Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סיד 2017 - שמן באגן בוצה


Kimdanilov
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום,

קיה סיד סטיישן 2017 בנזין אוטומט.

מצרף כל המסמכים - כרטיס טיפולים מחברת אוויס, בדיקה לפני קניה בקומפיוטסט.

* נעשה טיפול 90 אלף, כרגע חסר המסמך.

* הרכב עבר טסט ביום ראשון האחרון

 

שאלות\עזרה:

1. ניתן לראות כי הטיפול הראשון נעשה ב43 אלף קמ במקום 30 אלף קמ. אשמח להבין מה לדעתכם קרה שלא בוצע טיפול בזמן

2. בקמפיוטסט אתמול הבודק ציין כי יש בוצה באגן שמן מנוע, האם זה יכול לנבוע עקב הטיפול הראשון שלא בוצע בזמן

3. האם לדעתכם נראה שיש פוטנציאל סביר לנזק למנוע עקב הבוצה ו\או שלא בוצע טיפול טיפול ראשון בזמן?

4. מה עלות תיקון\טיפול ב-בוצה?

 

תודה לעונים

1624375749501.jpg

1624375749496.jpg

1624375749504.jpg

1624375749499.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. נהג הליסינג לא תיאם טיפול בזמן.
2. כן.
3. כן.
4. פירוק אגן שמן וניקוי, כולל הרשת. מניח שזו עבודה של כמה מאות שקלים. השאלה אם אתה רוצה לרכוש רכב שסבל מהזנחה ויש לו בוצה. מה כ"כ מיוחד באקזמפלר הזה? (למעט שהוצאת עליו עלות בדיקה)


 

עריכה אחרונה על ידי דור--
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה דור. עכשיו התמונה ברורה. הקמ יחסית נמוכים לרכב בשנה זו, לקח לי הרבה מאוד זמן למצוא רכב מתאים (הקיה במקרה שלי).

 

עד כמה המצב אקוטי? האם לדעתך זה הזמן לעצור עסקה? אולי לתקן הנ"ל ולדעת שזה מספיק טוב?

תודה דור. עכשיו התמונה ברורה. הקמ יחסית נמוכים לרכב בשנה זו, לקח לי הרבה מאוד זמן למצוא רכב מתאים (הקיה במקרה שלי).

 

עד כמה המצב אקוטי? האם לדעתך זה הזמן לעצור עסקה? אולי לתקן הנ"ל ולדעת שזה מספיק טוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לבוחן שום דרך לדעת האם יש באמת בוצה באגן,מן הסתם הוא לא פירק ולא בדק.
מכוני בדיקה עובדים בצורה שהם מכירים מחלות ספציפיות ברכבים(כמו בוצה ברכבים האלו ככל הנראה עקב מרווח טיפולים לא הגיוני) ומשליכים את הבעיות האלו על כל רכב שהם בודקים מאותו הדגם,לדוגמא רכבי וואג ומנועי TSI בשנתונים מסויימים שצורכים שמן או בעיות בגיר,אז הם יכתבו בכל רכב,אין אחריות לגיר/רעידות בתחילת נסיעה.

על מנוע יכתבו לבדוק תצורכת שמן / מנוע צורך שמן וכו'.

אין להם שום דרך לדעת את הדברים האלו מבלי באמת לבדוק,ובבדיקה שלוקחת שעה מן הסתם הם לא יכולים לבדוק .

הייתי מסתמך על הבדיקה של השלדה ושאר הדברים מלבד מנוע וגיר,רוצה לדעת מצב של מנוע וגיר לך למוסך .

המכוני בדיקה בארץ הם מכונות כסת"ח שלא בודקים כלום.

מרווח טיפולים של 30K זה מרווח טיפולים גדול מידי,צמצם ל15K או שנה.

עריכה אחרונה על ידי ArikC
  • רעיון טוב! 1

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לשער בצורה גבוהה.
לפעמים ניתן להבחין בסימני בוצה גם על המדיד שמן, פקק מכסה שמן, רעש מסויים בעבודת המנוע ועוד.
כל התסמינים האלו מוכרים ויודעים במנועי הזרקה ישירה של יונדאי-קיה, וניתן להסיק מהם כי יש בוצה.
עד כמה היא חמורה?
אי אפשר לדעת בלי לפרק אגן + רשת ולבדוק.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...