Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי באתר של מכירת רכב יד 2 טויוטה אוריס הייבריד שנת 2014 ואני רוצה לדעת אם זה דגם מומלץ (תראו פה את הרכב שהם מציעים למכירה https://www.galileasing.co.il/רכב-יד-שניה/ ). אני יודעת שהוא אמור להיות חסכוני בדלק כי הוא היברידי, אבל יכול להיות שבגלל שהוא כבר הרבה שנים על הכביש הוא כבר פחות משתלם? זאת אומרת, הוא נהיה פחות חסכוני? והתיקונים בו יותר יקרים מברכב רגיל? קראתי גם שבנסיעה בינעירונית ההיברידיות פחות משתלמת, זה נכון? זה משתנה מדגם לדגם או שזה ככה אצל כולם? ומה לגבי זה שהרכבים האלה פולטים קרינה, זה נכון? זה נחשב מסוכן או שאפשר להתעלם מזה? והבנתי שעקרונית יש הנחת מס על רכב כזה מהניילונים, זה לא עוזר לי כשאני קונה יד שנייה, נכון? גם אם אני קונה מחברה של מכירת רכב כזאת? ו-39 אלף זה מחיר טוב לדגם הזה, בהנחה שהוא במצב ממש טוב?

×
×
  • תוכן חדש...