמן אז אולי הוא היה חושב פעמיים לפני שהוא היה זורק ז** בצורה כל כך בוטה וכל כך מסוכנת על החוק. מי יודע מה היה יכול לקרות אם איזה ילד או סבתא היו עוברים במעבר חצייה באותה שנייה..

 

הבעיה כאן היא כמו בכל חוק תעבורתי, הביצוע. אם באמת יתחילו להחרים מכוניות שעברו חוקים בצורה בוטה אז אני בהחלט בעד הרעיון. אם יתחילו להחרים מכוניות של ילדים שחשבו שזה מגניב להשתולל ולהשוויץ לחבר'ה ליד בית ספר אז אני בהחלט בעד. אבל משהו אומר לי שיחרימו את רכביהם של אלו שנסעו 130 קמ"ש באיילון..

 

בכל מקרה שלא יהיה הייתי שמח מאד אם נהגי המוניות/אוטובוסים היו מקבלים עונש שכזה..

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
מה הטלפון :?: מישהו זוכר :?:

 

 

עם כל הכבוד עדיף שמישהו בעל רשיון ונסיון בנהיגה

יתקשר ויציע זווית ראיה אחרת של העניין ( למרות ששוב אני לא מאמין כי התוכנית כל כל סוביקטיבית...)

 

לירן אחי, לא אני מתכוון להתקשר

אני מכיר כמה אנשים שראו את התוכנית ורוצים להתקשר אבל הם שכחו לרשום את מספר הטלפון...

מישהו יכול לתת את מספר הטלפון בבקשה :?::D

אני שונא את הקיץ!

פורסם
נכנסתי היום לווינט לפורום מכוניות (דבר נדיר לכשעצמו :roll: ) ופתחתי את הת'רד בנושא של התוכנית של הכט. מצאתי שם קישור להודעה של שיר (BE ROO) בנוגע לתכנית, נוסח ההודעה די פסל כל דבר שהכט אמר ועשה כולל את הדרך שבה הוא אמר ועשה..

 

אני חייב לומר שהסכמתי עם הרוב המוחלט של דבריה. חצי שעה אחרי שקראתי את זה יצאתי לשיעור נהיגה (10:00) עם הדברים עדיין בראש שלי. כמובן שדיברתי על זה עם המורה ודוקא הרעיון של החרמת רכבים היה אחד הנק' שהוא הסכים עם הכט. כמובן שהתווכחנו עד שבנק' אחת קרה משהו ששינה את דעתי לחלוטין.

 

התקרבתי לצומת שבו יש נתיב לכל כיוון ומהכיוון שלי יש פניה ימינה. ממש לפני הפנייה (20 מ') מתחיל שטח הפרדה ואחרי מס' מטרים יש אי תנועה. 50 מ' לפני מתחיל קו רציף מכיוון שהנתיב מתעקל לו ימינה ולבסוף מגיע לפנייה ימינה. אני מאותת ימינה ולפתע מגיחה מאחורי מונית, שוברת שמאלה נכנסת לנתיב הנגדי ועוקפת אותי. היא שברה קו רציף, עקפה לפני מעבר חצייה, עקפה לפני צומת, נכנסה לנתיב נגדי, עלתה על שטח הפרדה, לא אותתה ונסעה במהירות של 60+.

 

ואז נפל לי האסימון וחשבתי על דבר כזה: אם אותו נהג מונית היה מודע לעובדה ששוטר יכל היה לעצור אותו ולהחרים לו את הרכב לשבועיים שלושה, וככה למנוע ממנו את פרנסתו לאותה תקופת זמן אז אולי הוא היה חושב פעמיים לפני שהוא היה זורק ז** בצורה כל כך בוטה וכל כך מסוכנת על החוק. מי יודע מה היה יכול לקרות אם איזה ילד או סבתא היו עוברים במעבר חצייה באותה שנייה..

 

הבעיה כאן היא כמו בכל חוק תעבורתי, הביצוע. אם באמת יתחילו להחרים מכוניות שעברו חוקים בצורה בוטה אז אני בהחלט בעד הרעיון. אם יתחילו להחרים מכוניות של ילדים שחשבו שזה מגניב להשתולל ולהשוויץ לחבר'ה ליד בית ספר אז אני בהחלט בעד. אבל משהו אומר לי שיחרימו את רכביהם של אלו שנסעו 130 קמ"ש באיילון..

 

בכל מקרה שלא יהיה הייתי שמח מאד אם נהגי המוניות/אוטובוסים היו מקבלים עונש שכזה..

 

 

ראלימן

 

עכשיו תחשוב טוב טוב מה יותר קל לרשיות לאכוף?

את עניין המונית או פשוט להביא איזה ממלז ופשוט לכוון על רכב בכביש ריק

ולקחת לו את האוטו....

עכשיו אתה מבין שהשיטה דפוקה מבסיסה...

