Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ITZIK511

רדיו ושעון לא עובדים מאזדה 3 ספיריט 2008

Recommended Posts

שלום חברים 

הגיע זמנו של המצבר והוחלף .. לאחר ההחלפה הרדיו נעלם מהתצוגה , גם השעון לא מופיע 

חשמלאי בדק את כל הפיוזים וכולם תקינים. 

לאן ממשיכים ? 

נ.ב 

המזגן מופיע בתצוגה ועובד 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם מי שהחליף המצבר חיבר קודם מתח גיבוי חיצוני?

בברכה  -  רפי לין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא לצערי

תודה על המענה המהיר רפי 🙏

ומדובר בשנפ מרכזי באזור 

משם נשלחתי לתל אביב לחשמלאי שעשה בדיקה בכל הפיוזים וכולם תקינים גם מתחת לתא כפפות גם מתחת למכסה מנוע 

המליצו לנתק מינוס לכמה דקות וללחוץ על הבלם ל 30 שניות .. בוצע ולא עזר 

עריכה אחרונה על ידי ITZIK511

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שאתה צריך לגשת למוסך מורשה היבואן

וכמובן שמור על כל מסמך וחשבונית שקשורים לבעיה 

ותבע את שנפ שישפו אותך.

עדכן קודם את שנפ במהלכים שאתה הולך לבצע ואולי יש להם מוסך מושה היבואן שהם עובדים איתו.

עבודה מקצועית להחלפת מצבר הנה לחבר קודם מתח גיבוי חיצוני.

נא עדכן ממצאים ותוצאות, לכשיהיו.

בברכה  -  רפי לין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

העדכן 

תודה 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דברתי עם גבי אחד המנהלים של שנפ באזור העיר 

לא מסכים לקבל הדרכה או חוות דעת מפורום כלשהוא  בכל הקשור ל גיבוי בעת החלפת מצבר .. 

מבחינתו הנוהל בהחלפת מצבר למאזדה 3 ללא צורך בגיבוי .. 

הפצרתי שגם המכונאי שלי עם וותק של עשרות שנים ובעל מאזדה זהה לשלי יודע שחייב להחליף מצבר עם גיבוי .. 

הסברתי שזו פעם שלישית לפחות שאני מחליף מצבר ברכב הזה ותמיד הוחלף עם גיבוי .. ( בבעלותי 10 שנים )

בקשתי שישלח אותי למורשה ע״מ להבין את מקור התקלה .. לא בנמצא 

 

הפצרתי שיעשה שיעורי בית ויבדוק בעצמו אצל הקולגות שלו .. 

הבטיח להיות בקשר 

יש המלצה איך להתנהל מכאן ? 

תודה 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כלאמר שהוא חושב שכל החוכמה נמצאת אצלו.

איני בטוח שבכלל יש להם רשיון ממשרד התחבורה להחלפת מצברים ברכב אלא רק לשיווק

מצברים (סחר בחלפים).

בברכה  -  רפי לין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו אינפורמציה חשובה 

תודה 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בהחלפת מצברים ברכב המודרני, בהרבה פעמים, אי חיבור מתח גיבוי וניתוק המתח מהמצבר לרכב גורם למחיקת זכרונות ברכב למחשבי הרכב, רדיו ונעילת קוד רדיו, שעון זמן, הפעלת חלונות חשמליים ועוד.
השיטה הפשוטה, הטובה ומומלצת מאוד כדי למנוע זאת הנה לחבר, לפני ניתוק המצבר שיוחלף, מתח חיצוני לגיבוי.
מתח זה ניתן להשיג ע"י חיבור מצבר אחר או מכשיר "בוסטר" התנעה, או יחידה קטנה נטענת עם מצבר גיבוי קטן.
בכך חוסכים הרבה בעיות לבעל הרכב ולמוסך המתקן.
רצוי שבעל הרכב יודא עם המתקין שהוא מחבר קודם מתח גיבוי ולהתעקש על כך.
בברכה  -  רפי לין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החכמנו 

תודה 

לדעתך חיבור למחשב במורשה ועדכון גירסה יפתור את הבעיה ? 

עריכה אחרונה על ידי ITZIK511

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רפי כמובן צודק במקרה הכללי,

ספציפית לדגם המדובר (מזדה 3 2008), מהנסיון שלי, ניתוק מצבר לא עושה שום נזק. לאחר חיבור מחדש לא נדרש שום דבר מעבר ללימוד חלונות.

לכן אני ממש לא בטוח שזו באמת הסיבה.

איציק תחזור לעדכן בבקשה.


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 שעות, רפי לין כתב:

 

 

לפני 8 שעות, Igalz כתב:

רפי כמובן צודק במקרה הכללי,

ספציפית לדגם המדובר (מזדה 3 2008), מהנסיון שלי, ניתוק מצבר לא עושה שום נזק. לאחר חיבור מחדש לא נדרש שום דבר מעבר ללימוד חלונות.

לכן אני ממש לא בטוח שזו באמת הסיבה.

איציק תחזור לעדכן בבקשה.

 

הרכב אצלי 10 שנים 

החלפתי 4 פעמים מצבר ותמיד חיברו גיבוי .

אולאי המערכת שונה ודורשת גיבוי כי הדגם ספיריט 2 ליטר ? 

יש גם תוספת מקורית ברדיו בה ניתן להטעין 6 דיסקים ביחד לכן אשמח למצוא פתרון לתקלה כי משמש אותי ביום יום .. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מהיכן אתה בארץ?

את הנתיכים (פיוזים) בדקת סתמית, או במדויק את הנתיך המתאים

לפי ספר הרכב ואיך בדקת אותם?.

בברכה  -  רפי לין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, רפי לין כתב:

מהיכן אתה בארץ?

את הנתיכים (פיוזים) בדקת סתמית, או במדויק את הנתיך המתאים

לפי ספר הרכב ואיך בדקת אותם?.

בברכה  -  רפי לין

היי 

אני מחולון 

החשמלאי ששלח אותי להחליף מצבר באזור ביקש ממני להגיע אליו לתל אביב ( קרליבך 15 ) ושם עשה בדיקה מקיפה לכל הפיוזים .. אחד אחד עם המכשיר הייעודי משני הקטבים של כל פיוז גם מתחת לתא כפפות גם ב פיוזים  הנמצאים תחת מכסה מנוע .. 

כשמצא שכולם עובדים פירק לגמרי את הרדיו מהדש 

וניתק את כל הקונקטורים ל 5 דקות ( ניסה לעשות סוג של ריסטרט ) ..גם לא עזר 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן איציק, חפרתי בשבילך קצת ברשת ואשמח אם תנסה את הפתרון הבא:

0. ודא שהרכב כבוי

1. גש לתיבת הפיוזים שמתחת למכסה המנוע.

2. אתר פיוז בשם ROOM, הוא צריך להיות 15A.

3. תוציא את הפיוז ובדוק אותו (אפשר לראות בעין פיוז תקול, אם אתה לא יודע 3 דקות ביוטיוב יסגרו לך פינה).

4. במידה והפיוז תקין, ודא שהרגליים שלו נקיות, אפשר לגרד קצת עם הציפורן 

5. תכניס חזרה ותבדוק אם הסתדר.

 

**אפשר לנסות להחליף עם פיוז לא קריטי 15A אחר, אני חושב שהפיוז של הצופר (HORN) יעבוד.

 

תעדכן.


 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...