Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 4 שנות אאוטלנדר


outlander
שימו לב! השרשור הזה בן 1463 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנצל את השרשור על מנת לכתוב את רשמיי מהרכב.

ברשותי אאוטלנדר 2019 (instyle) שהגיע חדש מהחברה ונמצא אצלי כשנה.

הרכב הקודם היה טויטה וורסו 2016 שגם הגיע חדש מהחברה והוא משמש אותי כבסיס להשוואה (היו בעבר עוד רכבים אחרים אבל מקטגוריה שונה שאינה בת השוואה).

 

הטוב:

הישיבה גבוהה ויש ראות טובה ורחוקה.

הרכב גבוה ולא צריך יותר לפחד ממדרכות.

המזגן עובד מצוין - לפחות באזור הנהג. יש יציאת אוויר גם למושב האמצעי אבל התרשמתי מהילדים שהיא לא כ"כ אפקטיבית.

יש אבזור בטיחותי כמעט מלא (בקרת סטיה ללא תיקון הגה, בקרת מרחק כולל בלימה אוטומטית, בקרת שיוט שעוקבת אחרי הרכב מקדימה).

עד מהירות של 110 - 120 הרכב יחסית שקט מרעשי החוץ.

יש כפתור של חסכון בדלק שמצד אחד מסרס את ה"יציאות" ברמזור ומצד שני באמת חוסך (אפשר לבטל).

כשצריך, הרכב יודע "לתת בראש". אני יודע שהוא לא מתקרב לרכב ספורטיבי, אבל סה"כ הרכב יושב טוב מאוד על הכביש, אין זוויות גלגול בכלל בגלל המתלים הקשיחים (זה גם רע...) והמנוע 2,000 יודע לתת תפוקה מרשימה - אין שום בעיה לעלות את העליות מים המלח לירושלים בהרכב מלא במהירות של 110 ומעלה ואין שום בעיה לייצר עקיפות מהירות בכביש הבקעה.

מרגיש לי שרדיוס הסיבוב באאוטלנדר קטן יותר - לא יודע אם זה באמת כך או שזה רק נדמה לי.

 

הרע:

הרכב קשיח!!! כשאתה בטעות דורס נמלה אתה ממש מרגיש את זה... (הורדתי לחץ אוויר בגלגלים וזה עדיין).

יש המון קרקושים ברכב. כמעט כל הפלסטיקים שמכסים את ברגי הכסאות לרצפה כבר נפלו ממקומם. דווקא מרכב שקיים כבר כ"כ הרבה זמן על הכביש ציפיתי לאיכות הרכבה מושלמת יותר.

ביחס לוורסו - יש מחסור במקומות אכסון.

יש במכונית רק 2 שקעי חשמל, אחד ליד הנהג ואחד בתא המטען. בוורסו היה גם אחד לשורה האמצעית. מרכב חדש (מתיחת פנים) הייתי מצפה ליותר שקעי חשמל \ USB.

בכל תחילת נסיעה צריך ללחוץ על הכפתור שמפעיל את העצירה האוטו' ברמזור (פיצ'ר ממש כיפי) ומצד שני ללחוץ על הכפתור שמבטל את כיבוי המנוע בעצירות. חבל שברירת המחדל היא לא הפוכה (עצירה תמיד פעילה וכיבוי מנוע תמיד מבוטל - הבנתי שאפשר לבקש במוסך מורשה שיגדירו את זה במחשב הרכב).

הפעלת האורות הגבוהים מתבצעת ע"י משיכת המוט כלפי הנהג, אותה פעולה כמו "הבהוב", הרבה פעמים כשאתה מתכוון רק להבהב בעדינות לנהג מקדימה הפנסים נתפסים על האור הגבוה ואתה נתפס כנהג ממהר \ אגרסיבי...

הקול של הווינקרים ממש חלש וקל מאוד לשכוח אותם פועלים.

והחיסרון הכי גדול - הרכב צר!!! הרכב הזה הוא דוגמה טובה לאיך המספרים משקרים. הרוחב של הוורסו 179 ס"מ, הרוחב של אאוטלנדר 181 ס"מ, אבל צריך לזכור שהרוחב נמדד מקצה מראה לקצה מראה ובאאוטלנדר שמו למראות מסגרת מאוד מאוד רחבה. קשה מאוד להושיב בספסל האמצעי שלושה מבוגרים וגם במושב האחורי זה פחות נוח מאשר בוורסו.

 

דברים שהייתי לוקח מהוורסו לאאוטלנדר:

אופציה להדלקת \ כיבוי כל הנורות הפנימיות ברכב בכפתור ייעודי בעמדת הנהג (מאוד שימושי ומאוד חסר לי באאוטלנדר).

מזגן מכני (פחות התחברתי לדיגיטלי שבאאוטלנדר).