פורסם
נכנסתי היום לווינט לפורום מכוניות (דבר נדיר לכשעצמו :roll: ) ופתחתי את הת'רד בנושא של התוכנית של הכט. מצאתי שם קישור להודעה של שיר (BE ROO) בנוגע לתכנית, נוסח ההודעה די פסל כל דבר שהכט אמר ועשה כולל את הדרך שבה הוא אמר ועשה..

 

אני חייב לומר שהסכמתי עם הרוב המוחלט של דבריה. חצי שעה אחרי שקראתי את זה יצאתי לשיעור נהיגה (10:00) עם הדברים עדיין בראש שלי. כמובן שדיברתי על זה עם המורה ודוקא הרעיון של החרמת רכבים היה אחד הנק' שהוא הסכים עם הכט. כמובן שהתווכחנו עד שבנק' אחת קרה משהו ששינה את דעתי לחלוטין.

 

התקרבתי לצומת שבו יש נתיב לכל כיוון ומהכיוון שלי יש פניה ימינה. ממש לפני הפנייה (20 מ') מתחיל שטח הפרדה ואחרי מס' מטרים יש אי תנועה. 50 מ' לפני מתחיל קו רציף מכיוון שהנתיב מתעקל לו ימינה ולבסוף מגיע לפנייה ימינה. אני מאותת ימינה ולפתע מגיחה מאחורי מונית, שוברת שמאלה נכנסת לנתיב הנגדי ועוקפת אותי. היא שברה קו רציף, עקפה לפני מעבר חצייה, עקפה לפני צומת, נכנסה לנתיב נגדי, עלתה על שטח הפרדה, לא אותתה ונסעה במהירות של 60+.

 

ואז נפל לי האסימון וחשבתי על דבר כזה: אם אותו נהג מונית היה מודע לעובדה ששוטר יכל היה לעצור אותו ולהחרים לו את הרכב לשבועיים שלושה, וככה למנוע ממנו את פרנסתו לאותה תקופת זמן אז אולי הוא היה חושב פעמיים לפני שהוא היה זורק ז** בצורה כל כך בוטה וכל כך מסוכנת על החוק. מי יודע מה היה יכול לקרות אם איזה ילד או סבתא היו עוברים במעבר חצייה באותה שנייה..

 

הבעיה כאן היא כמו בכל חוק תעבורתי, הביצוע. אם באמת יתחילו להחרים מכוניות שעברו חוקים בצורה בוטה אז אני בהחלט בעד הרעיון. אם יתחילו להחרים מכוניות של ילדים שחשבו שזה מגניב להשתולל ולהשוויץ לחבר'ה ליד בית ספר אז אני בהחלט בעד. אבל משהו אומר לי שיחרימו את רכביהם של אלו שנסעו 130 קמ"ש באיילון..

 

בכל מקרה שלא יהיה הייתי שמח מאד אם נהגי המוניות/אוטובוסים היו מקבלים עונש שכזה..

 

 

ראלימן

 

עכשיו תחשוב טוב טוב מה יותר קל לרשיות לאכוף?

את עניין המונית או פשוט להביא איזה ממלז ופשוט לכוון על רכב בכביש ריק

ולקחת לו את האוטו....

עכשיו אתה מבין שהשיטה דפוקה מבסיסה...

 

לא היה מזיק אם היו מעמידים ממל"ז ליד בית ספר יסודי שיתפוס כל אחד שחושב ש-70 ליד בצפר זה בגדר הסביר..

 

הכל תלוי בביצוע כמו שאמרתי, אבל הרעיון עצמו יכול להיות טוב.

 

אגב לא שאני מצדיק את דרכו של הכט, לדעתי הוא עוד איזה י.כ שפועל בשם הרייטינג.

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
מה הטלפון :?: מישהו זוכר :?:

 

 

עם כל הכבוד עדיף שמישהו בעל רשיון ונסיון בנהיגה

יתקשר ויציע זווית ראיה אחרת של העניין ( למרות ששוב אני לא מאמין כי התוכנית כל כל סוביקטיבית...)

 

לירן אחי, לא אני מתכוון להתקשר

אני מכיר כמה אנשים שראו את התוכנית ורוצים להתקשר אבל הם שכחו לרשום את מספר הטלפון...

מישהו יכול לתת את מספר הטלפון בבקשה :?::D

בבקשה:

067300024

(זה לפי הזיכרון- אני לא סגור על זה אבל כמעט בטוח...)

הכאב הוא זמני - הגאווה היא נצחית!

פורסם

כל ההתנגדות המתחוללת כאן, היא רק סימן אחד שמראה שתוכניתו של הכט תשפיע, ובגדול.

אבל הייתי אומר שהחוק שהוא מציע לא מושלם כ"כ, אבל מה לעשות, בגלל זה הוא גם מציע תקופת ניסיון לשנה.

172

×
×
  • תוכן חדש...