Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי סיאט אטקה מליסינג, איכות הסאונד די פח.

אני מעוניין לשדרג עיכות מבלי להוסיף סאב ומגבר.

מעדיף לא לשנות מולטימדיה

האם שימוש במולטימדיה המקורי של הרכב והחלפה של הרמקולים תשפר משמעותית את האיכות? או שהמקור על הפנים?

פורסם
לפני 23 שעות, Carpartner כתב:

קיבלתי סיאט אטקה מליסינג, איכות הסאונד די פח.

אני מעוניין לשדרג עיכות מבלי להוסיף סאב ומגבר.

מעדיף לא לשנות מולטימדיה

האם שימוש במולטימדיה המקורי של הרכב והחלפה של הרמקולים תשפר משמעותית את האיכות? או שהמקור על הפנים?

ערב טוב, אתה טוען שהסאונד די גרוע-פח. אם אתה רוצה לשפר את הסאונד ולקבל צליל איכותי, צריך להחליף מערכת שמע כולל רמקולים, מגבר ומולטימדיה.

פורסם

ערב טוב

למה לא להתחיל קודם בביצוע בידודים בדלתות?

לפני החלפת רמקולים וכדומה, הרי זה בסיס הכי חשוב לפני הכל.

חבל ליזרוק סתם כסף מיותר על ציוד.

  • מעניין 1
פורסם

זה רכב ליסינג. שינויים ידרשו כנראה אישור מקצין הרכב.

ובידוד ברכב ליסינג זה כנראה גם "זריקת כסף" לטווח קצר, ציוד לפחות אפשר לקחת לרכב הבא.

 

הייתי שוקל מיני מגברון עם אולי יכולת DSP כלשהי, על הרמקולים המקוריים.

  • אהבתי 1
פורסם

בוקר טוב

אם כך כשאתה מחליף רכב בממוצע כל שנתיים שלוש,

ועושה בידודים ברכב שלך אתה בעצם מפסיד ?

גם אם תתקין מערכת ולא משנה כרגע איכות ומחיר הפריטים ששמת בה,

אתה תמיד תפסיד את הכסף ששמת בהתקנה וגם בפירוק שלה חזרה.

אולי אני לא נשמע לך הגיוני , אבל זה הכיף שלי להנות מהסאונד ברכב בצורה אופטימלית ,

גם אם זה לשנים בודדות..

  • מעניין 1
פורסם

אני לא נגד בהכרח, אבל ההיקף צריך לטעמי להיות מצומצם.

שמתי בכוונה את המונח זריקת כסף במרכאות, גם בגלל הנ"ל וגם כי כך התייחסת לענין הציוד.

 

התקנה ופירוק יכולים להעשות גם עצמאית.

גם אם תצטרך לבודד כל רכב חדש תהיה השקעה מחודשת בבידוד.

 

לא הכל שחור/לבן. ;) 

  • אהבתי 1
פורסם

לא הכרתי את נושא הבידודים, למרות שעל פניו נשמע הגיוני.

להערכתי הרמקולים די דרק ודורשים החלפה.

אני מניח שאולי גם מגבר.

מולטימדיה לא בא לי להחליף, מעדיף להסתדר עם הקיים

פורסם

לשיפור משמעותי אתה תהיה חייב קומפוננט +מגבר+סאב קטן 

אופציה נוספת במקום סאב אם אין לך בעיה לפרק את המדף האחורי אפשר להתקין רמקולים 6X9 בתיבות בתא המטען.

יש המון אופציות לשיפור אפשר גם לעקוף את המערכת המקורית עם נגן חיצוני או אופציה לשידור אודיו אלחוטי ישירות למגבר

השאלה היא מה התקציב שלך לשיפור המערכת.?

 

 

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, AUDIO KING כתב:

לשיפור משמעותי אתה תהיה חייב קומפוננט +מגבר+סאב קטן 

אופציה נוספת במקום סאב אם אין לך בעיה לפרק את המדף האחורי אפשר להתקין רמקולים 6X9 בתיבות בתא המטען.

יש המון אופציות לשיפור אפשר גם לעקוף את המערכת המקורית עם נגן חיצוני או אופציה לשידור אודיו אלחוטי ישירות למגבר

השאלה היא מה התקציב שלך לשיפור המערכת.?

 

 

 

 

שאלת התקציב מצוינת, אין לי מושג קלוש אילו סכומים יביאו לשינוי מורגש. 

בבית יש לי מערכת דו ערוצית מושקעת מאד, אבל אין לי שום מושג בעלויות וברכיבי סטריאו לרכבים

  • מעניין 1
פורסם
לפני כשעה, AUDIO KING כתב:

שינוי מורגש אתה תקבל החל מהשקעה של 2K וצפונה 

כמה הייתה מעוניין להשקיע.?

 

 

2K זו השקעה סבירה, תוכל בבקשה לפרט מה כוללת השקעה כזו?