 

דברים שהייתי לוקח מאאוטלנדר לוורסו:

פתיחת וסגירת הדלתות, כולל סגירת כל החלונות והמראות, ללא מפתח (סגירת החלונות מגיעה לפחות בדגם הזה מקורי מהחברה) בוורסו לא הייתה סגירת חלונות אוטו' כלל.

חלון בגג.

 

ממוצע צריכת הדלק אצלי היא 9.3 ליטר לכל 100 ק"מ, כ-80% נסיעה פנים עירונית בתוך ירושלים. (9.38 בוורסו בתנאי נהיגה דומים).

 

לסיכום:

אני ממליץ יותר על הוורסו - במכלול, עבור 7 מקומות, היא נותנת תמורה מלאה יותר, עם כוכבית על המזגן בוורסו שלא מצליח לקרר את עמדת הנהג .

 

P1060506.JPG

  • אהבתי 4
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בדקתי את הוורסו לפני שקניתי אאוטלנדר - והיא הרגישה לי מאוד צפופה וקטנה. גם גיסי קנה וורסו, וכשנכנסתי לרכב שלו, התחושה היתה אותו דבר. אני חושב שגם תנוחת הישיבה בו יותר נמוכה מהאאוטלנדר ואין לו חלון גג (אולי אני טועה). בכל אופן יש הפרש של 10 ס"מ בגובה הרכב.

 

אכן המושב האמצעי בשורה האמצעית הוא קטן. בשבילי, הרוחב הוא יתרון ענק - זה יושב לי בול בחניה. רכב טיפה יותר רחב יהיה עבורי בעיה, כי אני נכנס באלכסון לחניה (ברוורס, ומתיישר אחר כך) וכל סנטימטר חשוב לי.

 

לגבי הנוחות, אחרי שקניתי רביעית יוקוהומה, הכביש הפך להרבה יותר נוח. 

 

לגבי שקעי USB, אצלי (בדגם 2016) יש עוד שקע במקום האיחסון מתחת למשענת היד. אני משתמש בו בעיקר.

 

לגבי פלסטיקים שנופלים - אחרי שבדקתי את זה עם חבר, מסתבר שזה תלוי בנהג ובנוסעים שהוא מעלה לרכב (או בילדים שלו). הפלסטיקים לא מודבקים, הם רק מולבשים, ואם בועטים בהם או משהו כזה, אז הם פשוט עפים. 

 

לגבי צריכת דלק בנסיעה עירונית בירושלים - נסיעה בירושלים היא לרוב עליה או ירידה, רמזורים ופקקים. צריכת דלק גבוהה (אבל נחמד לדעת שגם הוורסו צרך כמות דלק דומה, חשבתי שהוא יותר חסכוני).

 

לגבי רעש האיתות - אין לי מושג איך אפשר לפספס את זה...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועל זה נאמר - YIKES (מגיב לתגובה של ZAF) 

 

או "בעעעעך" עם מקלדת תקולה וע' תקועה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לדבריו של במבליק

 

ההשוואה שלי היא למאזדה 5

 

המיצי "שותה" 15-20 אחוז פחות באותם תנאי נסיעה - היא משמעותית חסכונית יותר!

המיצי הרבה יותר רכה ושקטה מה 5

לא נתקלתי ברישרושים מהפלסטיקים, למרות שהם באמת באיכות נמוכה

רמת הגימור מאוד לא מוקפדת. יש מרווח בין הכנפיים לדלת הקדמית (זה קיים בכל הרכבים שבדקתי ולא כתוצאה מתאונה)

יש איזורים נסתרים שלt צבועים, סטייל סוזוקי מארוטי...
מערכת העצור וסע, מעצבנת ברמות ומשתלבת באגרסיביות

באמת חסרים יציאות USB!

הרכב מאוד צר, בלתי אפשרי להושיב 3 מבוגרים מאחור.

קרוז, לא תמיד מגיב (שזה מוזר) בעיקר כשמנסים לשלב אותו בעליות

 

בלם יד חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח ומראות מתקפלות... בהחלט יתרון

מערכות בטיחות מתקדמות - לצערי אין לי

 

 

IMG_0466.JPG

IMG_0467.JPG

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי אני לא רואה מרווח מיוחד בין הכנף לבין הדלת הקדמית. מצ"ב תמונה.

 

20160419_132827.jpg

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
בתאריך 16.3.2020 בשעה 08:14, lanosforce כתב:

אפשר להשאיר את המגמה חיובית? בבקשה? (נכתב לחלק מצומצם מהמגיבים) 

 

גם אם הסיקור לא אובייקטיבי - הסיקור הוא די מקיף, יש בו מידע שיכול גם להועיל או למצוא חן בעיני אנשים ובסופו של דבר פותח השרשור ישב לכתוב וענה כאן לכולם - ועשה זאת בנימוס עד עכשיו.

 

אבקש לשמור על המגמה. 

למה?

למרות ההרמה להנחתה, יש פה חוות דעת שונות, לא מתלהמות ולא לגופו של כותב אלא לגופו של רכב. לגיטימי.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, outlander כתב:

אצלי אני לא רואה מרווח מיוחד בין הכנף לבין הדלת הקדמית. מצ"ב תמונה.

