Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט סוניק 2012


דותןן
 שיתוף

פוסטים מומלצים

תמיד תזכור שאין דבר כזה מחירון בלי סיבה.

זה לא באמת שברולט אלא הקוריאנים מייצרים אותם (דאיוו).

רכב בינוני מאוד גם כשהוא עובד, בשנים האלה היה להם ריקול לתיבת ההילוכים, נסעתי אצל אחת של חבר (חדשה יותר) והנסיעה גרועה מאוד ותא הפנים מרגיש כמו קוריאנית משנת 2001.

זולל דלק, נוסע גרוע, לא בטיחותי בכלל.

אני זוכר שיחה עם קצין וותיק יחסית כשעוד הייתי בצבא על כל הקוריאניות היותר חדשות בציי הרכב של הצבא, והוא אמר שפעם הצבא היה מביא את האבאו, וביחס אליו הקוריאניות היו מחזיקות הרבה, הרבה יותר, והאבאו פשוט היו מתפוררות אחרי שנים בודדות עם נסועה שנתית גבוהה.

הייתי מעדיף לקנות הונדה מבוגרת ב-10 שנים יותר מאשר את הפח אשפה הזה.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.7.2021 בשעה 22:45, שליקו99 כתב:

תמיד תזכור שאין דבר כזה מחירון בלי סיבה.

זה לא באמת שברולט אלא הקוריאנים מייצרים אותם (דאיוו).

רכב בינוני מאוד גם כשהוא עובד, בשנים האלה היה להם ריקול לתיבת ההילוכים, נסעתי אצל אחת של חבר (חדשה יותר) והנסיעה גרועה מאוד ותא הפנים מרגיש כמו קוריאנית משנת 2001.

זולל דלק, נוסע גרוע, לא בטיחותי בכלל.

אני זוכר שיחה עם קצין וותיק יחסית כשעוד הייתי בצבא על כל הקוריאניות היותר חדשות בציי הרכב של הצבא, והוא אמר שפעם הצבא היה מביא את האבאו, וביחס אליו הקוריאניות היו מחזיקות הרבה, הרבה יותר, והאבאו פשוט היו מתפוררות אחרי שנים בודדות עם נסועה שנתית גבוהה.

הייתי מעדיף לקנות הונדה מבוגרת ב-10 שנים יותר מאשר את הפח אשפה הזה.

סוניק זה לא אוואו, אוואו אכן הייתה זוועה תחבורתית הסוניק כבר ברמה יותר גבוהה. זה בערך כמו ההבדל בין ספארק מהדגם הראשון לספארק מהדגם החדש יותר, הרכב מרגיש יותר איכותי. נהגתי פעם על אוואו חלופית ואני מחזיק סוניק RS כבר שנתיים וחצי בערך, אין מה להשוות (ואני לא מדבר על ההבדלים במנוע או אבזור עדיף). אותו דבר למשל לגבי הקרוז הישנות ה"דייהו" לבין הקרוז החדשות מנוע 1.4 טורבו והלאה. ממה שאני יודע שברולט התחילו בתור "דייהולט" ואז לאט לאט עברו לבקרת איכות גבוהה יותר, הספארק החדשות כבר לא נופלות מפיקנטו, וכך גם הסוניק ממה שאני מכיר לא נחשבת לכישלון מוטורי.

 

לפות"ש - הסוניק זולה כי היא נחשבת (ואולי באמת, אם כי גם המוניטין משחק פה תפקיד) פחות איכותית מרכבים מקבילים, מצד שני אתה משלם מעט יחסית ומקבל רכב "סביר" כמעט בכל הפרמטרים (כולל אמינות, לא שהיא אסון אבל יש לה כמה בעיות, בעיקר מערכת קירור שצריך לשים לב לכל מיני בעיות שם ולתפוס בזמן). בקיצור מצד אחד זה לא טויוטה מצד שני היא גם לא מתקרבת במחיר לטויוטה ויחסית אתה מקבל תמורה לא רעה לכסף.

עריכה אחרונה על ידי yonisi

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למעט הגיר שכבר הוזכר כאן סה"כ הרכב מאובזר ומרווח, ובדגמי ה1.6 מגלה אמינות סבירה (שים לב למנועי הטורבו שמגלים רגישות רבה מאוד ואמינות פחות טובה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים כאן  לעיתים מגזימים 

החזקתי אחת 2011 מנוע 1400.