פורסם

ההשקעה כוללת :

מגבר 4 ערוצים בסיסי טוב :

{שאגב גם כולל כניסות היילבל כך שזה חוסך לך מנחת שמשמש לחיבור יציאות הרמקולים לכניסות המגבר 

כיוון שהמערכת המקורית אצלך ברכב אינה כוללת יציאות RCA למגבר}

https://www.alexsander.co.il/product/14274/infinity-reference-3004a

 

סט קומפוננט כניסה נהדר של מורל :

https://www.alexsander.co.il/product/10919/morel-tempo-ultra-602

 

בנוגע לסאב הייתה לי התלבטות 

כיוון שהסאב יושב למעשה בתוך תא הנוסעים כפועל יוצא של מבנה הרכב 

הסאונד שלו יהיה יותר מורגש ,ממה שיצא לי להבין אתה לא חובב סאבים 

או שאתה רוצה לחסוך במקום בתא המטען.

אני מציע לך שלוש אופציות טובות ,עם מידות קומפקטיות.

1.סאב 8 כניסה של אלפיין עם תיבה באס ריפלקס קטנה 

Box Size: 275 x 283 x 215 /325 mm

https://www.alexsander.co.il/product/14486/alpine-sbg-844br

 

2.סאב 8 כניסה של מורל מסידרת הפרימו 

https://www.alexsander.co.il/product/11202/morel-primo804

עם תיבה אטומה 

https://www.alexsander.co.il/product/13923/8-vega-germany

 

סאב 6.75 עם רדיאטור פאסיבי בתיבה אטומה דקה 

https://www.alexsander.co.il/product/13840/6-5-kicker

BOX TOP DEPTH (in, cm):
3-5⁄16 , 8.5
BOX BOTTOM DEPTH (in, cm):
5-11⁄16 , 14.5
BOX HEIGHT (in, cm):
10, 25.4
BOX WIDTH (in, cm):
15-¼, 38.7

--------------------------------------------

סהכ באזור 2K 

וזה סטאפ שבהחלט ייתן לך שיפור מורגש.

 

 

 

פורסם
לפני 18 שעות, AUDIO KING כתב:

שינוי מורגש אתה תקבל החל מהשקעה של 2K וצפונה 

ללא התקנה (והאביזרים הנלווים), מוטב לציין.

פורסם
לפני 13 שעות, AUDIO KING כתב:

ההשקעה כוללת :

מגבר 4 ערוצים בסיסי טוב :

{שאגב גם כולל כניסות היילבל כך שזה חוסך לך מנחת שמשמש לחיבור יציאות הרמקולים לכניסות המגבר 

כיוון שהמערכת המקורית אצלך ברכב אינה כוללת יציאות RCA למגבר}

https://www.alexsander.co.il/product/14274/infinity-reference-3004a

 

סט קומפוננט כניסה נהדר של מורל :

https://www.alexsander.co.il/product/10919/morel-tempo-ultra-602

 

בנוגע לסאב הייתה לי התלבטות 

כיוון שהסאב יושב למעשה בתוך תא הנוסעים כפועל יוצא של מבנה הרכב 

הסאונד שלו יהיה יותר מורגש ,ממה שיצא לי להבין אתה לא חובב סאבים 

או שאתה רוצה לחסוך במקום בתא המטען.

אני מציע לך שלוש אופציות טובות ,עם מידות קומפקטיות.

1.סאב 8 כניסה של אלפיין עם תיבה באס ריפלקס קטנה 

Box Size: 275 x 283 x 215 /325 mm

https://www.alexsander.co.il/product/14486/alpine-sbg-844br

 

2.סאב 8 כניסה של מורל מסידרת הפרימו 

https://www.alexsander.co.il/product/11202/morel-primo804

עם תיבה אטומה 

https://www.alexsander.co.il/product/13923/8-vega-germany

 

סאב 6.75 עם רדיאטור פאסיבי בתיבה אטומה דקה 

https://www.alexsander.co.il/product/13840/6-5-kicker

BOX TOP DEPTH (in, cm):
3-5⁄16 , 8.5
BOX BOTTOM DEPTH (in, cm):
5-11⁄16 , 14.5
BOX HEIGHT (in, cm):
10, 25.4
BOX WIDTH (in, cm):
15-¼, 38.7

--------------------------------------------

סהכ באזור 2K 

וזה סטאפ שבהחלט ייתן לך שיפור מורגש.

 

 

 

תודה רבה על ההשקעה!

בגדול אני מחפש בעיקר איכות של צליל, פחות מתחבר לסאונד בעוצמה גבוהה, מחפש רכיבים שיפתחו בעוצמה נמוכה.

כמו כן מעדיף בלי סאב, לא מחפש את הנמוכים ומכות בבטן.

מאמין שהמגבר שהצעת בשילוב הרמקולים יעשו את העבודה

×
×
  • תוכן חדש...