 

 

 

אני אצלם לך בימים הקרובים ברכב של הקולגה שלי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו כמה תגובות שממש לא היו לגופו של רכב. בכל מקרה באמת מאותו רגע - שרשור תקין ונעים וזאת כל המטרה. 

 

מה שמעניין כאן זה שיש תגובות מקצה לקצה על הרכב הזה באותו השרשור - אחד רשם שהרכב נוקשה ומתרסק בזמן שאחרים רשמו שהוא נוח מאוד - כמה שזה נתון לדיעה של בן אדם וכמה שזה נתון לרפרנס של כל מגיב למה שהוא מכיר מרכבים קודמים שהיו לו. 

 

מצחיק קצת לקרוא שהרכב הזה צר - מעולם כמובן לא ישבתי ברכב הזה במושב האחורי. 

 

אני פיתחתי מצד אחד סלידה לרכב הזה בגלל שיצא לי לראות באופן מעשי ולא סטיסטי הרבה נהגים שהם הבעלים שלו שנוסעים פשוט כמו חזירים על הכביש בזמן שמדובר ברכב עממי לחלוטין בלי שום יכולות מיוחדות למעט מספר מושבים ופרקטיקה. 

 

ומצד שני זה רכב שנותן פתרון של ממש בטווח מחיר נגיש וככל שיהיו יותר כאלו בשוק היד 2 יותר טוב. 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, outlander כתב:

אצלי אני לא רואה מרווח מיוחד בין הכנף לבין הדלת הקדמית. מצ"ב תמונה.

 

20160419_132827.jpg

 

לא אותה זווית צילום, נסה לצלם בזוית דומה למה שרואים ברכב האדום.
 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, lanosforce כתב:

היו כמה תגובות שממש לא היו לגופו של רכב. בכל מקרה באמת מאותו רגע - שרשור תקין ונעים וזאת כל המטרה. 

 

מה שמעניין כאן זה שיש תגובות מקצה לקצה על הרכב הזה באותו השרשור - אחד רשם שהרכב נוקשה ומתרסק בזמן שאחרים רשמו שהוא נוח מאוד - כמה שזה נתון לדיעה של בן אדם 

אני פיתחתי מצד אחד סלידה לרכב הזה בגלל שיצא לי לראות באופן מעשי ולא סטיסטי הרבה נהגים שהם הבעלים שלו שנוסעים פשוט כמו חזירים על הכביש בזמן שמדובר ברכב עממי לחלוטין בלי שום יכולות מיוחדות למעט מספר מושבים ופרקטיקה. 

יש מצב שאתה גר לידי??

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה לידך? מולי בהודעות פרטיות 🤪

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, lanosforce כתב:

אני פיתחתי מצד אחד סלידה לרכב הזה בגלל שיצא לי לראות באופן מעשי הרבה נהגים שהם הבעלים שלו שנוסעים פשוט כמו חזירים על הכביש בזמן שמדובר ברכב עממי לחלוטין בלי שום יכולות מיוחדות

 

צודק, איזה מין דבר זה שהם מרשים לעצמם להשתולל עם רכב עממי בלי יכולות מיוחדות?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.3.2020 בשעה 12:00, במבליק כתב:

 

והחיסרון הכי גדול - הרכב צר!!! הרכב הזה הוא דוגמה טובה לאיך המספרים משקרים. הרוחב של הוורסו 179 ס"מ, הרוחב של אאוטלנדר 181 ס"מ, אבל צריך לזכור שהרוחב נמדד מקצה מראה לקצה מראה ובאאוטלנדר שמו למראות מסגרת מאוד מאוד רחבה.

 

 

ואחרי כאילו אמירות לא רציניות אני לא יודע איך להבין את  שאר הדברים שלך.

האאוטלנדר רך, רך מידי.

 

https://www.mitsubishi-motors.com/en/showroom/outlander/specifications/

עריכה אחרונה על ידי איצו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, outlander כתב:

 

צודק, איזה מין דבר זה שהם מרשים לעצמם להשתולל עם רכב עממי בלי יכולות מיוחדות?

לא, זה יותר בקטע של איזה מין דבר זה שהם מרשים לעצמם להתנהג בכזו חזירות וביריונות רק בגלל שהם קנו רכב גדול עם מראה כזה. 

 

יש מספר רכבים בהם הסטטיסטיקה היא מציאות וזה בולט במיוחד - אווטלנדרים זה ממש תופעה. 

הרכב השני ששמתי לב לתופעה הזו בו - משום מה, קיה סורנטו. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.3.2020 בשעה 21:48, outlander כתב:

ובלתי עם הרכב גם ארון שקניתי יד שניה מהשכנים שגרים 3 ק"מ ממני

עזבו את הכל... רק לי זה לא הגיוני שהשכנים גרים 3 קמ ממנו?

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1463 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...