סהכ בשביל מה שאתה משלם אחלה רכב.

במחיר שקניתי אותה יכלתי לקנות אולי אלטו או 107 מאותו השנתון!

ועליהם היא עולה בכל פרמטר.

כרכב, נוחות בינונית מינוס.

צריכת דלק נעה בין 11 ל 14 קמ לליטר תלוי בעיר או בחוץ.

אצלי במשך שנה ונסיעות מרובות לא היו תקלות כלל (לרכב בן 7 עם כמעט 100 אלף קמ זה מכובד מאוד).

המזגן טיפה חלש לטעמי.

הגיר אוהב למשוך הילוכים והמנוע חלש, אבל אם אתה לא מצפה לרכב מירוץ, לא תתבדה.

אין בעיה לצלוח את כביש 6 במהירות של 130 135 קמש כל הדרך.

ירדנו איתה מחיפה לאילת כל המשפחה, לא נשמעו תלונות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיק ברכב כזה כבר כמה חודשים, הרכב עצמו עם 140000 קילומטרים ובמצב טוב, אין בעיות מיוחדות והייתי צריך לתקן רק בעיה אחת (החלפת קויל שנגררה מהבעלות הקודמת) צריכת הדלק היא 1:12 אם נוסעים רגוע, הרכב מאובזר ונוח, על הכביש מרגישים הכל אבל לי זה אף פעם לא הפריע, סך הכל אחלה תמורה לכסף אם אתה לא מתפנק.

ראיתי שדובר על בטיחות הרכב גם, הרכב קיבל 5 כוכבים במבחן האירופאי ונחשב בטיחותי ביחס למקבילות משלו מאותם השנים

עריכה אחרונה על ידי Dekelzz
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אז ככה - בבעלותי יותר מחצי שנה סוניק 2013 סדאן, מנוע 1600 בגימור LTZ Platinum עם סאנרוף חשמלי, מסך מולטימדיה מקורי וסופר נוח, וג'אנטים מגנזיום. 

הנסועה שלי פחות מ 8 אלף ק"מ בשנה, לכן לא מעניין אותי כ"כ נושא צריכת הדלק בטווח הארוך. בשיוט בין עירוני על 110 הצריכה עומדת על 14 ק"מ לליטר.

בעיר בפקקים, שבהם אני רוב מוחלט של הזמן, 1 ל 10 ק"מ בממוצע. 

 

קניתי בפחות מ 20 אלף שקל אחלה אוטו, מרווח מאוד ( דיברו פה על אקסנט והייתה לי והסוניק מרצדס לידה ב interior ), הגה חשמלי נוח, חווית נסיעה נעימה וחלקה אם כי יש רעידות בעמידה לפעמים כשהרכב עומד בעלייה. 

הגיר קצת הזוי, לפעמים יש דפיקה בהורדת הילוך, אבל בסדר הרכב עבר 160k ק"מ והיה בליסינג שנים. 

הכל מתגמד ביחס ל interior המשובח של האוטו הזה. יש  cruise control!!!! יש מולטימדיה נוחה!!! מושלם לאנשים כמוני שלא נוסעים הרבה ורוצים רכב נוח וזול שלא עושה כאב ראש.

משהו שאני ממש אוהב באוטו זה השליטה מההגה במולטימדיה והשיחות, מרגיש לי ממש מעודכן ומאוד אינטואיטיבי ומדהים לדעת שבאותו מחיר יש עגלות משנת 2006 עם רדיו ולוקסוס של חלונות חשמליים... 

 

בנושא הבטיחות - יש 6 כריות אוויר, ציון טוב במבחן ריסוק, ושלא נדע לעולם בנושא הזה אמן. 

 

בגאז' גדול. 

חלקים זולים. 

 

לדעתי האישית המחיר שלו זול רק כי אנשים נמשכים למותגים כמו טויוטה או מאזדה ללא רציונליות, אז שברולט שייצרו רכב נחמד וסביר נדחקים הצידה. 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.7.2021 בשעה 08:53, yonisi כתב:

 ממה שאני יודע שברולט התחילו בתור "דייהולט" ואז לאט לאט עברו לבקרת איכות גבוהה יותר, הספארק החדשות כבר לא נופלות מפיקנטו, וכך גם הסוניק ממה שאני מכיר לא נחשבת לכישלון מוטורי.

