Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף


Peled81
שימו לב! השרשור הזה בן 1384 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.. תמיד אהבתי את הפולקספגן גולף. אני מחפש רכב עכשיו וכמעט קניתי פורד פוקוס מודל 2016 ב 45000 שח. אבל אני ממש רוצה גולף.. השאלה אם זאת לא טעות וכדאי ללכת על גולף משנתון נמוך יותר מאשר הפוקוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף ופוקוס זה רכבים מאוד שונים באופי שלהם אף אחד מהם לא יותר טוב או יותר רע מהשני.

 

גולף זה רכב פרקטי ועממי שקהל היעד שלו הוא מעמד הביניים הפשוט שלא מחפש תחכומים לכן מדובר ברכב פרקטי נוח אינוטיאיטיבי ופשוט לתפעול ללא תחכומים שלא נופל בשום תחום אך גם לא מצטיין במיוחד.

 

הפוקוס קצת שונה היא נוצרה כנראה במחשבה על קהל יעד קצת שונה לדעתי צעיר יותר שמחפש ריגושים. הפוקוס יותר קשיחה על הכביש צפופה וחדה בהתנהגות שלה מה שיחד יוצר חבילה יותר ספורטיבית ואגרסיבית לנהיגה.

 

 

אני אישית לא הייתי בוחר לא בפוקוס ולא בגולף הפוקוס לדעתי כבר יחסית מיושנת ויותר מידי צפופה והגולף פשוט משעממת ויקרה יחסית באופן לא מוצדק.

נוסיף לזה שיש בחו"ל לא מעט תלונות על תקלות חמורות במנוע של הפוקוס ושלגולף יש בנוסף גם פוטנציאל לתקלות בגיר וגם בעיות עם המנועים שהגיעו עד 2014 הופך לדעתי את שתיהן לקניה פחות כדאית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף לדעתי זה החבילה הכוללת נוחות נסיעה גבוהה והיא מאוד מרווחת בגלל המבנה קופסא שלה, אם אתה קונה 2017 והלאה הרכב מצוייד במערכות בטיחות מקוריות אבל תצטרך להוציא כנראה כפול ממה שבאת להוציא על הפורד.

:king:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Krd כתב:

על איזה תלונות מדובר? אני יודע שהבעיות שהיו בגרסת 1.6 אקובוסט נפתרו במנוע 1.5  שנמצא בפוקוס מחל מ 2016

 

יש תלונות על אמינות ה1.5 אקובוסט בזמנו כשעמדה מולי הבחירה בין הפוקוס ל308 הרצתי חיפוש על שניהן לא רק בפורומים בארץ אלא גם בחו"ל כי כאמור אנחנו גרים פו במדינה קטנה ואלו לא רכבים נפוצים מידי.

 

מצאתי המון תלונות על מנוע האקובוסט בעלות אופי דומה (סדק בצילינדר 2) גם בפורומים ברוסית גם בגרמנית וגם באנגלית באחד הפורומים הרוסים של חובבי פוקוס אפילו עשו סקר והממצאים היו ש1/3 מבעלי האקובוסט 1.5 חוו תקלות שהם מגדירים כ"מחמירות" במנוע ומדובר בסקר שכלל כמה מאות משתתפים. (אמנם זה לא מספיק בשביל דיוק סטטיסטי אבל לדעתי יש לזה משקל)

 

 

אני מניח שעדיין לא שמענו על זה פו כי קודם כול ה1.5 אקובוסט נמכרו בכמויות קטנות ובעיקר לליסינג ורק עכשיו הן מתחילות להשתחרר לשוק הפרטי וגם בכמויות לא גדולות... 

 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אני קניתי את ה308 יש להן גם מחלה במנוע בדמות רצועת תזמון שמתפוררת אבל לדעתי האישית בין כול האופציות של מנועי טורבו בתקציב שלי (עד 40) עם גיר אוטומטי זה היה הרע במיעוטו כי הבעיה פתירה.

 

בפיג'ו לפחות אפשר להחליף רצועה פעם אחת בעלות של 1500-2000 שקל ואתה יכול להיות רגוע בקשר לזה או לוודא שהבעלים הקודם החליף.

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשאל את מי שהפחיד אותך על מה הם מסתמכים שיספרו לך כי כנראה שמי שמפחיד אותך מדבר על הדגם הקודם (לפני 2014) בדגם הקודם היה מנוע בעייתי וגיר בעייתי ולפעמים גם היו תלונות על תקלות חשמל.

 

ה308 שאנחנו מדברים עליה היא רכב חדש לגמרי עם מנוע חדש וגיר חדש (אגב הגיר של אייסינג היפנית ומתקן גם בטויוטות ומאזדות) מערכת חשמל והכל.... עד כה הרכבים האלו 6 שנים בשוק ומראים אמינות טובה.

 

כרגע המחלה היחידה שידועה ל308 זאת רצועת התזמון שמתקלפת וסוטמת מעברי שמן אבל ברוב הרכבים כבר החליפו רצועה ובאלו שלא אין בעיה להחליף רצועה לדגם החדש ואז יהיה לך שקט.

 

בכול מקרה אני לא רואה שום הגיון לברוח מה308 בגלל אמינות ובו זמנית לכוון לגולף שיש לה בעיות שאי אפשר לפתור עם הגיר ובעיות גם עם המנועים (עד ל2014) או פוקוס שיש עליה דיווחים לתקלה במנוע שהתיקון שלה הוא החלפת מנוע.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1384 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...