היו שברולט אמריקאים בארץ כמו מאליבו/אימפלה/קוואליר (2000 הקוואליר עוד לפני השיט של הקרוז).

הקרוז מ 2009 ועד לפחות 2011 קלקלה מאוד את השלם שלהם וכך גם האוואו והאופטרה הלא ממש מוצלחות,שסבלו במיוחד מבעיות במע' הקירור,שגרמה במיוחד באוואו ללא מעט מקרים בהם היה נדרש לשפץ ראש מנוע.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, colauti 9 כתב:

היו שברולט אמריקאים בארץ כמו מאליבו/אימפלה/קוואליר (2000 הקוואליר עוד לפני השיט של הקרוז).

הקרוז מ 2009 ועד לפחות 2011 קלקלה מאוד את השלם שלהם וכך גם האוואו והאופטרה הלא ממש מוצלחות,שסבלו במיוחד מבעיות במע' הקירור,שגרמה במיוחד באוואו ללא מעט מקרים בהם היה נדרש לשפץ ראש מנוע.

 

כן אני יודע, עד לא מזמן החזקתי אימפלה 2005 בעצמי למשך 10.5 שנים. האמירה שלי למעלה יצאה לא מוצלחת, הכוונה שלי הייתה ששברולט "התחילו" ז"א נכנסו לשוק העממי יותר דרך הדייהולטים.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, yonisi כתב:

כן אני יודע, עד לא מזמן החזקתי אימפלה 2005 בעצמי למשך 10.5 שנים. האמירה שלי למעלה יצאה לא מוצלחת, הכוונה שלי הייתה ששברולט "התחילו" ז"א נכנסו לשוק העממי יותר דרך הדייהולטים.

היה עדיף להם לא לעשות זאת ולא ללכלך את שם המותג "שברולט".

האמת,שאפילו הדייהו לאנוס הייתה אמינה יותר מהאוואו והאופטרה (שאמינותן יותר כמו הדייהו נובירה שהיתה בזמנו לחבר טוב שלי ואפילו הוא קרא לה מכונת תפירה).

אם נסכם,אז תסכים איתי,שהמרחק בין שברולט "אמריקאי" אורגינל לשברולט קוריאני הוא כרחוק מזרח ממערב.

מסייג,שהיום השברולט ספארק (מ 2016) יוצרת עדנה חדשה לשם שברולט ואמינות המותג די בעלייה- רק שיעיפו את הקרוז טורבו 1.4 עם המנוע של האופל והם חזק על הסוס.

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.7.2021 בשעה 22:45, שליקו99 כתב:

תמיד תזכור שאין דבר כזה מחירון בלי סיבה.

זה לא באמת שברולט אלא הקוריאנים מייצרים אותם (דאיוו).

רכב בינוני מאוד גם כשהוא עובד, בשנים האלה היה להם ריקול לתיבת ההילוכים, נסעתי אצל אחת של חבר (חדשה יותר) והנסיעה גרועה מאוד ותא הפנים מרגיש כמו קוריאנית משנת 2001.

זולל דלק, נוסע גרוע, לא בטיחותי בכלל.

אני זוכר שיחה עם קצין וותיק יחסית כשעוד הייתי בצבא על כל הקוריאניות היותר חדשות בציי הרכב של הצבא, והוא אמר שפעם הצבא היה מביא את האבאו, וביחס אליו הקוריאניות היו מחזיקות הרבה, הרבה יותר, והאבאו פשוט היו מתפוררות אחרי שנים בודדות עם נסועה שנתית גבוהה.

הייתי מעדיף לקנות הונדה מבוגרת ב-10 שנים יותר מאשר את הפח אשפה הזה.

אין שום קשר בין האבאו (שללא ספק היא מכונית לא משהו בכלל) ולא הייתה מוצלחת בצבא (גם את זה אני שמעתי מקציני רכב בצבא) לבין הסוניק שהחליפה אותה שהיא מכונית אחרת לגמרי, בסטנדרטים הרבה יותר גבוהים ובאיכות הרבה יותר גבוהה.

האם היא מובילת הקטגוריה? כנראה שלא. האם היא הכי גרועה? כנראה שלא.

רכב ממוצע ויביא אותך מ-A ל-B כל עוד אין לך דרישות מיוחדות, בדיוק כמו אקסנט\ריו וכו'.

 

שוק הרכב הישראלי מושפע מסטיגמות, בערך כמו הסטיגמה שאתה כתבת. גררת משהו שהוא נכון על האבאו (אכן רכב לא משהו, דגם הסדאן קיבל ציון מזעזע במבחני הריסוק וכו') על דגם אחר לגמרי.

זה בערך מה שעושים עם כל הרכבים עם הסטיגמות, גוררים סטיגמות מהדגמים הקודמים או מלפני עשורים וחושבים שזה עדיין רלוונטי. זו הסיבה שלמותגים מקונצרן PSA קשה להתרומם, כי אנשים זוכרים את הגירים האוטומטיים הבעייתים שלהם מלפני עשור+, למרות שכבר הרבה זמן הם משווקים את רוב הרכבים שלהם עם גיר אוטומטי פלנטרי של אייסין שמציג אמינות מצוינת (ולמעשה עד היום לא שמעתי על בעיות כלל!).

  • אהבתי 1

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, colauti 9 כתב:

היה עדיף להם לא לעשות זאת ולא ללכלך את שם המותג "שברולט".

האמת,שאפילו הדייהו לאנוס הייתה אמינה יותר מהאוואו והאופטרה (שאמינותן יותר כמו הדייהו נובירה שהיתה בזמנו לחבר טוב שלי ואפילו הוא קרא לה מכונת תפירה).

אם נסכם,אז תסכים איתי,שהמרחק בין שברולט "אמריקאי" אורגינל לשברולט קוריאני הוא כרחוק מזרח ממערב.

מסייג,שהיום השברולט ספארק (מ 2016) יוצרת עדנה חדשה לשם שברולט ואמינות המותג די בעלייה- רק שיעיפו את הקרוז טורבו 1.4 עם המנוע של האופל והם חזק על הסוס.

 

 

אני מניח שניסו איכשהו "להדחף" לשוק עממי יותר ולא יצא להם טוב. ברור ששברולט אמריקאי עדיף לגמריי על כל קוריאנית כזו שהיא במקרה הטוב רכב טוב סה"כ ובמקרה הרע צרה צרורה.

אני חושב שהם כבר כן בכיוון חיובי, הספארק מ 2016 כבר מרגישה איכותית יותר בפער מהדור הקודם (נהגתי על שתיהן במשך תקופה כל אחת וההבדלים הם שמיים וארץ) ונתנה הרגשה של איכות גבוהה יותר. נהגתי באוואו בזמנו כרכב חלופי במשך 3 ימים ואם אני משווה לסוניק RS שיש לי היום אז גם כאן ההבדלים הם שמיים וארץ. לא יודע אם הקרוז החדשות (עדיין 1.4 טורבו אבל מהדגם החדש יותר) יותר אמינות מהדגם הקודם, אולי עדיין אין מספיק נתונים כי לא רואה אותן הרבה על הכביש, כנראה הנזק מהדגמים הקודמים עדיין משפיע חזק.

 

מנוע 1.4 טורבו הישן שנחשב לא אמין, דווקא נראה שעובד סביר אם מטפלים בו טוב ושמים לב לבעיות של מערכת הקירור. אבל כן, לא הייתי קורה לזה רכב אמין, צריך להיות עם היד על הדופק.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, yonisi כתב:

לא יודע אם הקרוז החדשות (עדיין 1.4 טורבו אבל מהדגם החדש יותר) יותר אמינות מהדגם הקודם, אולי עדיין אין מספיק נתונים כי לא רואה אותן הרבה על הכביש, כנראה הנזק מהדגמים הקודמים עדיין משפיע חזק.

היו פה כמה שרשורים לגבי כמה אסטרות עם המנוע הזה ולמרות שהמצב יותר טוב עדיין לא נראה שזה מנוע של טיפולים שגרתיים וזהו.

קרוז גם לא תראה יותר כי שברולט הפסיקו לייצר אותן ואת רוב המכוניות שלהם ונשארו רק הספארק והמאליבו (והקורבט והקאמארו שתוחלף בדגם שונה לגמרי בשנים הקרובות).

דגמי הכניסה של המותג היום הם תוצרים של GM קוריאה (ספארק, טריילבלייזר). 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...